Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nnna a tények pontos ismeretéhez. Én vagyok a zöld s1000rr-es, mögöttem jött a bordó cbr1000rr, mögötte egy BMW K1200GT. az ezüst s1000rr kb 2 percre mögöttünk, aztán kb utánunk 6 percre egy csapat ami 2db R1200GS adventure meg 1 K1200S. így heten egy csapat. Ez a sorrend Eger határától fennált. mikor a cbr-es BARÁTUNK elesett, a mögötte haladó GT-s azonnal megállt, mentőt hívott. kb. 10-en megálltak, köztük egy egészségügyben jártas személy is! utána érkezett meg a szürke s1000rr, megállt, és mivel hogy nem igazán tudott mit tenni, ezért utánam jött hogy szóljon nagy baj van. visszaértünk és addigra az orvos/mentös/nem tudom milyen foglalkozású Úr + a barátom, aki az egyik GS-sel jött, mellesleg pedig sebész orvos épp próbálták újraéleszteni a barátunkat, akin már akkor látszott hogy nem fog sikerülni. ezután megérkezett még egy orvos, akinél már teljes újraélesztő készlet volt, így már három egészségügyben igen járatos személy végezte az újraélesztést, ez kb 35 percig tartott, ekkor érkeztek meg a mentők akik további 30 percig küzdöttek az életéért. Ezúton is szeretném NAGYON SZÉPEN MEGKÖSZÖNNI AZT A HIHETETLEN KITARTÁST, AMIVEL EZT VÉGHEZVITTÉK! mindenki a saját maga álltal átalakított verziót írja ide le, de ezek a puszta tények! egyáltalán nem halálos tempóban motoroztunk (volt már olyan is) de mint olvasható ezen a hétvégén ezekkel a barátainkal, ismerőseinkel nem ezért mentünk. a cbr-t vezető nagyon jó barátunk több mint 15 éves motoros rutinnal rendelkezett, stabilan, jól motorozott. de hozzá kell tennem hogy a gt-s ismerősünk kb 100m-re mögötte jött és Ő nem látott semmilyen autót, csak annyit hogy Ati jóval szükebb íven veszi a kanyart, mint ahogy ez várható ennyi év motorozás után, és utána ráfékez elsővel aztán kicsúszik az eleje (ha lett volna ABS......)(ami szinte minden sportmotoros szerint felesleges, persze még biztos soha nem ilyedtek meg kutyától macskától bármitől...) szerintem belenézett a tükörbe hogy hol tart a gt-s és a változó fényviszonyok miatt lassabban alkalmazkodott,ezáltal hosszabb időt vett igénybe hogy mindent jól átlásson, mire előre nézett meglátta hogy nem jó helyen halad, + távolabb szemből jött egy autó (jól megállt) amitől megijedt, rámart a fékre és ezzel vége is lett az irányíthatóságnak. én is jártam majdnem így (tükör, hol vannak a többiek, mire visszanéztem majdnem szalagkorlát) ennyit szerettem volna hozzáfűzni a mátra fórumon zajló beszélgetéshez, meg még annyit: HIÁNYOZNI FOGSZ ATI! EZ MOST NAGYON LOW BATTERY!
Nekem sem akart összállni a kép, hogy pont ott miért esett el, gyakorlatilag az egy egyenes rész, egy gyors, de minimális bal ívvel. Éjjel már találkoztam egy rókával, aki átszaladt előttem, de nappal még sosem láttam az úton állatot, csak autósként manifesztálódva :(
Sziasztok, én a kék suzukis vagyok, 77-el az elején. A büfében beszélgettem Pista bácsiékkal, mikor mondta, hogy menjek motorozni. A haverok mentek haza, én úgy gondoltam, elkísérem őket egy darabon. Elindultunk közepes tempóba (ebben az időben indult el a parkolóból mindenki), a fenti egyenesben elhúzott mellettem egy arany bmv100rr és egy másik motor, szerintem Ö. Gyorsítottam a tempon utolértem őket. Ők meg egy motort, akik kétszeméllyel mentek (elég bátran,vagy jól) az elsö motor megelőzte őket, a második nem tudta, én az egyik kanyarnál megelőztem mindkettőjüket. Utána utolértem az arany bmv 100rr-t, akit kikerültem és tovább mentem. Visszafelé megálltam a balesetnél és megkérdeztem ki esett el? Odajött hozzám egy srác és azt mondta, hogy az a motoros, aki megelőzött, majd visszaelőztem, és utánunk akart jönni. Hozzáteszem nem tudom mennyire ismerték a mátrát, (jól vagy csak bátrak voltak). Nehéz elképzelni, hogy pont egy olyan szakaszon miért esett el, ahol az ember nem is gondolná.
3-an mentek én úgy tudom, két r1000rr-es, és harmadiknak ő cbr1000rr-rel. Mi megálltunk a parádi kútnál, tankolnom kellett, mikor öltöztem akkor húztak el előttünk, hát nem éppen túratempóban. Fent egy sráccal beszéltünk a balesetnél, aki két kanyarral lentebb elengedte őket, a hondás még meg is köszönte neki, de mentek felfelé rendesen, ahogy sportmotorhoz illik. Én úgy tudom ez a gyerek volt az utolsó, aki látta őket, de a balesetet nem látta senki, csak hogy a srác már az úton fekszik. Legalábbis a helyszínen ezek voltak az infók. Biztosan nem lassan mentek, ott azon a részen 120+al simán megyek én is, pedig óvatosnak gondolom magam a Mátrában, és a közúton általában. Legalábbis gyors biztosan nem vagyok, a múltkor is úgy beszúrt nekem Szikra féktávon felfelé, mintha céllövöldében lőttem volna 3pálcikán a jogsimat :) Van a kereszteződés után egy kék info-tábla bal oldalt, és egy útjavítás, azon keresztben egy ugyan olyan csúszásnyom, mint mikor dobott egy highsideot az euroringen előttem egy haverom. Utána kezdődik a csúszásnyom a felezőtől a korlát felé. Ezekből, és hogy a felezővonalon már az út bal oldala felől csúszott a motor nekem életszerű a kiforduló autós sztori. Máskülönben nehezen lehet ott eldobni a vasat, nem egy olyan rész sztem, a motoros meg nem egy kezdő volt, látszott a cuccain is, kb 40 év körüli lehetett. Jött szemben egyébként egy szürke suzuki wagon r+ villogva ránk, ha ő volt a kiforduló azért gratulálok neki, ha pedig fentebbről jött, és nem állt meg a balesetnél megkérdezni sem, hogy esetleg tud-e valamit segíteni akkor meg azért fogadja gratulációmat ezúton is. Sokat kamerázom ahogy gurulunk, sajnos most pont nem vittem a kamerát :( Igazából mindegy is, motoron nagyon nem tűnik soknak a 100+ sem, de egy elkottázásnál sajnos a szalagkorlát/fa/szembejövő a 100-ra gyorsított testünket is úgy megfogja hogy hiába mindenféle proti ez lehet a vége :((
Igen én is hallottam ott ezt a verziót, de aki mögötte ment rögtön cáfolta ezt a balgaságot.
"nem ment gyorsan": egy 200 kg motornak 50 km/h-nál is akkora a mozgási energiája, hogy félelmetes. Láttunk már mindannyian a youtube-on videókat amikor pl. egykerekezésnél leesik a sofőr a motor lebontja az út szélén lévő autó hátulját. Egyszer egy 1100 literes "társasházi" műanyag kukát (kb60-kg) üresen hagytunk el a platóról 80 km/h-nál, nem mertünk megállni mert vagy száz métert csúszott a kocsi után, hogy ne törjön össze minket.
Bár én nem voltam ott és nem láttam mennyivel ment.
Igen a haverok nem elsőrangú elsősegély nyújtók.
De ezt mindannyian másképpen reagáljuk le. Én sajnos tudom, hogy hogy.
Kövezzetek meg, de szerintem a "nem ment gyorsan" ebben az esetben is relatív. Biztos, hogy több, mint 100-al ment, mert ilyen csúszás után ilyen erővel becsapódni nem kis mozgási energiára utal. És ez az én olvasatomban azt is jelenti, hogy a kereszteződésben sem mehetett sokkal lassabban. Ezzel csak arra szeretnék rávilágítani, hogy lehet a Mátrában csapaptni, de vannak olyan fokozottan veszélyes helyek (pl.:galyai kereszteződés, vagy Adrenalin park kihajtó), ahol nem szabad nyélgázon menni, és nekünk kell jobban odafigyelni!
Csak plusz infó: igaz, hogy a "barátja" megállt, de aztán egyből ott is hagyott minket és a 3. tag után indult, hogy visszahívja. Szerintem nem ez a segélynyújtás.
Mi van....4.24 nél meg én nyomom...
Mert Ő a szervező....nem beszélgethetnek Julis nénivel a helyi kvzóban a versenyről Teeeeeeeeeeeeeeee!
Minden tiszteletem a szervezőké, és együttérzésem, hogy a munkájuk kárba veszett. De miért a raccsolós srác beszél?
1.33-nál....
ELI! hát hát hát hát eli! :D
Ismerős arcok
Megnyugtatlak nem olvassa és nem is lelkiismeret furdalása.
A szombati balesetnél kb. 1 perccel a történtek után érkeztünk, már akkor ott volt egy szabadnapos mentős, de már csak újraélesztést próbáltak csinálni, illetve folyamatosan próbálták visszahozni az életbe, de sajnos a becsapódáskor meghalt szerencsétlen. Pár perc múlva jött fentről egy másik orvos, nála volt felszerelés is, de nem lehetett segíteni rajta már. Ma is voltunk arra, megállt egy helybéli hölgy, akitől azt a szóbeszédet hallottuk, hogy a motoros jött lentről, és a kb 100m-re lévő kereszteződésnél kiment elé jobbról egy autós, ő meg elrántotta a motor a szembesávba, majd az árokpartról vissza már csúszott a hátsó. És valóban, a nyomok erre utalnak sajnos :(

Remélem olvassa ezeket a sorokat az autós, és örökre a fejében fog kísérteni a gondolat, hogy megölt egy embert, tegnaptól egy alattomos, gyáva gyilkos!
Köcsög MAMSZ, de hát mit várunk Abszurdisztánban élün kahol a gyári többszörös minőség ellenőrzésen átment járművet műszaki vizsgára kell vinni.....No Comment!
betyáros



köszi Zsoltibá'
Jó látni a csapatott, köszi a képeket.
mátrai pillanatképek szeptember 11.-én gyönyörű időben...
A srác aki mögötte ment azt mondta nem ment gyorsan, belefékezett, gondolom a hátsóval és kicsúszott.
A csúszásnyom a másik sáv közepén kezdődött.
A motor kiütötte a szalagkorlát egyik lábát a fák fogták meg, a srác meg a következő lábnak ütközött és pördült meg rajta.
akár most is
Sajnos mindkettőnek a végét láttam, mert a párommal mentünk Galyatetőre péntek este és egy kocsisort fogtunk ki. Rögtön gondoltam, hogy baleset, mondtam a páromnak is, hogy remélem nem motoros. Mikor elengedték a sort és oda értünk akkor a tűzoltók már a nyomokat mosták a földön, a kiéget motor felismerhetetlenül az autómentőre volt rögzítve. Mellettünk egy mentő ment el villogott de nem szirénázott reméltem hogy csak kisebb sérülések.
Szombaton 4-ik autós ként álltam be a sorba akkor már ott volt egy mentő ill egy egy másik személy, ahogy írták is 45p küzdöttek, még helikopter is jött de sajna... Én csak az autóból láttam és nagyokat nyeltem, hallgattam és reménykedtem hogy az a sok ember aki ott tevékenykedett körülötte tud rajta segíteni! Én csak most nézegetem a motorokat de a párom is velem volt, ezek után nem lesz könnyű. Két napig voltam ott ahol nagyon sok jót láttam sok motort sok embert, remélem egyszer nekem is megadatik az ami nektek már megadatott de ezekkel a képekkel a fejembe fogok motorozni és mérlegelni. R.I.P. Vigyázatok magatokra én figyelek rátok de a mp része alatt nagyon sok minden történhet. Szélesebb utat mindenkinek.
Szio! Mikor tudunk ?
09:34-nél kezdődik a motoros tiltakozásról a riport