A KR1 az az RGV250 megfelelője Kawasakiban, elég ritka gép. A Kawasaki H2 az egy régebbi vas, 1971 körül kezdték gyártani a H szériát, annak a második generációja. Annyit tesz, hogy 750ccm, sorhárom, 2 ütem. Ez a gép volt a 70es évek Hayabusája, egyszerűen nem volt nála gyorsabb gép az úton. A videóim között van egy H2ről, kukkantsd meg.
Jaja, ami nincs, azt annyira könnyű elkölteni gondolatban Ezért mondom mindig úgy, hogy mit szeretnék... mert attól, hogy szeretném, nem biztos, hogy úgy is lesz. A kor meg sajnos ilyen. Hiába akarok én Kawasaki H2-t, ha esélyem nincs se megvenni, se fenntartani, mert egyszerűen semmi nincs már ahhoz a típushoz. Mindent gyártatni kell hozzá, az meg nem olcsó.
Feltűnik itt néha egy RG400-as,hát én már azt is leinformáltam a télen,de azért 2010-ben egy87-es RG400-hoz bármit is beszerezni,enyhén szólva sanszos.Pedig nem volna rossz érzés egy ilyet birtokolni,de 750 pénzt már tényleg megnéz az ember,hova teszi. Főleg hogy nincs is.
Jaja elég egyformák vagyunk. Hát csak az után tudok viszonyítani miután centire pontosan tudom az ülésmagasságot. Mert pl ott vannak a kawasaki klx 250-nek, 96cm az ülésmagassága. Igaz enduró szettel. Na az már nem lenne jó. Nemrég lehozott egy srác egy husqvarna te 400-t az kb 97cm volt és eszméletlenül pipiskedtem rajta. Alig mertem elvinni próbakörre.
Ezzel szerintem semmi baj nincs, sőt! Jó dolog. Nekem is itt van a Pannónia, a maga 53 évével már igazi matuzsálem. Nem rég 3 órát töltöttem azzal, hogy kivixoltam. Ha lenne elég pénzem, lehet, hogy tartanék egy nagy köbcentis 2 üteműt és úgy látom ebben hasonlítunk, mert én is az egyediségre, egzotikumra hajtok. Ezért lesz Daytona, mert abból nem hiszem, hogy minden második percben szembe jön egy. Nagyon imádom a japán gépeket, de ha japán, akkor Kawasaki. Valamiért még mindig ebben a márkában látom azt az igazi egyéniséget, különc utat és nyersességet, amit keresek egy motorban. A Daytona után, ha sok pénzem lesz, akkor 1098... álomnak jó és az az a motor, amire azt mondom, hogy nem fogom megunni.
Mindenki arra költi a pénzét,(már ha van) amire akarja. Amúgy a Tryumph nekem is szívem csücske a gyönyörű hangja,meg a különleges motorja miatt. De azt hiszem eddig kiderült már,hogy nem átlagos igényeim vannak,és ez nem anyagiakban értendő,hanem hajlok ritka dolgok beszerzésére és életbentartására elég sok pénzt szánni.(kereteimen belül persze)
Banyek, nem szeretem, mikor valaki csak a számok alapján akar motort venni. Egy 750es gép nem tud sokkal többet lóerőket nézve, mint egy 600. Ez azért van, mert a 600as blokkok kegyetlenül felül vannak fejlesztve. Ha egy ezres gépet annyira kihegyeznének, mint egy 600ast, keréken 200 ló körül lennének. Amiért a 750es dolog jó, az a nyomaték. Egy VTR is "csak" 144 lovas, ez kb 20 ló plusz egy 600as géphez képest, ami nem olyan sok. Viszont olyan nyomatéka van, hogy 6000nél kitépi a karod. Nem mindegy... Ezért gondolkodom egyébként 675 Daytonában következő gépnek. Ok, kicsit nehéz szerezni egyet, de megvan benne a 123 ló, ami 2vel kevesebb a 600as átlagtól, középen viszont kegyetlenül nyomatékos. utcára meg az kell. Igaz nincs olyan teteje, mint egy sornégynek, de soha nem is lesz a 3 henger miatt. Viszont még így is elég pörgős ahhoz képest. Hopsz már megint túl sokat írtam
Itt is,mint minden motornál,legelső a külső,ebből leszűrheted,saját kis kedvenc a gép,ami mindent megkapott,vagy csak egy eladásra kiglancolt szar. Szerinted ez melyik kategória?
aha.... csak mert ahogy írtad sztem egyformák vagyunk, mármint magasság-súlyban, és én ami 250eseket néztem nem igazán értem le.... mondjuk még lehet rajta ált. állítani, szóval végülis lehet, h esélyes... :)
Szerintem le de a biztonság kedvéért megkérem majd hogy mérje le az ülés magasságot. Haverom RX-ének 90cm és az tökéletes, nem telitalpas, kicsit pipiskedős mint a kawám.
Harmadik 600-asa ez a motor,kicsit megértem.(ez nem jelenti,hogy igazat is adok) 750-ről azt mondta,az a plusz 30le. nem igazán éri meg a cserét.Nekem van egy ZX10 videóm,de vannak rajta arcok is,úgyhogy inkább majd személyesen megmutatom. Brutál 1km.
Engem is bekísértett már párszor az SM dolog, de nagyon. Főleg miután a Sherco 4.5i-t meghajtottam. Csak ugye üzemóra, meg az ára. 620 SMC jöhetne szóba, csak az meg drága. Viszont ez a CRM250 igen jóféle, meggondolandó. Ha akarod próbáld meg egy szezon erejéig, ha nem tetszik eladod utána. De azért jól jönne egy ZXR400as tesó
Mi az, hogy jó lenne egy nagy? A 600 nem elég nagy? Nem hiszem, hogy 600asnál valaha nagyobb motorom lesz. Ezres sornégy az utcán teljesen kihasználhatatlan. Könyörgöm, 170-180nál váltják a másodikat Én a kezelhetőséget nem szívesen adnám fel a lóerőkért. Meg ha utcán azért 10 ezernél odarántod egy 600nak akkor az megy, szóval nem hiszem, hogy kevés lenne az ereje. De ha feltétlenül nagyobb kell, hát nézzen valami 750est, esetleg egy ezres V2-t a könnyebb fajtából. Kb én ezeken gondolkodnék el.