sziasztok!kérdéssel fordulnék hozzátok:van egy f12 esem amin az időt mutató óra nem működik.kinek volt ilyen problémája és hogy oldotta meg?elöreis köszönöm és Boldog Új Évet mindenkinek.
Oké, mindenképpen fel foglak keresni, amíg a rendőrségi ügy nem zárul le nem adom el, de egyébként is csak egyben lenne eladó. Az elektornika semmit nem ér a motor nélkül ami persze amúgy is új (CDI Elektronika kb fél éves benne) és a motor sem ér semmit e nélkül. Amint aktuális lesz beszélhetünk az üggyel kapcsolatban.
Persze,hogy van benzinszintjelző,van egy uszoka a tartályában ami egy ellenállást mozgat fel,le ez szab határétékeket ez szerint mutat a mutató a bordon,ha nem is hajszálpontosan,hátulrol nézve az úszóka a jobb oldalon van a tankban,kicsit nehéz látni,de van egy fehér hosszukó kerámia ellenállás a hengerfej feletti részen ahol van a gyujtotarfó,egyenirányitó,inditó relé,és mellette egy fehér kerámia ellenállás,ahogy leveszed a lábrész közötti kicsi ajtót,szerelőablak,itt jól látható,ez az ellenállás is része a benzinmutató órájának,ez elég jól szokott melegedni,ha kiég akkor nem mutat a benzinszintjelző,ki kell mérni jo vagy nem.
Havernak van egy Malaguti F-15-ös robogója. A baj az lenne vele, hogy minden ok nélkül egyszer csak megállt, elkezdett durrogni, majd meg is állt és nem ad szikrát. Cseréltünk trafót (AF1 50-ét próbáltuk ki) a másikkal néha adott néha nem. Gyújtást levettem, gondoltam, hogy a jeladóval lesz valami gond, ha egyszer ad egyszer meg nem szikrát. Meg szeretném mérni műszerrel csak nem tudom mit mire kell kapcsolni ezért tettem fel egy képet a műszerről, hátha valaki tudna segíteni. Itt van pár kép a tekercsekről és a jeladóról. Ha valaki tudja akkor írja már le, hogy a trafón melyik kábel mit is jelent ( jeladó, gyújtótekercs test stb....)
Az áttételen belül vágja valaki a témát?
Fekvő mina blokkról lenne szó (f15,aerox) és a kérdés az lenne,hogy van két hézagoló alátét,annak hol lenne a pontos helye?
De azis érdekes, hogy a vízpumpa gyenge! Tehát kis erővel keringeti a vizet! Azis lehet hogy hengerfejes lett bár még úgyse kéne szétlőnie a csövet. Nekem pl ami van f15 azon simán összevan kötve a két cső és még bilincs sincs rajta mégse jön le nagyon érdekes a tiéd
A kiegyenlítő tartályon lévő szelepen 1bar érték szerepel. az valóban nem sok. Azonban ha dugulás van és valami tolja, tolja és nem tud a kiegy. tartály felé közlekedni a folyadék akkor lehet gond. Mivel mind két durrantás néhány "hideg" km után történt, gondolom akkorra nyitott ki a termosztát és vált teljessé a kör. De az hogy a termosztát a hengerfejben van és én a karburátoron nem tudok átszuszakolni levegőt, az akkor is gyanús. Köszi a hozzászólást.
A rendszerbe csak kis nyomás van nincs akkora nyomás hogy eldurrannyon a vízcső... max ha fwlforr a víz akkor nő meg jobban de akkorse nyomja szét a vízcsövet hanema kiegyenlítőtartályon van egy szelep ami kiengedi a nyomást!
ez e-mail és msn is
küldj vmi mailt v msn cimet , és ott átküldöm a linkeket ok?
http://data.hu/get/20
09562/Mal...
szia pontosan nem tudom,hogy milyen állapotú , ha a képek között találsz róla képet akkor megvan és úgy nézki .
Elméletileg jó lehet aeroxra?
Az is fekvő mina és a blokk teljesen egyforma!
üdv: Jancsi
epj@freemail.hu
f15 olajtartály fejidom ELADÓ
Havernak van egy Malaguti F-15-ös robogója. A baj az lenne vele, hogy minden ok nélkül egyszer csak megállt, elkezdett durrogni, majd meg is állt és nem ad szikrát. Cseréltünk trafót (AF1 50-ét próbáltuk ki) a másikkal néha adott néha nem. Gyújtást levettem, gondoltam, hogy a jeladóval lesz valami gond, ha egyszer ad egyszer meg nem szikrát. Meg szeretném mérni műszerrel csak nem tudom mit mire kell kapcsolni ezért tettem fel egy képet a műszerről, hátha valaki tudna segíteni. Itt van pár kép a tekercsekről és a jeladóról. Ha valaki tudja akkor írja már le, hogy a trafón melyik kábel mit is jelent ( jeladó, gyújtótekercs test stb....)
Előre is köszi! Üdv: Ádám
Fekvő mina blokkról lenne szó (f15,aerox) és a kérdés az lenne,hogy van két hézagoló alátét,annak hol lenne a pontos helye?