Nem akarom megint az enyémet sztárolni, de az LC4ek nem üzemórás motorok és elég széles választék is van közöttük, pl egy 625 SC eléggé durván tud menni, és nem az üzemóra pörög hanem ugyanugy a kilométer és egy balaton távot simán meg lehet vele tenni szerintem.
44es pedig úgy lehet ez a DRZ hogy egy tuning athena henger van rajta ami alapból 440 ccm-es, plusz ezen a gépen van egy keihin FCR siktolattyús gyorsítókarbi meg még egy jópár tuning ami nem jut most hirtelen az eszembe. nameg a dizájn. egyszer láttam élőben dehát ez nem egy mindennaplátott faküllős falusi drz az már tuti, és ugyanezt hallottam az erejéről is!
Nem furva van, tuning henger vagy mi... kérdezd zehert, ö vágja... persze, hogy van ami a speed felé húz... de sokminden van ami az SM felé húz! többek között én :D énis sokszor eljátszok a gondolattal h nem lenne rosz egy speed... és tudnék is venni az XT helyett... mert arra már meglenne a pénzem... és a hideg kiráz mikor meghallok egy sornégyet 0ról gyorsulni ugy hogy minden sebeség végén tilt... de aztán rájövök hogy nekem 660as XT kell, mert nekem az a legjobb!
Blokkot cserélni nem fogok, az biztos. És igen, tudom mit mondtam, de azért nem csak a csapatás létezik. Ha kirándulni van kedvem, akkor mi van? Látod, azért van, ami a speed felé húz és mindig ezek az érvek jönnek elő DRZ-t meg nem akarok, mert mindenkinek DRZje van. Jó kis gép, de valami robbanékonyabb, erősebb gép az álmom. Pl egy Berg, egy Husky vagy egy Sherco.
Arról, hogy üzemórás csak annyit hogy van 1 srác aki ezt ügyesen megoldotta, vmi Apraszaki a neve vagy mi... :P:P:P meg b+, kemény az ülés? Ésakor mivan? Te irtad multkor Király Tominak hogy inkább nem motorozol csak 50 km-t, de az az 50 km olyan legyen h remegő lábbal szálsz le a motorrol!
Akkor 140el végigpöfögsz... és tudom hogy az csak 140, de csak a hátsógumid kopik mert az első végig levegőbe van! am meg nem vayok én olyan erőszakos tipus :D
Az ok De egy üzemórás egyhengeressel túrázzak? Meg 8 iteres tank? Na jó ez talán nem baj, mert tankolni lehet. A cuccot hova rakom? Meg az ülés olyan, mint egy szál deszka Szóval nagyon gondolkodom
Hehe! Helyes! De gondolj már bele... a ZXRel is 200 a vége... most egy berg vagy husi is tud 160-170et... és szerintem te is a kanyarvadászatot évezed jobban, nem vagy az a hudenagy egyeneshuszár! Gondolj már bele, mennyivel élvezetesebb lenne oldallal érkezni a kanyarokba, vizszintbe fektetett motorral, miután a semmiből 3000es fordulattól odaélvezősen tolna kifelé! Jaa, nem akarlak lebeszélni a sportmotorokról, és távol álljon tőlem hogy rábeszéljelek egy igazi vad SuperMotora, amit az első dolgom lenne kipróbálni! És amivel úgy pózerkednél a csajok elött hogy ha megunják azt hogy hátsókeréken gurulsz akkor váltanál első kerékre!
Am meg bekapod a faszomat, mert úgy elkapattál a supermotozással, hogy egész nap csak Shercokat, Husabergeket, Husqvarnakat, meg supermotos csizmákat, sisakokat nézek
Az első kép elég jó Az Apraszaki, háttérben a Tokaji-heggyel. Feltűnt, hogy mind a három sm-en dupla dob van. Mié kell egy sm-re dupla kipuff? Nem plusz súly?
Ööö, velem, háth a durvára sikerült hétvége után igyekszek behozni a lemaradásom és tanulok ezerrel... máramennyire az én lustaságommal lehet ezerrel tanulni Ugyhogy most megyek beszerzek 1 kis koffeint!
Miért állna bosszút? Úgyis leszarja mi van velem Meg amúgy mindenki más ebben az irodában... De sebaj, ha kezemben lesz a szakmai gyakot igazoló papír, úgy beolvasok nekik, hogy öröm lesz hallgatni Am veled mi a helyzet?
Bakker van Isten! Az utolsó három hétre áthelyeznek Gizike mellől A folyosó másik végén leszek a főosztályvezető titkárságán, egy tök jófej csaj mellett. Tököm kivan már amúgy ezzel a hellyel
140-1501 kiló körül van az én KTM-em a 125ös crm meg olyan 140 volt kb . szóval nekem nagyon bejön
mondjuk minnyá felteszem hirdeni ...
44es pedig úgy lehet ez a DRZ hogy egy tuning athena henger van rajta ami alapból 440 ccm-es, plusz ezen a gépen van egy keihin FCR siktolattyús gyorsítókarbi meg még egy jópár tuning ami nem jut most hirtelen az eszembe. nameg a dizájn. egyszer láttam élőben dehát ez nem egy mindennaplátott faküllős falusi drz az már tuti, és ugyanezt hallottam az erejéről is!
Blokkot cserélni nem fogok, az biztos. És igen, tudom mit mondtam, de azért nem csak a csapatás létezik. Ha kirándulni van kedvem, akkor mi van? Látod, azért van, ami a speed felé húz és mindig ezek az érvek jönnek elő DRZ-t meg nem akarok, mert mindenkinek DRZje van. Jó kis gép, de valami robbanékonyabb, erősebb gép az álmom. Pl egy Berg, egy Husky vagy egy Sherco.
Am találtam még1 ellenérvet a supermotokra. Ha én fel akarok menni Pestre, vagy le a Balatonra, akko mi van?
Pár gyöngyszem :