A fokozatossághoz annyit először a bójákon kívül kell menni és rájönni a titok nyitjára, rögzíteni az elméleti ismereteket, aztán szépen egyre kisebbeket körözni (még mindig kívül!) és ha kívül már majd fellöki az ember a bójákat akkor szépen be lehet osonkodni a belső körre é lassan, óvatosan egyre szűkíteni a kört, lassan de folyamatosan tapogatni ki a határokat. Aztán amit még negyed órával azelőtt a határnak éreztél azt röhögve túlteljesíted.
Nekem sincs fenn gomba se bukócső.
Nem kell félni a balesettől ha odafigyelsz a fokozatosságra,adsz időt az új ismereteknek berögzülni. Balesetet nem csak itt (de itt fokozottan) az okoz ha úgy érzed megy ez neked. Nem fog menni és elejted a vasat. Tehát kellő óvatossággal gomba nélkül se lesz baja a gépnek és sok gyakorlással nap végére el sem hiszi az ember hogy mennyit fejlődött. A bójakerülgetésen túl van egyébként fékezési és vészkikerülési gyakorlatozás is, ami legalább ugyanilyen hasznos csak kevésbé látványos így arról fotó nem készült!
Most már kb biztos, hogy összekaparom az árát a képzésnek, aztán elmegyek valamikor. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet és mennyit javulnék tőle. A legfélelmetesebb az egészben ez a kis sebességgel, kormány majdnem kitekerve, kis területen nagyon bedűtött motorral fordulni dolog. Bukógomba nélkül szerintem meg sem próbálnám.
Az alapvető probléma az hogy a jogosítvány megszerzésekor odaadják a motort hogy eriggy hülyegyerek ez a pálya rajza gyakorojjá oszt majd áttolunk a vizsgán. De a helyes motorkezelést senki nem oktatja (ez hálistennek változni fog, a második tréningen motoros oktatók is részt vesznek!). Magadtól megtanulod nagyjából kezelni a motorodat. Itt egy teljesen más alapokra helyezett oktatás folyik, ami azoknak a legnehezebb akikbe évek sora alatt berögzült egy csomó olyan dolog ami helytelen. Első alkalommal sokat kínlódtam a beidegződések miatt. Ha hiszed ha nem az én kormányom sincs teljesen aláfordítva azon a képen ahol a sárga DL-t látod. Pedig a cipőm leér!
Valamennyi gyakorlással biztosan meg tudnám én is csinálni Az egyetlen bajt a kormány elfordulásban látom. Egész fent van a térdem, ezért nem tudom a kormányt teljesen elfordítani, mert beleakad a lábamba. Ha a lábam kiteszem oldalra, akkor a kezem már annyira visszatörik, hogy a kuplung és fékkart esélyem nincs normálisan elérni, ráadásul a tank és a kormány közé szorul a kezem. A múltkor megpróbáltam az egyik rutinkört megcsinálni, hát a hátsó forduló éppen kijött Szóval a lényeg, hogy gyakorlással menne, de így hirtelen elképzelve elég necces a dolog.
Elhiheted hogy a motorod tudja. Egy nagyon jó motoros haver ZZR600-al végignyomta gond nélkül a tréninget. Annál a tiéd sem fordul nagyobb ívben. No és a már említett GW vagy FJR 1300 sem azok a fülükön fordítható supermotok, vagy a mentőmotorosok Harley Electra Glide-ja sem. Ha ők tudták, akkor a technika elsajátítása UTÁN neked is menne.
A rendőrök kanyarvételi technikájának az elsajátítása után könnyen mennek az addig lehetetlennek tűnő mutatványok is. link link
Igen, mindketten olyan sugarú ívben forgolódtunk ami a képen látszik. max 2,5m
és ugyanez megy akár GW-gel is.
Nem szóltam semmit Akkor még gyakorlok egy kicsikét... ki az aki igazán szereti a motorját?
http://onroad.hu/talaloskerdes/kep-kisse-perverz-motoros.ht
ml
AZ előző hsz-omban találod a linket ahol tudsz jelentkezni.
Majrécsík? Az mi?
Az idén kicsit már bolondozósra vettem a bójakerülgetéses feladatokat, gyök kettőtől ötvenig bárhol le tudtam tenni a balos lábtartót, a jobbost nem mert a féket taposó lábam miatt a cipőm hamarabb leért.
Köszi szépen,biztos induló vagyok ,mert nekem első a biztonság.Hát igen túl kicsi vagyok))) Visszont az összes tanácsodat megfogadtam ,azóta a majré csíkra törekszem(elég jó eredménnyel)
Már megint egy kolléga ,srácok vigyázzatok már egy kicsit magatokra...
Nem kell félni a balesettől ha odafigyelsz a fokozatosságra,adsz időt az új ismereteknek berögzülni. Balesetet nem csak itt (de itt fokozottan) az okoz ha úgy érzed megy ez neked. Nem fog menni és elejted a vasat. Tehát kellő óvatossággal gomba nélkül se lesz baja a gépnek és sok gyakorlással nap végére el sem hiszi az ember hogy mennyit fejlődött. A bójakerülgetésen túl van egyébként fékezési és vészkikerülési gyakorlatozás is, ami legalább ugyanilyen hasznos csak kevésbé látványos így arról fotó nem készült!
link
Fordulás sportmotorral, csak a motorkezelési tudáson múlik minden.
GoldWingeset nem találtam de az R1200RT sem az az aprójószág.
link
link
Igen, mindketten olyan sugarú ívben forgolódtunk ami a képen látszik. max 2,5m
és ugyanez megy akár GW-gel is.
http://onroad.hu/talaloskerdes/kep-kisse-perverz-motoros.ht
ml
Majrécsík? Az mi?
Az idén kicsit már bolondozósra vettem a bójakerülgetéses feladatokat, gyök kettőtől ötvenig bárhol le tudtam tenni a balos lábtartót, a jobbost nem mert a féket taposó lábam miatt a cipőm hamarabb leért.
Tréning tudnivalók
Bocsi nem tudtam hogy kel linkelni csak simán bemásoltam picit visszább de már megleltem!