Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na igen, én már a 160/60*17-tel is szívok, de ahol 18as a felni, vagy esetleg 19es, mint a vfr-eken, na az még egy hottentotta elcseszett méret. Előre mondjuk 120/60 a gyári, de attól kóvályognak elvileg a motorok, szóval jó az a /70 előre.
Húsvét szombatján dolgozni? Milyen már az? Na majd megkérdem a páromat.Ő is megy. Ha kiderül mi újság küldj egy mailt,vagy írj ide.
Attól,hogy nekem ez van,biztos nem ez a legjobb választás,de én leírtam,amit tudok róla. Amúgy nekem is a mintája tetszett meg,ami gumiválasztásnál nem kéne,hogy befolyásolja az embert,dehát gyarlóak vagyunk. Barom fejjel megvettem hátra is a160/60x17-est ugyanebből,mikor meg rakatnám fel kiderült,hogy ezen az első kiadású RGV-n 18-as h.kerék van. Aztán becserélték egy 130-as Pirellire, ami szűk 3000-et bírt ki.
Nekem is conti van!
rgwzoli ha nem dolgozok akkor összedolgozuk a gurulást.
Srácok én a gumimat egy debreceni cégtől vettem : r17.hu
Na ez jó hír Mindig is szimpatikus volt nekem a Conti, jókat olvastam róla és a mintája is baromira tetszik. És hogy emelkedett a motor hátulja, bazz Azért kijön az a cirka 20 év tapasztalatbeli külünbség Fékeztem már én is elég jókat, pl nézd meg a szokásos köröv videómat, mikor megfogom ez elejét 180 környékéről. De akkor görbék voltak a tárcsáim, és a videó utáni nyár volt az, mikor igazán elkezdtem kitapasztalni, hogy mit is bír a kis zxr. Hát nem keveset... Amúgy meg nagyon fékezés párti vagyok, az egyik kedvenc dolgom motoron. Más gázt cibálni szeret, én meg lassulni
Nekem Conti Sport Attack van elöl és jó pár komoly fékezésnél emelkedett a motor hátulja. A kanyaroknál én voltam a határ,nem a gumi és nem a motor.Összehasonlítási alapom ugyan nincsen,de ez nekem bevált. Ja és mellesleg nem kopik.
24300al vettem, most van benne szűk 31000, szóval 7000 körül.
Mióta megvan a zxr hány km-t tettél már bele?
Mindenképpen sportgumit. Külön bónusz, ha több komponensű, mert akkor nem kockásodik. Most Michelin Pilot Power 2CT van fent elöl, és bejön, szóval lehet az megy fel megint előre. De ha az nincs használtan jó állapotban, akkor Bridgestone BT016R, Continental Sport Attack, Pirelli Diablo Rosso stb. Igazán még csak most szerzem a tapasztalatot, szóval ezek jöhetnek szóba, el kell telni pár évnek, mire megtudom, hogy nekem mi jön be a legjobban.
Gumit milyet akarsz venni rá?
A lényeg, hogy jó, ha van. A kis bajtól megment, a nagyobbnál meg szinte mindegy. Ingyen lesz, szóval nehogy már ne rakjam fel.
Kolléga! Ha erre a túrára mégsem vállalkozol,de valamerre valakivel csak jó volna fordulni egyet,akkor jelezd. Az én 250-esem ugyan 60 le-s volna,de míg járatom ebből is csak vagy 20 pacit lehet mozgósítani.
Szerintem túl nagy jelentősséget tulajdonítasz annak a bukógombának. Általában véve kanyarokat szoktunk elnézni, már pedig ha nem követed az ívét,(csúszás közben azért nem egyszerű) ott már nem az út lesz. Akkor meg minek.Amire jó,(így közúton)ha elkúrsz egy féktávot,túlforszírozod a fékezést és kicsúszik az eleje.
Ott ilyenkor már pang a topic.
debrecenbe már nem veszik be a hülyeségeidet mi? jajj megnesértődj csak vicceltem
szkrácsipédia a Zinternetes lekszkony motorokról
Én is szívesen mennék veletek erre a túrára( ha bevenétek egy vén embert))),de sajnos az én gépem elég gyengécske a maga 250ccm 21 le max 120-130 tud menni,úgyhogy csak hátráltattnálak benneteket,de azért várom a beszámolót és a képeket...
Azt én sem tudom, hiszen nem én neveztem el peremváznak. Csak ennyiben tudtam segíteni, hogy mutatok egy példát.
Csöpög, hogy rohadjon meg és nem bírom elállítani. Nem baj, majd ha kint lesz a blokk, akkor kibaszok vele
Ez tökre olyan, mint egy hídváz, mert a blokk felett megy, annyi, hogy csőből van. Akkor most jön a jackpot kérdés: mitől peremváz a peremváz?
csöpög még az olaj a kawádból?
Mondtam én, hogy valami nem tiszta a fogalmakkal Akkor mi a peremváz?