ezek 17es kerekek , enyémben is olyanok vannak. de ez gyárilag enduró volt 18 assal hátul és 21 essel elöl ( kábé) Minden supermotoban 17es kerekek vannak elöl hátul. Mondjuk ebben kicsit furán néz ki a nagy tank miatt.
Isteni :D
Kicsit esett is, meg ketten vizsgáztunk, én mentem elöl.
De sajna a srácnak nem sikerült aki mögöttem jött...
Szerencsére a feltúrásokat elkerültük, a hejőcsbai kör volt...
Ha hiszed ha nem a DL-t mire úgy csittifittibe vágom ahogy azt én szeretem legalább egy, de inkább másfél órával mutat többet az óra mint a nagy dög C1800R teljes körű mosása után! A nagy csillogó felületeket könnyen és gyorsan lehetett lemosni és utána gyorsan áttöröltem szarvasbőrrel cseppmentesre és kész is voltam vele max 2 óra alatt. Olyan volt mint a burkolt motorok, nagy, alig tagolt felületekkel könnyű volt dolgozni
A sárga ezzel szemben lánc brigéciolozással, mosással,törölgetéssel, utána láncápolással, leömlő és felni polírozással alaphangon megvan a 3 óra de inkább 4. Egy csomó helyre alig fér be a kezem (hátsó rugóstag környéke és lengővilla eleje, két henger köze, olajszűrő, önindító és olajhűtő tájéka, de másfél-két méterről rikít ha retkesen hagyom.
Köcccccc
Csak ez valahogy szúrta a szemem De már kijött
Kicsit esett is, meg ketten vizsgáztunk, én mentem elöl.
De sajna a srácnak nem sikerült aki mögöttem jött...
Szerencsére a feltúrásokat elkerültük, a hejőcsbai kör volt...
Most jöttem haza forgalom vizsgáról és SIKERÜLT!:D
A sárga ezzel szemben lánc brigéciolozással, mosással,törölgetéssel, utána láncápolással, leömlő és felni polírozással alaphangon megvan a 3 óra de inkább 4. Egy csomó helyre alig fér be a kezem (hátsó rugóstag környéke és lengővilla eleje, két henger köze, olajszűrő, önindító és olajhűtő tájéka, de másfél-két méterről rikít ha retkesen hagyom.
NEM SEMMI!