Bár milyen szar is kimondani de mást nem nagyon tudnék pénzelni!
DR-Z normál használat mellett 5000km-enként olajcsere és kb ennyi!
Ha minden jól megy!
Amiket most itt fölvetettetek érveket és ellenérveket, rengeteg fejtörést okozott nekem is. De aztán leszartam minden ellenérvet és döntöttem, hogy supermoto kell. Aztán sajnos szembesültem vele, hogy a kawát szarééhugyéé vennék meg, aminek az árából semmit nem tudnék venni. Vitka én azt mondom, próbáld ki a supermotot és ha nem jön be visszaülsz sportmotorra, nincs abban semmi rossz szerintem. Nálam a nagy kedvencek Husqvarna SM610 és DRZ 400E
Nemis azért mondtam, hnem mert Vitka idegenkedik a súlytól... sztem 150 kiló még bőven belefér... merthogy az XT is 185 és a képek + tesztek alapján ennek ellenére jól kezelhető...
A ZXR400ak mindig is sokba kerültek. Amikor én vettem akkor pont volt egy völgy, lehetett 600 alatt is kapni. Mostanában, pontosabban most nyár elejétől rájöttek megint, hogy milyen jó is a 400 ccm speed, és mindenki, aki kező, vagy 125 után gépet akar, az 400ban gondolkodik.
Amúgy meg az enyémnek hogy fel fog menni az ára, ha megkapja az új fényezést, a féktárcsákat meg a pár finomságot, amit tervezek rá.
Na már vártalak, azt akartam neked mondani, hogy itt nem találtam LC4 620 supermotot, csak adventure-t meg enduro-t. Pedig ez az oldalon aztán minden fent van, ami létezik. A tied akkor gyári 620 sm ugye? Csak azért, mert ugyan nagyobb testű, mint amit én szeretnék, de picit régebbi évjárat és emiatt az ára is lejjebb van. Pont annyiba kerül sztem, mint egy ZXR400. Meg az ereje, azért gondolom ott van eléggé na meg a 620 miatt nyomatékosabb, mint egy 450es de nem üzemórás és ez nagyon jó pont.
DRZ is vmi 135 kg...és az SM csak 40 paci... a sárgarépák meg böven 60 fölött járnak, és nyomatékban is rátesznek.... ugyhogy jo az a 150 kg... ennek bizonyitására csak 1-2 XT-s képet tudok mutatni... 660ccm, 50ló,60nm,185Kg éés...:
DR-Z normál használat mellett 5000km-enként olajcsere és kb ennyi!
Ha minden jól megy!