Van az R6-os Pali haverom,ő is csak hezitál,mit csináljon,mert a 600-assal nagyon szeret motorozni,próbált már 1000-eseket,de egyszerűen kihasználhatatlanok közúton,szerpentinen meg különösen jobb a kisebb.De csak jó lenne egy nagy. Hááát....
És lám egy őszinte 2T tulaj. Kb ugyanígy vagyok a Kawával én is. Nem alapjáraton pötyögök vele, ezért eszik 6 litert. Igaz fogyasztott már 5öt is, de ahhoz tényleg alapjáraton kell egerészni.
Kérdezhetném,hogy amit hallani akarsz,vagy az igazat. A kék 8-at (32-es karbival) a piros 11-et(34-essel). Tudod itt minimumról nem nagyon lehet beszélni,mert akkor feszt csak váltogatsz,ha nem tartod min. 6000 fölött. Én nem vagyok az a spórolós,azért vettem,amire valók.
CRM250, huha. Nekem egy titkos vágyam két ütemmel mászkálni, vannak mellette és ellene is érvek. Ha a kawáért cserébe adnának egy jóféle RS vagy RGC250-et, hát nagyon meggondolnám. Ha kicsit több pénzem lenne, tuti elfogadnám. De így sztem nem. A 2T az nekem élménymotort jelent, és képes lennék lenyelni olyanokat, mint a fogyasztás, az olaj ára, a szervízigény és a többi.
A fogyasztásról szerény véleményem az, hogy ha téped a szarvát power felett, akkor igencsak lemegy a 10 liter, de lehet több is.
Nekem most egy igényes honda CRM 250 supermoto lenne cserébe a kawáért úgy néz ki, csak eszméletlenül félek a 2 ütemtől. Neked az RGV mennyit fogyaszt minimum, átlagban és amikor nagyon téped a szarvát
Az jó dolog ha tudsz olyat vinni aki segít. Én anno mikor a zixert vettem totál tudatlanul mentem oda és kb a 2 haverom is annyit konyított a motorokhoz mint én. Szóval eszméletlen mákom volt, hogy nem egy selejt foskazalt vettem, igazából bármit rám sózhattak volna akkor.
Köszönöm szépen.. de van egy jó barátom aki mondta,h. szóljak neki ha gépet veszek és akkor segít benne.. eljön velem megnézni meg stb.. de azért még egyszer köszönöm.. mondjuk még javasolták a Yamahát is..
Hát én mint nagyon elfogult azt mondom 250-es kawa nagyszerű lenne kezdő gépnek. Jujj de imádtam, mai napig visszasírom azt a kis gépet, nagyon szerettem. Csak nagyon nagyon oda kell figyelni vételnél, mert ha rosszat vesz az ember, még a motorozástól is képes elvenni a kedvét. No de bármi is legyen, sok sikert hozzá.
nem az hogy beharangozni.. de terveim vannak.: mint pl. a Honda NSR 125ös illetve 250-es.. meg néztem Kawát is de csak 250 ig:S bár még korai lenne egyből a 600-ra menni
Előbb utóbb úgy is kiforrja az magát. Nekem eddig minden összejött amit akartam. (na jó zxr 400 nem, pedig arra már régóta fáj a fogam) És mi a terved mit szeretnél? Vagy ezt még nem akarod beharangozni?
hát akkor nekem meg.. még nem is merek nézni motort.. múltkor is benn voltam egy üzletben és a csávó ajánlgatta nekem az 50 ccm is robogókat szerinted hogy éreztem magam aztán meg még nincs meg a lóvé sem rá.. szóval.. majd nyár közepe fele hátha összejön azt amit én szeretnék
zxr 400 vagy valami supermoto. Csak utóbbiból eszméletlen nehéz választani, sok kompromisszumot kell kötni. A legnagyobb és megoldhatatlan problémám a 170cm-es magasságom. Szóval valószínűleg mindenképpen zxr 400 lesz. Abban minden megvan ami kell, alacsony, könnyű, jó menet teljesítményekkel rendelkezik és nem utolsó sorban nagyon szépek.
A fogyasztásról szerény véleményem az, hogy ha téped a szarvát power felett, akkor igencsak lemegy a 10 liter, de lehet több is.