az a baj hogy az sm-et frnacia inasok találták ki akik a rendszámos endurók alá tettek speedmotor kerekeket és igy trudtak a városban a kocsik között cikkázni.
a futóműhöz meg anyit hogy azért a KTM-ek alatt a WP nem egy szar cucc , hiába az enyém enduró elsőteló olyan keményre sikerült megcsinálnom mint a betony
Akkor nem értelek!
Az meg hogy mindenkinek DR-Z van ebben a formában kicsit erős!
Sok embernek van, de nyilván nem azért mert szar, nem is mert olcsó!
Hihetetlen, de ez a motor tényleg nem rossz választás!
Főleg kis pénztárcájú embereknek, na meg persze kezdő szupermotyósoknak!
Az alakjáról meg annyit hogy SM forma!
Hinnéd hogy emögött a berg mögött egy DR-Z lapul?
Nekem az SM az azt jelenti ahogy azt kitalálták!
Ültetett cross motor aszfalt gumikkal!
Ezek a keverékek szépek, persze van amelyik gyönyörű, de már nem az aminek az sm indult!
Pont azért mert a jónép gyorsabban akart menni szupermotyóval!
Nekem ez az SM forma, rajzolni sem lehetne szebbet!
Na bocsi, külön nem válaszolok mindenkinek. Néztem a gépeket, amiket linkeltetek, elég jók mind. Egy bajom van az LC4-gyel, az, hogy olyan kibaszott nagy picsája van. A Lacié mondjuk elég jól nézett ki élőben. Ha vennék, akkor mindenképpen gyári sm-et, mert az átépített, takony off road futómű aszfaltra nekem pálya, én a fogkocogtatós speed futóműhöz vagyok szokva Meg egyébként SM típusokban annyira nem vagyok otthon, 620, meg 640, 660 asse tom mit kell tudni ezekről a blokkokról. Ha supermoto, akkor mindenféleképpen kisebb testű, szal nem XT sztájl, mert az szerintem nagyon nehéz. Lóerő adatokat meg nem firtatnám, mert nem tudom SMben ez mit jelent, eddig csak speeddel foglalkoztam. Amire én vágyom, az egy fürge, agilis gép, igaz a supermotok pont erről híresek Meg ez az olajcsere periódus bakker, 1000 km meg 5000 km. Nekem a ZXRben 10000 km, igaz abba 3 liter olaj megy.
http://www.supermot.hu/index.p...