Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Életemben egy valamiben láttam olyan kéthengeres főtengelyt,ami nem volt eltolva 180'-kal, az pedig egy kis polski volt. (tudjuk is milyen kiegyensúlyozott alapjárattal rendelkezik)
aztakurvaéletbe igazad van nah ezt én is csak most látom ááááááááááááá
most jobban megnézem igaz ilyet még soha nem láttam de nekem a baloldali belső sonkán az a szögletesség a fura
Vagy néhány fokkal van rosszul összerakva vagy nagyon sokkal. :-)
tesó lehet hogy én vagyok a hülye meg a vak de nem látok rajta semmit
ÁÁÁÁ soha. Amit a motorba töltök, az négy dolog. Olaj, fékfolyadék, hűtővíz és benzin, semmi más. Amúgy ez a loctite cucc inkább narancssárga, de elvileg bevált sok embernél. Meglátjuk, mire megjönnek a féktárcsák meg akarom csinálni.
Aha. Lehet hogy akkor félreértés áldozata lettem, ha a két tömítő vagy esetedben nem annyira tömítő fél KÖZÉ kennél PASZTÁT (nagy hőállóságú tömítőmasszát, aranyszínű Loctite paszta például) akkor az természetesen teljesen rendben van. Én arra gondoltam elsőre hogy vannak különböző "csodaszerek" amikkel olajfolyást és egyéb hurutokat lehet elhárítani hűtővízbe vagy motorolajba öntve (értelemszerűen a megfelelő folyás ellen a megfelelő helyre) és ilyen löttyöt szeretnél az olajba önteni.
Ha már az érdekességeknél tartunk... Nem furcsa valami ezen a főtengelyen?
A síkba csiszolás megvolt, de akkor még megcsinálom egyszer, hátha... Végleg el akarom intézni, mert nem jó, hogy minden mosásnál másfél fenti olajsarat vakarok le az idom belsejéről meg aljáról.
Igen, az olaj az illesztésnél folyik. Korábban folyt a generátorfedél csúcsán is alul, mert már javítottan vettem, de azt sikeresen elhárítottuk. Az illesztésnél nem bírok vele mit kezdeni, de talán ez a mindenálló Loctite csodacucc megfogja végre. Mert két év alatt lassan 2 olajcserét tudtam le.
Nem tudom fejből a címét,csak úgy "odatalálok" . Telefonszáma van ugyan, de én azt mondom,ha tényleg kell a cucc, vmikor megbeszélünk egy mindenkinek jó időpontot és a városban találkozunk,én meg elviszlek a sráchoz.
nekem a bal oldalon van a főtengelyre van felerősítve a lendkerék fordítva mint a simsonnál és a dekli ami rá megy arra van felerősítve a tekercs halmaz
Lehet. Most jut eszembe a hétvégén láttam egy 900-as Diversiont, annak a hengerek mögött volt a sima hagyományos generátora, nekem az volt a meglepő. :-) Igaz az se mai gyerek már...
csak annyit tudok mondani hogy az érintkező éleket síkba kell csiszolni és akkor talán hatásos lessz a tömítettsége is de ez az én magán véleményem
ez eddig rendben is van de az enyém is ilyen és mégis szárazon van egy csepp olaj annyi sincs ott
Azért van ez a TYTAN nevű piros nyál,az hő,olaj,benzin stb álló,nekem eddig mindenre jó volt és nem egy horror áron.
Illesztésnél folyik az olajad tehát nem sík vagy repedt a fedél és a repedés a hőtágulás miatt folyat?
A négyütemű mocikon én még nem nagyon kláttam úgy a 70-es évekig visszamenőleg nem olajfürdővel hűtött "generátort". Ez nem az autóknál szokásos generátor, hanem egy állandómágneses gyűrű forog három tekercs előtt (mint a Simsonnál csak ott nem olajfürdős) a gerjesztés szabályozatlansága miatt a feleslegesen termelt energiát a fesszabályzóban eldisszipálják. Általában a forgó gyűrűn lévő jelölésekkel operálnak gyújtás és befecskendezés időpontjának a meghatározásához is, ez a jeladó is a motorolajban fürdik.
Fémkopadék a motorolajban akkora darab sosincs jelen (mire való a motorolajszűrő?) az olajban ami itt oproblémát okozhatna.
cím házszám és már megyek is megnézni :D
Én is elhűltem, mikor megláttam, de majd lefényképezem és meglátjátok. Tényleg vicces dolog.
Haverom RG 125-ösének is ilyen volt. Csak kamilláztunk mikor szétszedtük.
Guriga! Edelényben van egy ismerős gumis srác,ő ajánlott múltkorában 19"-os gumit,azt hiszem Avon volt és ha minden igaz,6-ért.(természetesen új)
Köszi a megjegyzést, de tapasztalatra alapozok. Kipróbált dologról van szó, állja az olajat, haverok gépeit ezzel rakták össze és mindenféle csöpögés megállt. Az igazság az, hogy már mindennel próbálkoztunk és egyszerűen nem bír elállni az olaj, úgyhogy nagyon elegem van. Szerencsére a generátorfedélnél nincs kompresszió, csak forog pár dolog alatta és ennyi. Az olajat kell állnia annak a cuccnak és akkor ok lesz. Mást már nem tudok kitalálni, mert mindent kipróbáltam.
Majdnem ennyi olajam nekem is el szokott csepegni 400km-en,de egy kétüteműnek ezt megbocsátom. Hozzá tartozik az életéhez. Amit viszont a gencsiről írtál,elég érdekes. Nem nagyon hallottam még ilyen megoldásról, fura...
ez érdekes ilyenről még soha nem hallottam
száraz kuplungról már igen de olajos generátorról még nem