Életemben egy valamiben láttam olyan kéthengeres főtengelyt,ami nem volt eltolva 180'-kal, az pedig egy kis polski volt. (tudjuk is milyen kiegyensúlyozott alapjárattal rendelkezik)
ÁÁÁÁ soha. Amit a motorba töltök, az négy dolog. Olaj, fékfolyadék, hűtővíz és benzin, semmi más. Amúgy ez a loctite cucc inkább narancssárga, de elvileg bevált sok embernél. Meglátjuk, mire megjönnek a féktárcsák meg akarom csinálni.
Aha. Lehet hogy akkor félreértés áldozata lettem, ha a két tömítő vagy esetedben nem annyira tömítő fél KÖZÉ kennél PASZTÁT (nagy hőállóságú tömítőmasszát, aranyszínű Loctite paszta például) akkor az természetesen teljesen rendben van. Én arra gondoltam elsőre hogy vannak különböző "csodaszerek" amikkel olajfolyást és egyéb hurutokat lehet elhárítani hűtővízbe vagy motorolajba öntve (értelemszerűen a megfelelő folyás ellen a megfelelő helyre) és ilyen löttyöt szeretnél az olajba önteni.
A síkba csiszolás megvolt, de akkor még megcsinálom egyszer, hátha... Végleg el akarom intézni, mert nem jó, hogy minden mosásnál másfél fenti olajsarat vakarok le az idom belsejéről meg aljáról.
Igen, az olaj az illesztésnél folyik. Korábban folyt a generátorfedél csúcsán is alul, mert már javítottan vettem, de azt sikeresen elhárítottuk. Az illesztésnél nem bírok vele mit kezdeni, de talán ez a mindenálló Loctite csodacucc megfogja végre. Mert két év alatt lassan 2 olajcserét tudtam le.
Nem tudom fejből a címét,csak úgy "odatalálok" . Telefonszáma van ugyan, de én azt mondom,ha tényleg kell a cucc, vmikor megbeszélünk egy mindenkinek jó időpontot és a városban találkozunk,én meg elviszlek a sráchoz.
nekem a bal oldalon van a főtengelyre van felerősítve a lendkerék fordítva mint a simsonnál és a dekli ami rá megy arra van felerősítve a tekercs halmaz
Lehet. Most jut eszembe a hétvégén láttam egy 900-as Diversiont, annak a hengerek mögött volt a sima hagyományos generátora, nekem az volt a meglepő. :-) Igaz az se mai gyerek már...
A négyütemű mocikon én még nem nagyon kláttam úgy a 70-es évekig visszamenőleg nem olajfürdővel hűtött "generátort". Ez nem az autóknál szokásos generátor, hanem egy állandómágneses gyűrű forog három tekercs előtt (mint a Simsonnál csak ott nem olajfürdős) a gerjesztés szabályozatlansága miatt a feleslegesen termelt energiát a fesszabályzóban eldisszipálják. Általában a forgó gyűrűn lévő jelölésekkel operálnak gyújtás és befecskendezés időpontjának a meghatározásához is, ez a jeladó is a motorolajban fürdik.
Fémkopadék a motorolajban akkora darab sosincs jelen (mire való a motorolajszűrő?) az olajban ami itt oproblémát okozhatna.
Köszi a megjegyzést, de tapasztalatra alapozok. Kipróbált dologról van szó, állja az olajat, haverok gépeit ezzel rakták össze és mindenféle csöpögés megállt. Az igazság az, hogy már mindennel próbálkoztunk és egyszerűen nem bír elállni az olaj, úgyhogy nagyon elegem van. Szerencsére a generátorfedélnél nincs kompresszió, csak forog pár dolog alatta és ennyi. Az olajat kell állnia annak a cuccnak és akkor ok lesz. Mást már nem tudok kitalálni, mert mindent kipróbáltam.
Majdnem ennyi olajam nekem is el szokott csepegni 400km-en,de egy kétüteműnek ezt megbocsátom. Hozzá tartozik az életéhez. Amit viszont a gencsiről írtál,elég érdekes. Nem nagyon hallottam még ilyen megoldásról, fura...
Fémkopadék a motorolajban akkora darab sosincs jelen (mire való a motorolajszűrő?) az olajban ami itt oproblémát okozhatna.
száraz kuplungról már igen de olajos generátorról még nem