Hali!
Ne vedd rossz néven hogy belekotnyeleskedek de az autóba való cuccok nem feltétlen felelnek meg a motorkerékpárok eltérő felépítése miatt a mocikba. Plusz a különböző csodaszerek inkább az eladás előtti rendbetételhez felelnek meg nem hosszú távú megoldások.
Nyugi, én sem hittem el, hogy a generátor olajban van, pedig úgy van. Le van szigetelve az egész, szóval nem ér hozzá az olaj. Mondjuk az olaj amúgy sem elektrolit, hanem inkább szigetel, bár az olajba kerülő fémpor okozhat zárlatot. Az olajfolyásról meg annyit, hogy már mindent csináltam vele, de nem bír elállni. Nem baj, kap egy olyan adag blokktömítőt, hogy arról koldul. Nem állapot, hogy 400 kilóméter alatt elcsöpög 5 deci olajam.
Ezt jelentette a több kevesebb siker. Egyet már megoldottam,csakhát ez még megint egy csomó plusz idő,azzal meg hát nem igazán vagyok túlságosan eleresztve. Am van ilyen pici levegős maróm,azzal meg lehet csinálni,csak biztos kéz kell hozzá.
Akkor úgy látom, lesz még dolog vele. Én ha felhúzom magam, lehet megint nekiállok a generátorfedélnek, mert úgy elindult az olajam, mint még soha A tököm kivan az olajfojással.
Tudod,ez a mai csak arra volt jó,hogy a holtpontról kimozduljon,a blokk még üres,ma a powerszelepeket próbáltam berakni a helyére,több kevesebb sikerrel. (a hüvelyből kifelejteték a helyüket)
Fején találta kend a szöget. Szuper napom volt ma. Kerestem egy kis pénzt,mentem egy kisebb kört és végre valahára ma este nekiláttam a piros mocinak. Ideje volt,lassan már alig látszik ki szegény a porból.
Ne vedd rossz néven hogy belekotnyeleskedek de az autóba való cuccok nem feltétlen felelnek meg a motorkerékpárok eltérő felépítése miatt a mocikba. Plusz a különböző csodaszerek inkább az eladás előtti rendbetételhez felelnek meg nem hosszú távú megoldások.