Van egy F-15-öm, 60-as vizes henger, arrow rendszer, gyári varió, kuplung, 5.2-es görgőkkel és sárga rugókkal. A bajom az, h a motor nagyon lassan gyorsul, és 40 nél már eléggé forog, és olyan 55 után nem is merem húzni neki, mert már annyira forog. Mit kellene kicserélni, h azért elég jól gyorsuljon a gép, mert most gázráadásra kicsit gondolkodik és csak akkor indul meg, de azért végre is jól menjen, és ne forogjon már 40 nél túl sokat?
Nekem nagyon tetszett hogy ilyen komoly a műszerfal,ez mindig olyan unicum-ként tartottam,perce valamivel érzékenyebb,esős időkor kell vigyázni,sztem a spirált ha kicserélném,akkor jó lenne!Majd ha lesz arravalóm, akkor megírom,hogy jó lett e.
Hát ami zárlatot okoz általában ha valamit sokat használsz:S deha már több éve használod a motort akkor lehetséges a zárlat. Egyébként én már megbántam, hogy digitálisat vettem...analóg órával ilyen sosem történne meg ráadásul nem dob még pár tízezrest az árán...
Kösz a tanácsot, de nem hiszem,hogy a hideg az oka, sokszor használtam hideg -5-10 fokokba is és minden ok volt rajta, csak azt nem tudom,hogy mikor elősször mentem a mocival, akkor sem mutatta a km-rt, és mondták, hogy jöjjek vissza másnap és addigra valamit csináltak vele, ez 2006-ban volt és idáig jó volt...Szóval nem tudom, egyik szerelő a zárlatra fogja,hogy attól ment tönkre.
Hello! nekem is digit km órám van...télen volt nemtudom miért de eltünt minden karakter kivéve a km/h mutató. a gomb se működött meg semmi. nagyon hideg volt és amikor kicsit melegebb volt az idő ugy döntöttem kerülök egyet és utánna visszajött...lehet nemtudtam ezzel segíteni csak azt hogy lehet semmi baja csak olyasmi mint az enyém volt!
Üdv! Én nagyom szeretem az f12-met, 2006-ban vettem és idáig 24.000 km mentünk együtt. Semmi különösebb problémám nincs vele,a simsonról váltottam erre sokat küzdöttem vele...Ez meg motorikusan is szuper, és jól is néz ki (fekete-szürke). Csak most a digitális műszerfal akadozik, ugyanis akku nélkül használtam és zárlatos lett. És ez után érdeklődnék, hogy azóta nem mutatja a KM-rt. Valaki tud tanácsot adni ebben,minden mást mutat csak néha leblokkol... Köszike!
Sziasztok!
Egy Malaguti f12 phantomom van és az a gondom hogy amikor nagy nehezen beindul: amíg a (automata)szivató megy addig pörög rendesen de ha bemelegszik a motor, nincs alapjárat és leáll, és ha ráhúzom a gázt lefullad és nem is indul be.Olyan mintha nem kapna benzint vagy ilyesmi.A tank alatt levő szűrő vagy AC?ha így hívják lehet rossz? vagy mi lehet a baj?Tudnátok segíteni?
Előre is köszönöm! Muki
Üdv.
Lenne nekem pár malaguti f12 alkatrészem.
Ezek lennének: Hátsó idom (csúszásból adódó sérülés látható rajta), Oldalsó díszbetét, Kormány, Első teleszkóp (pár), Olaj tartály, Benzin tank, Gumi szőnyeg, Légszűrő ház, Ülés(mögötte lévő idommal ami törött ill. ülés műanyagja is törött), Fék tárcsa, Hátsó kerék.
Található még nálam egy f12 blokk: gyújtás, önindító, olaj szivattyú, karburátor és kipufogó nélkül.
Hello.Elore is bocsanatot kerek mindenkitol ha rosz helyre teszem fel a kerdesemet.Az lenne a gondom,hogy lecsereltem a 4T -s mocimat egy F12-re.Csak a 2T-s vilagban meg kezdo vagyok.Elkezdtem javitgatni meg atnezni es gondoltam,hogy teszek ra egy sport levegoszurot.Annyi az egesz,hogy elvileg meg 50-es henger van benne.Ha kicserelem a levegoszurot akkor az valamit javitana a mukodesen.Mondjuk mar most is meg 85-ot az ora szerint.Meg 1x bocsanat ha rosz helyen varom a segitseget
Csáó tudna valaki segíteni, hogy 130/90-10-os michlein booper gumi milyen motorhoz jó mert fogalmam sincs ja és eladók meg egy pár cucc f10-hez ha valakit érdekel írjon pezoli86@freemail.hu
Itt egy pár kép
Előreutalással menne a dolog?