Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A jelenlegi állapotáról tolj már fel egy képet!
Az "enyém" alatt Top Nardo kipufogót értettem,nekem az van. Lényegesen több egy ZX-nél.
Leo Zx? Ha fekvő minára való, akkor lehet engem érdekelne.
Ha tényleg jó állapotban van, akkor megegyezhetnénk!
Szerintem a sportlégszűrő egy baromság.Sokkal normálisabb megoldás sportlégszűrőszivacs az eredeti helyére.Olcsóbb is,meg a motor sem fogja okádni azt az ocsmány szívászajt.De ez sem indokolt 50-es hengernél még ha sportcső van is rajta. Ez egy vélemény volt.
A gyártási évet megtalálod jóformán minden alkatrész belsejében.Ami pl egyszerű:felni küllő belseje,űlés alja,ilyesmi. Ha mind különbözik,darabokból van a gép. Mondjuk én leszarnám,ha normálisan meg van csinálva...
A lámpa gyárilag szar.
Igazából nincsenek bontott cuccaim,csak egy időben azt hittem lesz időm és lehetőségem építeni egy kopasz tuninggépet,ahhoz vettem ezt-azt olaszból(blokk,kerék,kipufogó) meg kaptam itthon Honda valamit blokk nélkül,de vázalapnak lehet jó.Meg szereztem egy 150-es SR karbit,Malossi állítható kuplungot,meg a Top Due hengert. Jóformán váz kellene,első futómű,meg fék,meg rengeteg idő
Szal záram sajnos nincs
ZX-et nagyon ritkán sikerül jól behangolni (70-esen),50-esre jó választás lehet.Az enyém szerintem huszasért jó bolt lenne,de sajnos tudom hogy 10 forint is sok annak,akinek csak 5 van. Kicsit jobban el lennék engedve,nekem sem '02-esDRZ-m lenne
Üdv Mindenkinek!

A hét elején vettem egy levegős Mala F12-t. Az lenne a kérdésem, hogy ezt a típust melyik évben/években gyártották? Az eladó szerint 2002-es, de szerintem átbaxták a fejemet. Megvettem a mocit, mert szép motorjának a hangja nekíjje és a "kasztni" is szép. Állítólag rég nem volt használva a vas.
Tanácsotokat kérném. Szeretnék bele/rá egy két cuccot. Na nem túl sokat. Gondoltam egy Gianelli Next dobra, meg valami sportszűrőre, esetleg valami frankó gyertyára. Tudna esetleg valaki valamit ajánlani? Mondom nem szeretném szétpiszkálni, 70-es hengert sem akarok. Ennek több oka is van. Viszont szeretném, ha azért 65- nél jobban menne.
Minden jó tanácsot szívesen fogadok. Mit nézzek át, mit cseréljek....
Pl az első lámpával lehet valamit kezdeni, mert elég harmatosan virít?
Köszi előre is!


Üdv
Kezdő Malagutis
Örülök, hogy így állsz hozzá a dolgokhoz, és érted amit mondok!
Nekem is a Simón Cateye Velo 5 volt, ugy állítottam be, hogy megjelöltem a gumin egy helyet meg az aszfalton is, toltam, hogy tizszer körbeforogjon a kerék, lemértem, és osztottam tizzel, persze ugy hogy rajta ültem.
Ez igy elég pontos érték.
Szerintem egy tök gyári 50-es, 75nél nem igen fog többet menni.
Mert igazából nem tud.Annak hogy 50ccm, annak határai vannak.A gyári hengermegmunkálás sem a paradicsom, ugyanis nagy mennyiségben készültek, nem lehetett a kis folgokra figyelni.

A Kipu nekem elég drága, én valami zx, vagy valami hasonlóra gondoltam, igazából csak azért, mert nem tetszik a gyári:)
Tegnap 5nap álllás után, öninditóval pöccre indult:)

A láb elött lévő tárolónak, kulcsosnak kell lenni, igaz?
Nekem azt egy facsavar fogja, oda nincs zárad?
Illetve a km/h alá a kijelzőre is szükségem lenne.
Nem tudsz segiteni?

Szép Napot Neked!
Csomagtartóm zárja nem ny illik.Hogy a fenébe nyissam ki és vegyem ki a cuccaimat belőle ? Tépjem fel az egész ülés azt törik ami törik ?
Szerintem ez többet ér mintha bármit írkálnék:
http://www.egumotors.hu/307-ki...
Kicsit rozsdás az eleje,de lepucolom,lelakkoztatom ha érdekel.Ja,egyszer Kakucson leért,a jobb oldalán van egy pici kopás.De valamikor rendbe kapom.
Olajozás megbízható,ha a zsír benne maradt.
Az órákkal kapcsolatban tök egy a nézőpontunk.Főleg az olaszok csalnak.Van aki azt mondja:az enyém 5-öt csal.Ez egyféleképpen lehet:levették a mutatót és kicsit elforgatva szúrták fel.Egyébként szerintem is %-ban kell beszélni. Pontos még a bicikli óra,ami kerék kerület-mm-ben állítható. A DRZ topicban pont emiatt volt a napokban kis nézeteltérésem. Írtak olyan adatot egy kevesebb mint 40 le-s motorról,hogy nem bírtam szó nélkül hagyni
F12 mind 2T.A dupla tárcsás szerintem vizes lesz.Ha a motorblokk JOBB oldalán a kerék előtt aludekli van csigaház alakkal 2db csővel,akkor vizes.Akkor van a műszerfalon is hőfokjelzés.Ha fekete rácsos műanyag van a kerék előtt,akkor levegős.Cserélhető olaj egy helyen van benne,a végáttételben.Bal hátul,a teló és a blokk találkozásánál kis kupak,alul leeresztő,felül a betöltő mellé írva ml-ben a mennyiség. Nem feltétlen kell cserélni szerintem.
UFF
Köszönöm szépen!
Egyébként megbizhatóak ezek az olajzások?

Simek azzal a konfiggal 110-et tudott, de ez valós 110 volt.
Ahogy olvaswgattam itt végig a fórumot, mi8ndenki irta, hogy a gyári gépe 90et megy neki.Nem akartam elkezdeni kötözködni, de ilyen nincs.
A robogó óra 10-20%-ot csal.Még az autóé is.
A pontos a gps.
Kipuról irnál bővebben?
Üdv!
Gyorsan hozzá jutottam egy malaguti f 12 es mocihoz 2002 es elől hátul tárcsafékes.Nemvolt sok időm átnézni a motort mert gyors cserébe jött.Olvasgatom az 50 esek népitéletét és valaki aztirja hogy " hibás vizpumpa " meg " viz pumpánál csöpög a viz" meg azt hogy " olajcsere"Most ezek az 50 esek nem léghütéses 2 ütemü különolajzos szerkezetek ? Hangja az teljesen 2 ütem plusz megvan az a 2 t olaj nyilása is.Ne higyétek hogy hülye vagyok hozzá volt több motorom de mindenki mást ir róla.
Paszki!
Szimó mit tud 28-as karbival,rezorral?
Az olajpumpát leellenőrizheted,ha egyszer keveréket teszel a motorba és lehúzod a csövét a karbiról(az a cső,ami közvetlenül a blokkba megy)rászigetelőszalagozol mondjuk egy TIC-TAC-os dobozt és beindítod.Nagyon lassan fog jönni az olaj,pulzálva,nem egyenletesen.Egyébként a hajtását műanyag csigakerék adja,a lendkereket és a gyújtás alaplapot kell levenni hozzá.Itt zsírban (lehetőleg sokban és hígban) fut az áttétel.Egy liter olaj tapasztalatom szerint olyan 800 km-re elég,bár ez változhat a használt fordulat/hajtásbeállítás függvényében.
Van egy fasza sportkipufogóm 20-as irányáron.Top Nardo. kicsit kell vele foglalkozni,de nincs összebaszva,hegesztgetve.
Sziasztok!

A hétvégén lettem f10 tulajdonos, azóta már végig olvasgattam a topikot, és lenne pár kérdésem!
1:Nincs-e valakinek elado kipufogója, illetve a km/h alá kijelző?(olaj,index,refi).
2:Mi hajtja az olajpumpát?mennyire megbizható a cucc?Mit nézzek meg rajta, hogy bizhassak benne?
3:Esetleg valami henger valakinek?

KÖszönöm szépen, majd még jelentkezem!
Üdv:
Balázs
szia mindenki. nagy gondban vagyok es remelem van valaki aki mar atment ezen.
valamikor a multevben menetkozben ossze tortek a gyuruk a motorban ,elotte tokeletesen mukodot,miota fel ujitotam poccre gyul csak epp ha gazt adok neki meghal.
a furcs csak az hogy az eritett dolgokon kivul semit sem piszkaltam rajta.
egy malaguti f10 rol van szo,remelem valakinek van otlete.
elore is koszi
Még mindig rengeteg F15 alkatrészem van írjatok ha kellvalami!
köszi az infot.kiprobálom.üdv:csaba
Üdv! Szert tettem egy rst 50-re dugattyú hibával. A motor meg van bontva, az olajszivattyú mellékelve amit visszaépítenék.Jelenleg egy másik motor fedele lehet a szivattyú helyén.A szivattyú szelepét mi vezérli (honnan jön a bovden)?A nyomóág a szívótorok mögötti csöcsre csatlakoztatandó? Minden segítség jól jönne! Fénykép,robbantott rajz...
Nincs... :(
Szerintem elemet kell cserélni benne.
Mondd be hogy 67 kg! Én ezt tenném.
Piaggio zip SP-nek kérték a motorszámát.Szerinted volt? azt mondtam ugyan az mint az alvázszám.Beírták oszt kész.Kutya utána nem nézett.
Segítsetek légyszi,, fontos lenne !
Kitalálta a biztosító, hogy nem köt ez nélkül semmit .
(malaguti c sulya)

nagyon köszönöm!
Hello! Azt szeretném kérdezni hogy TOP PERF. TROPHY 70CC minarelli lc. fekvő henger mennyire jó henger és mennyit dob a mocin? És újonnan 36500Ft az sok-e érte?(F12-re lesz)
Előre is köszi!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kapni S:O:S!
Malaguti crosser mennyit nyom szárazon(kg-ban)?