Na meg szerintem ez a saját(kényelmi, biztonsági) érdekünk, hogy facca legyen mindegyik égő és megfelelően működjön, ha gebasz van csináljuk meg minél hamarabb.
Srácok, izzókészletnek kell lenni, de nem kötelezhet arra a rendőr hogy kicseréld a helyszínen és a mi fontosabb nem is büntethet meg érte, ha netán nem világít valamelyik, csak megmondja, hogy minél hamarabb cseréld ki vagy vidd el szervizbe ha nem értesz hozzá pláne ha a féklámpa vagy más fontosabb égett ki!
No nem kell szerénykedni,a csajok 99.99%-a sztem útálná az olajat a körme alatt,de te bevállalod és ha nem is értesz hozzá,legalább megpróbálod. Igazat megvallva már én is útálom az olajat,de motort szerelni még mindig szeretek.
De am nem, mielőtt azt hinnéd, h valamit és értek hozzá, szólok, h nem. Még csak ilyeneket sikerült alkotnom, de ebben semmi olyan nem volt, ami bonyolult lenne sztem, mert még én is megoldottam
De mindenesetre imáááádoooook könyökig turkálni benne, és agyis olajos lenni
Na igen, a régebbi 2 ütem ilyen, főleg magyar fronton, de mondhatnám akár az egész szoci csoportot. A sport váltó úgy nézett ki, hogy válts kuplung nélkül, de akkor vegyél egy láda léptetővillát tartalékba A Pannióniánkkal többek között ezért közlekedek alapjáraton, ami olyan 300as fordulatot jelent A végére az MZmben is sikerült kinyírni a léptetővillát, kidobálta az ötödiket néha. Lehet, hogy a kis hátsó fékkel 2-3 visszaváltással keresztbe csúszkálás nem használt neki.
Már ebben is cseréltem tavaly,a Czetkáim meg eléggé forszírozott stílusban voltak használva,(nem egy sport váltó volt) és hát ennek köszönhetően ették a léptetővillát.
Ha valami okosság kell adok tippeket