Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár milyen szar is kimondani de mást nem nagyon tudnék pénzelni!
DR-Z normál használat mellett 5000km-enként olajcsere és kb ennyi!
Ha minden jól megy!
enyim sem mégis 1500-2000 km az olajcsere ( igaz csak 1.5 liter oil)
Az SM610 nem üzemórás.
mostani fejjel én is DRZ-t venék ha sm -ről lene szó
Gyönyörű a husky nekem is a kedvencem, csak kibaszottul nem lenne pénzem 1000km után olajat cserélni!
Amiket most itt fölvetettetek érveket és ellenérveket, rengeteg fejtörést okozott nekem is. De aztán leszartam minden ellenérvet és döntöttem, hogy supermoto kell. Aztán sajnos szembesültem vele, hogy a kawát szarééhugyéé vennék meg, aminek az árából semmit nem tudnék venni. Vitka én azt mondom, próbáld ki a supermotot és ha nem jön be visszaülsz sportmotorra, nincs abban semmi rossz szerintem. Nálam a nagy kedvencek Husqvarna SM610 és DRZ 400E
Abból a gyári 50 paciból még lehet többet is kihajtani!
Kipurendszer, légszűrő stb...
Az igen
Szar DR-Z, én is adom el és veszek egy olyat amire 5000km után rá kell költeni több havi fizumat!
De valóban, robbanékony lesz!
Csak 40 paci
Miket tervezel még a ZXRre? festés? fékek? ésmég?
ismétlem magam XD ezért vegyen Vitka 150kilós 60-65 lovas gépet! Azt meg tudja fizetni és minden oké vele!
nem a kezelhetőséggel van baj, mert apám 260 kilós csopperje is kezelhető, meg arégi fes cbr is 2kiló körül van hanem a teljesitmény súj arányreól.

szóval gyenge és cserébe nehéz.
Másodikat azé linkeltem mert az jó lenne kipróbálni az első meg jó áron van! A harmadik meg...........
Nemis azért mondtam, hnem mert Vitka idegenkedik a súlytól... sztem 150 kiló még bőven belefér... merthogy az XT is 185 és a képek + tesztek alapján ennek ellenére jól kezelhető...
első mivel 640 viszonylag gyér a másik kettőhöz képest a másodikon náne rendszám nálam ez kizáró ok a 3. a bitangbrutál 660as na az már fosatós
nekem ez az xt660 túramotornak kikurtúl tetszene mert duplakipuff meg nagy tekintélyes gép szóval szép. csak az a 180 valahány kiló hajjaj
A ZXR400ak mindig is sokba kerültek. Amikor én vettem akkor pont volt egy völgy, lehetett 600 alatt is kapni. Mostanában, pontosabban most nyár elejétől rájöttek megint, hogy milyen jó is a 400 ccm speed, és mindenki, aki kező, vagy 125 után gépet akar, az 400ban gondolkodik.

Amúgy meg az enyémnek hogy fel fog menni az ára, ha megkapja az új fényezést, a féktárcsákat meg a pár finomságot, amit tervezek rá.
nem gyári supermoto mert 95 ben talán még nem is volt sm -je a ktmnek

de gyári KTM kerekek vannak alatta..

amugy meg ezen az oldalon nincs minden fent ami létezik mert az enyém pontos típusa az 620 LC4 EGS ( nem EGS-E , és 95ös)

valahogy igy nézhet ki gyárilag:
http://bikepics.com/pictures/1...
amugy most a ZXRek ára is felkuszott szépen
Na már vártalak, azt akartam neked mondani, hogy itt nem találtam LC4 620 supermotot, csak adventure-t meg enduro-t. Pedig ez az oldalon aztán minden fent van, ami létezik. A tied akkor gyári 620 sm ugye? Csak azért, mert ugyan nagyobb testű, mint amit én szeretnék, de picit régebbi évjárat és emiatt az ára is lejjebb van. Pont annyiba kerül sztem, mint egy ZXR400. Meg az ereje, azért gondolom ott van eléggé na meg a 620 miatt nyomatékosabb, mint egy 450es de nem üzemórás és ez nagyon jó pont.
DRZ is vmi 135 kg...és az SM csak 40 paci... a sárgarépák meg böven 60 fölött járnak, és nyomatékban is rátesznek.... ugyhogy jo az a 150 kg... ennek bizonyitására csak 1-2 XT-s képet tudok mutatni... 660ccm, 50ló,60nm,185Kg éés...:
650be meghirdetem ha 600 fölött megveszik vigyék

majd elmondom mit akarok venni..
eladod vagy mi? :D még szinte nem is használtad :D vagy csak ennyire jófej vagy h felkinálod vitkának a lehetőséget?:D