Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép napot.Olyan problémám van,hogy a mala f-18-assal,hogy a hűtővíz hőfoka mintha soha nem akarna megállni a melegedésben.Valaki vagy Valakik írnának,hogy mennyit mutat a hőfok utazóban ha nem csak 3-4km, hanem több km-t tesznek meg Vele.Előre is köszi.
nekem akkor villogott, amikor levegős volt a hűtőrendszer vagy egyátalán nem is volt benne hűtőfolyadék
Sziasztok! Valaki megmondaná, hogy a víz miért villog folyamatosan? Köszi
Hali megint Én.Valaki nem tud egy mala F18-hoz oldaltámaszt reális árért?
Szép jó napot.Szal Nekem télen mivel kicsit járatom ill. felmelegítem a motort így 100-150km teszek meg addig amíg ki nem gyullad a lámpa.Szal az 5 Liter,szal 3,3-5 Liter a fogyasztás attól függ milyen hideg volt.Most hogy jön a jó idő és nem járatom így 150-200km míg kigyullad a lámpa szal az megint 5Liter.De szó ami szó nem rég volt felújítva a motor és leonardó karbi van rajta.De nekem ennyi a fogyasztás az biztos,fölösleges lenne hazudnom,mert avval nem lenne semmivel sem jobb.Ja és a végsebesség most hogy lemértem GPS-szel mert rájöttem,hogy csal az óra.100-110.Én olyan 80-90 nel járok veleÁtlag fogyasztás mert hosszú,olyan 15-30 km-es távra is megyek ill. városban.Így jön ki ez a fogyasztás.Lehet ha csak városba járnák akkor biztos növekedne.Szóval nem tudom mi lehet ez a nagyon nagy fogyasztási adat.Remlem sikerül valahogy megoldani.
neeem :D nem tudtam vele 100km -t menni csak 70-et ergó még magasabb a fogyasztás
Akkor az pont 5 liter , legalábbis nekem anyi volt. Kigyulladt a sárga lámpa rögtön kut és 5 liter ment bele :-)
nekem még annál is több 70 km -t mentem és kigyulladt az üzemanyag lámpa
Akkor kb. 4,1 a paripád fogyasztása. Amit a végsebességről írsz, az elég sovány. Én megnézetném a karbit, kipufogót, hogy tiszták-e....
Hali. Hát nekem elég hihetetlen az a 2,5-3 liter mert a gyári adat is több ennél :-) De hát te tudod :-) De ma megtankoltam és 120km evett meg pont 5 litert :-( Azt mondta az ismerős szaki hogy ez még akár normális is lehet mert hideg van meg rövid távon használom és az autómata szivató elég soket dolgozik ezért ez a fogyasztás. De ez engem nem nagyon nyugtat meg mert így is sokallom a 3,5-4 literbe megállna annak örülnék, de persze jelen esetben minél kevesebb annál jobb. Szóvál jöhetnek az ötletek mit lehet tenni fogyasztás ügyben.
Hali.Olvasom ezt a két üzit amiben a fogyasztásról van szó a mala F-18-ról .Nekem olyan 2,5-3 Liter.Nem lehet,hogy a karburátornál van valami bibi?Hisz az adja a benzint vagy az üzemenyag szivattyú.Asszem ilyesmi van benne.De Én sem tudom.Kíváncsi volnák mi a baja ill. bajuk?majd írjatok.
Hello!
Sajnos nekem is hasonló gondjaim vannak F18/150. ha valamit megtudsz , ird már meg nekem is légyszíves.
Motoromon szíj, görgő, olaj, gyergyat , stb csere volt.
Most vettem elő igazából , és eddig nemigazán tudtam kipróbálni.
Mentem 70km-ert és megette a tank benzint, kicsit magasabb volt az alapjárat, piros lámpánál felpörgött, 0-60 ig rendesen húzott, de sajna valamiért csak 80-85 öt ment. Ezeket vettem észre. Hétfőn megyek szerelőhöz , de azért jobb ha tájékozottabb leszek addig is.
Help .
Köszi Norbi
Valaki!Szeretnék egy top, polini kuplungot 3 pofást ,ha tudtok írjatok Meg jolennetudnom a rugok ,hogy vannak szin szerint melyik a leg erősebb , vagy leg gyengébb köszi
Hali. Nagy a gondom srácok. Ma néztem az f18 am fogyasztását és rohadtul sokallom 6 liter körüli. EZ NEM NORMÁLIS ! Valakinek ötlete hogy miért zabál ennyit? Pedig nem is járok vele nyélen! Sőt.
A blokk és a karbi közt a gumi cső tökéletes, semmi repedés nincs rajta, a fém bilincsek is jól fognak. Új gyertya nincs benne, majd lesz... A kipuffancsot majd még ellenőrizzük...köszi az ötleteket...
szia! a hangja nem változott?Nézdmeg akarbi és ablokk között a csonkot nem e repedt! vagy ujj gyertya vagy kipuffba dugo majd jelezz cscs
Sziasztok!

Lenne egy kis problémám a malaguti xtm 50-esemmel. Indításnál első rúgásra szépen indul, üresben szépen jár a motor, a hangja normális, egészséges. A probléma ott kezdődik, hogy sebességbe teszem és el akarok vele indulni. Mikor engedem a kupplungot elkezd fulladozni a motor. Ha nagy nehezen sikerül mozgásba hozni akkor megy tőgázon is, de néha szaggat, mintha nem kapna elég anyagot. Mikor ráhúzom a szivatót magához tér és megy tovább, mintha misem történt volna.

A minap kivittem a hegyre kicsit megjáratni és nekiküldtem egy kisebb emelkedőnek, itt kb 20 métert haladt előree, majd megfulladt. Ismét berúgtam és indulni akartam, a 8 lónak ki kellene emelni a motort egy kerékre nem megfulladni, de bármekkora gázt adtam neki megfulladt, itt a szivató sem segített. Egyszerűen elment az erő a kicsikéből.

Nem tudom mi lehet a baj vele. A kompresszió 8.5-ös, főtengely szimmeringek frissen cserélve, karbi kitakarítva minden szépen beállítva. Ha van kompresszióm akkor miért nincs erő a gépben.

Légyszi segítsetek, nem értem mi lehet a gond....
Nem tudom, hogy min volt. de f12 re biztos, hogy fölmegy. A többit e-mailben. Email címem ott van az adatlapomon.

üdv
Hali!


Ez a sisak eladó! Mérete XS, állapota kiváló, pár alkalommal volt csak használva. Érdeklődni lehet itt, vagy az alexandra.hosso@gmail.com e-mail címen. Ár megegyezés szerint.

http://www.facebook.com/photo....
Aham.Oksa.Köszi a választ.Szerintem ja mert az autónál is van mikor beindul a ventílátor járásnál.Akkor szerintem nálam a ventilátor vagy a hőfokszabályzó nem jó.Köszi a választ.
Sziasztok! Malaguti F12 digit-nél, az mit jelent, ha mindig villog a fordulatszámmérő alatt a víz?
szeva!Egy árra lennék kiváncsi meg a tartozékokra ja és a átméröjére a főtengelynél f12 re lenne ez min volt?
Hali . Szerencsére ilyen szituról még nem tudok beszámolni mert igyekszem elkerülni a jardot, de itt ahol én lakok (10000 fős kisváros) annyira nem is fenyeget a veszélye hogy összefutok velük. Messzebre meg nem nagyon megyek város és 5 km körzete szomszédos település. :-)
hali nekem kicsivel a fél fölött bekapcsol a hűtőventillátor. Szerintem az a normális .
okés,