Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyzet az, hogy én egy heggyel idébb lakom, bár tavaly is, idén is tervben volt a Mátra, de Valahogy mindig Dobshina, vagy valamilyen más Szlovák helyre való kirándulás lett belőle. Sokan szidták itt is a Mátra útjait, úgy, hogy inkább várom a csodát, hátha egyszer tényleg új burkolaton lehet kergetni a kilométereket felétek is. A Bükkben sokszor voltam kinn, de a Gixxernek inkább a jövő év lesz az első igazi szezonja nálam, mert augusztustól még maradtak tennivalók rajta, és egyet leszámítva igazán hosszú útra nem mentem vele...
Szeva csizi.műanyagjavításban tudok segíteni azzal foglalkozom.
Nézd Csak Ghosti!
Első osztályon, drágább a jegy
Dánke! Pára nem nagyon volt arrafelé, még az amúgy nyirkosabb szakaszokon (mint pl. Háza után egyből, vagy a galyai elágazó előtt) is szuperjó volt az út, semmi nyirkosság.
A Gixxerrel mi újság van, nem nagyon láttalak vele!
Hát igen, elég húzósak az SP2-höz a cuccok, mivel csak pár évig gyártották őket és nem olyan nagy darabszámban. Egy Gixxert hamarabb össze lehet lapátolni.
Jól beszélsz, hasonlóra én is gondoltam. Most nem én győztem le a Hegyet, hanem Ő győzött le engemet. A tisztelet mindig is megvolt bennem a Hegy és a Gép iránt, de a sok levezetett km után mégis hajlamos az ember egy kicsit "ellazulni", hogy ura tud lenni a helyzeteknek. És akkor jön a nyakleves... No, de ami nem öl meg az megerősít, levonjuk a következtetést, és jövőre újult erővel vágunk neki a szezonnak. Ami nálam május 28-tól kezdődik, ugyanis nemrég vonattam csak ki a forgalomból a gépet, 1 hónapig tököltem vele. Úgy voltam vele hogy el leszek vele egy darabig mig összelegózom a gépet, iskola mellett úgyis kevesebb időm van most rá.
Az úthibákkal annyira nincs problémám, mert tudom hogy hol vannak, és kikerülöm őket vagy nem megyek azon a részen oly' gyorsan.
Ahogy nézegettem a képeket, feltűnt hogy az a fehér csík az úton a kanyarral együtt fut. Amikor a perec után próbáltam a helyszínen elemezni hogy mi is történthetett, nézegettem is hogy mi az a fehér izé az aszfalton. Akkor biztos voltam benne hogy az a motorból jöhetett ki, ilyen csuszmányos sűrű folyadék volt, mint valamiféle olaj-víz emulzió. Szóval ahogy nézegetem itthon a képeket, feltűnt hogy ez a fehér csík a kanyar ívét követi. Azt viszont nem tartom valószínűnek hogy a motor csúszás közben lekövette volna a kanyart. Szóval nem kizárt hogy ezen a trutyin csúsztam meg, mert tényleg az egyik pillanatról a másikra, minden előjel nélkül ment ki alólam a gép. Már sokat motoroztam ennél hidegebben is (volt hogy hó volt az út szélén ), egy gumi nem csinál ilyet hogy sitty-sutty elveszíti a tapadást 10-15 fokban, pláne hogy már majdnem átmotoroztam vele a fél Mátrán minden gond nélkül, Gyöngyöstől a Gyökeres rétig kb 22 km az út, tehát azt sem lehet mondani hogy hideg volt a gumi. Persze ez csak egy feltevés, a tévedés jogát fenntartom.
Nekem is volt anno egy hasonló buktám, szó szerint, mintha kiütötték volna alólam a motort. (október vége volt) Aztán, mikor összeszedtem magam a partoldalból, és visszanéztem, nagyon gyengén, alig észrevehetően sötétebb volt azon a szakaszon az út. Délután 2 körül volt már, de a reggeli párából még maradt épp annyi, ami elég volt a "boldogsághoz". Az árnyalatkülömbséget tempónál nem lehetett látni, mikor meg már volt időm rá,,, hát akkor már sokra mentem vele. Lehet, téged is hasonló tréfált meg. Gyógyulást a motorodnak,és vigyázz magadra.
Naja, 250-ből lehetett volna ringezni párat. De hát ilyen ez a popszakma.
Sajnálom. Zoli mesélte hogy elcsúsztál, csak nem tudtam pontosan hogyan, szerencsésen megúsztad, viszont látom azért lett kár a motorban.
Részvétem....Tényleg mákod volt ,hogy ennyivel megúsztad. (ez volt "az öreg hölgy" jele) mindig tisztelni kell.....ö az erösebb...
sajnálom
Először is nagyon örülök, hogy nem lett komoly bajod!
Nagyon hasonlít a az esés az enyémhez csak én még tudtam próbáltam menteni és én is korlátban végeztem. A vállam bánja. Nem csak a gumi alattomos, hanem az úthibákkal tarkított északi oldal. Ideje lenne már egy új aszfaltcsíknak oda is meg sok más helyre. Sok sikert a felújításhoz és találkozunk jövőre a hegyen. Addig az én Fz-m is kisebb kozmetikán esik át és a kötelező folyadék cseréken.
Részvétem, Csizi!

Ebből azért pár pálya nap kijött volna. :( Nagy mázli, hogy nem jöttek szembe, és nem lett bajod.

Mielőbbi felépülést az SP harci gépnek!
Így igaz, a Gyökeres rét előtti jobbos kanyarban kiment alólam a gép. A mai napig nem tudom mit basztam el. Közepes tempóval haladtam, mivel már nem volt túl meleg (10-15 fok között). Napsütés, száraz útviszonyok, igazi őszi motorozós idő. Minden simán is ment egészen a balhé helyszínéig, kicsit visszafogottabban, de lendületesen haladva szeltem a Hegy útjait. Aztán megérkeztem az ominózus kanyarba, Mátraháza irányából, és placcs! Minden olyan hirtelen történt... Se nagy fék, se nagy gáz, de mintha hirtelen valami jégre futottam volna. Ahogy bedöntöttem a gépet, mindjárt jobbra el, gép kicsúszik alólam, én meg csúszok utána kissé lemaradva. Zével (RC51) beszéltük régebben hogy ez a mislenpilotpóverkettőcété lófasz gumi alattomos, mert nem ad visszajelzést apró megcsúszásokkal hogy hékás, lassíts, hanem fogja magát azt elveszíti a tapadását se szó se beszéd. Ezt már ő is tapasztalta, ilyen gumival törte össze a jó SP-t, hát most nekem is ilyen gumi volt hátul, lehet hogy van köze az esethez. Az tuti hogy ez az infó még aznap nekem is átvillant az agyamon. Lényeg a lényeg, hogy isteni szerencse hogy nem jött semmi szemből, mert akkor gatter lett volna, na meg hogy nem csapódtam bele én magam is a szalagkorlátba, mert az szintén fájdalmas lett volna. Még megijedni sem volt időm, semmi szívdobogás vagy kézremegés, csak felpattantam a földről, és káromkodtam magamban. Gyorsan kaptam segítséget is, az arra járó autósok segítettek kioperálni a gépet a becsapódás helyéről, illetve a Kawás lassújárműs quados kolléga segített áramtalanítani meg hasonlókat (ezúton is köszönet nekik még 1x). Aztán a gépet szépen betoltam a Gyökeres rét bekötőútjához, és intéztem a mentést. Szal visszatérve, szegény motorkámat a tanknál fogva a szalagkorlát I gerendája fogta meg. Én karcolásokkal megúsztam. Az anyagi kár jelentős. Olyan 250 környékén lesz a renoválás, mindez fényezés és újramatricázás nélkül. A drága cucc a tank lesz, mert az nyelte el az ütközés energiáját. 330€-ért (szállítással együtt, hamarosan meg is érkezik ha minden igaz) tudtam is egyet szerezni olaszból, sajna ez az összeg a legalja volt, ennél olcsóbban sehol sem lehet kapni. Ez csak maga a tank, kell még egy ÜZA szivattyú is, az ha minden igaz akkor a bajai bontóban lesz 20 ropiért. A másik húzós tétel a szelepfedél, ugyanis a hátsó henger szelepfedele berepedt ahogy a tank összenyomódott. Ez olyan 40 ropi körül lesz, találtam egy 0km-es motorról leszerelt darabot. Kupplungfedél újonnan David Silvertől 30rongy környékén mozog, eBay-en találtam egy hibátlan használtat féláron. Ezek a nagyobb tételek, a többi az már apróság: fékkar, index, tükör, kormányvégsúly, fékpedál. Jah, meg a hűtő. Az is sérült, de javítható, egy pár lamella összekócolódott, majd elviszem egy hűtőjavítóhoz és szépen rendbehozza. Amúgy az is horror árban van ha meg kéne venni. Az idomok nem törtek ripityára, meg lehet őket hegeszteni. Egyedül a középső idomból törtek ki darabok amik szétszóródtak az tett helyszínén, de ócsóért (7000 HUF körül) eBay-ről már találtam is egy hibátlan darabot. Most asszem az esztétikára nem fogok rámenni 100%-ra, szépen rendbe lesz hozva a gép hogy minden fasza legyen, de újrafújva és matricázva nem lesz, mert arra nem nagyon lesz keret. Majd egyszer talán. Most átváltok ilyen patinás sportgép fílingbe. Hát nagyjából ez történt, 14 éve motorozom nagymotorral, ez volt az első esésem saját hibámból. Kár hogy ezzel a patent SP2-vel kellett átesnem a tűzkeresztségen, de hát ez van, nincs mit tenni. A 3 alapszabály:

1. Mindig őrizd meg a hidegvéred!
2. Mindenki bukik.
3. És mindenki bukik.


én is kérdezni akartam.
mi történt?
Szia Csizi! Úgy hallottam összetörted a SP-t. Igaz?
Áááá, rég olvastam ide. Gratula még egyszer a csinos FZ-hez. És köszönöm a megtiszteltetést, az való igaz hogy szeretem ha patika a GÉP!
mai nappal kivonattama forgalomból az eriggyet március 31-ig
Látom megnézted a képeimet az Fz-mről. Igen szép gyári állapotú a gép, az gyáriság és szépség mértékegysége az 1Csizi. Az enyém még csak 0,8...
--Csizi
Köszi jó volt!
http://youtu.be/UZYLbP8gJHk Hangvillásnak Ghosti tól.
na ezt megbeszéltük....