Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Nekem is le lett festve a cső levágása után újra, de nem sokáig bírta ki, rövid idő után leégett róla. Igaz hosszabb távon szoktam motorozni, annyi idő alatt rendesen felmelegszik a hangtompító kétharmada. A katalizátor működési elve miatt túlmelegszik a tompító, remeg a levegő rendesen még a gumi is olyan forró, hogy nem lehet kézzel megfogni. Nem értem miért nem rozsdamentes anyagból csinálták meg legalább a külső burkolatát.
Hali! Nekem eddig még nem rozsdásodik bár a rezonátor csövet mikor levágtam én utána lefujtam az egész kipufogót 700 fokig hőálló matt feketével. eddig még birja.
Szia!
Nem fagytunk be csak motorozunk, addig nem lehet írkálni.
Most ébredtem a tegnapi bográcsozás után. Első a fórum, már kezd tisztulni az agyam. Neked nem rozsdásodik a kipufogó, a festék még rajt van?
sziasztok motorosok! mi a helyzett veletek? Tán befagytatok
nekem miko kymcom volt ecce le is szakadt a kipu, egy jóideig anyázhattak a zuglóiak
Szevasz Te csavargó!
Hála az égnek meg a gyártónak , nincs semmi gond vele, megy mint egy svájci óra csak ezt nem felhúzni kell hanem benzin és olaj bele. Mondtam neked, hogy nem lesz semmi gondod azzal a motorral ha egyszer kigyógyul a gyerekbetegségeiből és nem hajtod szét hosszú évekig hű társad lesz az utakon. Én mindjárt megyek dolgozni, ki az esőbe sajnos. Lassan azért sikerül ebbe a topikba idecsábítani az újdosült kymco tulajokat , bár lehet azért nem vagyunk sokan mert nincs ezekkel a motorokkal semmi probléma. Most azon gondolkodom, hogy a kipufogó rendszer korrozióvédelmét hogyan oldjam meg mert a katalizátor hője sajnos eddig minden festéken kifogott, legalábbis hosszabb motorozás után leégeti a festéket. Nincs ötleted ezzel kapcsolatban ? Most egyébként fáradtolajjal kenegetem, ha rövid távon megyek akkor ráég és nem rozsdásodik.
További jó motorozást és tessék sűrűbben idelátogatni.
Szeva Csibe! Mi a helyzet?:) Rég jártam erre tudom..:) Motor shogy szuperál?:) Hála isten(kopp-kopp) az enyém most igenjó! A héten voltam vele olajcserén(3500km-nél). Amúgy összesen már 7ezer km van benne, és kezd megjönni a hangja(szerintem ég ki a kipufogó) és az ereje is:) Szóval, még semmi gond nem volt vele(ne is legyen:))
CSá! A motorom ezüst szinű nincs még képem róla. Amúgy előtte egy hussar tipusú robogóm volt amibe szinte ugyanezen a helyeken voltak a folytások de ott a benzin levegő keverék beállítása több gondot okozott. A folytásokat még új korába vettem ki onnan 5 évig használtam hibamentesen. Komolyan mondom marha jó motor volt csak már sok km-ert hajtottam bele. Elcseréltem egy Adams tipusú 4 ütemű 125-ös robogóra de már csücskös volt 50-esként használni így váltottam a kymcóra némi fentartással de annyi jót hallottam a márkáról, hogy belementem Komolyan mondom múltkor visszaültem a másik robira, hát kymcohoz képest rohadtul kényelmetlen! Én úgy gondolom jó jártam a motorral. Eddigi tapasztalatom szerint csak javasolni tudom másoknak is. Sokat olvasgadtam más robikról is nem megbántani akarok másokat de aprilia és peugeot közt gondolkoztam de annyi hibát irnak róluk, hogy elment a kedvem ezektől a tipusoktól. Rádásul megint csak ismételni tudom önmagam kényelem szempontjából meg sem közelítik a kymcot .
Üdv!
Jól van megnyugodtam ezen a típus hibán , tényleg jó ez a motor. Már túlléptem a 13 000 km-t is, elvisz mindenhová, nyáron közel 300 km-es túrát tettem meg egy barátommal. Ma hajnalban viszont sz@rrá áztam munkába menet, még most is vizes a motoros ruhám, kesztyűm. Ömlött az eső.
A motorod milyen színű, nincs róla képed?
Helló! A motort én nem rég vettem, de mikor szétszedtem a légszűrőház alja tényleg nagyon tele volt olajjal. Mondjuk engem nem zavar majd időnként kitörlöm.Szerintem nem a túlzott olajzás miatt van ez a jelenség Ugyanis akkor szerintem a keverési arány is rossz volna gondolom akkor nem 50-es keverék lenne hanem mondjuk nagyobb. Szerintem ez inkább tipus hiba ha egyálltalán ezt hibának lehet nevezni. Úgy gondolom ettől függetlenül jó kis motorunk van
Na ennek szívből örülök.
Nekem sem azért lett a fojtás eltávolítva, hogy száguldozzak, hanem a motor könnyebben menjen, ezáltal a fogyasztás is jobb lett. Azt kérdezném , hogy neked a légszűrőnél nincs olajszivárgás? Mert az enyém új korától fogva olyant produkál, hogy az olaj összegyűlik a légszűrőben és az alján csepeg kifelé. Időnként ki kell takarítanom, de már nem foglalkozok vele különösebben, mert azt mondták a szervízben , hogy az olajadagoló túlzott olajszállítása okozza és sajnos ezen a motoron nem lehet állítani a szállított mennyiséget, illetve az olajtartály is magasan van.
Egyenlőre ennyi lenne a kérdésem. Köszi.
Szia csibewer! Mint mondtam nekiláttam a motor jobbá tételéhez. Ugy néz ki az előző tulaj is egy két dolgot már eltávolított a motorból. Szerencsére! Így nekem már csak a rezonátor cső levágása, és egy fúvóka csere maradt. A motor komolyan mondom szinte fellélegzett Nagyon meg vagyok elégedve az eredménnyel. Hangsúlyozom nekem nem szágoldozni kell a motor hiszen akkor nem ilyen motort veszek. Viszont mindig jó hogy, van egy kis tartalékom. A motor nagyon kényelmes és szerintem szép is. A segitségedet köszönöm és ha tudok én is segítek neked.
Csibewer! Köszönöm a segítségedet a héten rápróbálok a dolgokra majd visszajelzem hogy , mire jutottam. Előre is köszike
Üdv!
Na már mondom is. A legelső teendő a kipufogócsövön levő vakcső levágása és a lyuk behegesztése, ez egy torlónyomást idéz elő ha még megvan és gátolja a kipufogó gázok eltávozását. Aztán a hajtóműházban kell a variátor korlátozást megszüntetni azzal, hogy a gyárilag belerakott vállas csőtengelyt (nem tudok rá jobb megnevezést) kell kicserélni simára. Valamint a végén a porlasztóba nagyobb fúvókát kell tenni és ezzel együtt a porlasztót beállítani. Így alapból kb. 70-75 - ös végsebességet lehet elérni. Amit még kifelejtettem az, hogy a kipufogó hengercsatlakozásánál is van egy szűkítőgyűrű, ezt is el kell távolítani. Hozzátenném nekem a szervízben csinálták ezeket a munkákat, de megkaptam a végén a gyári fúvókát és a csőtengelyt.
Majd jelezz mire jutottál.
Sziasztok! Különösen neked Csibe kösz hogy átirányítottál ebbe a topikba . Már csak az a gondom hogy még mindig nem tudom hogy, hol vannak a folytások? . ebbe kérnék segitséget ha leirnád leirnátok. előre is köszi.
Ezt olvasd el
A kormányművet is érdemes átnézni, csapágyak, villák állapotát ellenőrizni. Amúgy ezek a gumik sajnos hajlamosak az út hosszanti nyomvályúiban szédelegni. A simsonom viszont észre sem veszi, pedig annak is kicsi a kereke, más a gumi.
Hahó barátaim.
Segítségre lenne szükségem.
Kissé talán elhamarkodottan vásároltam egy Kymco People 250 típusú robogót és úgy tűnik mostanra több sebből is vérzik a gép.
People tulajdonosok véleményére lennék kíváncsi, van-e olyan rossz tapasztalatuk, mint nekem. Vagyis , hogy alacsony sebességnél meglehetősen erősen szitál a kormány. Illetve hosszanti akadályok vételénél(gondolok itt pl. busz vagy kamion által kimélyített nyomvonalra, villamossínre, stb.)az az érzésem, mintha instabillá válna a motor, mintha elcsavarodna az egyik tengelye körül.
Azért vagyok bajban, mert fogalmam sincs, vajon ha ez a jelenség valós, akkor ez konstrukciós hiba-e, vagy egy bukott gépet sóztak-e rám.
Továbbá érdekelne, vajon tudtok-e megbízható szervizről, ahová esetleg be lehetne vinni egy állapotfelmérésre és nem hagyom ott a gatyámat is.Előre is köszönöm.
Szia!A keverékállitocsavarod esett ki.Enyhén kupos ezeknek a vége,vedd ki amit beletettél és nézz bele lámpával hogy milyen a két furat-szemben és oldalt amit ősszeköt,a szembelévőbe kell passzolni a végének.
Ez a keverékbeállító csavar lesz azt hiszem, keresztfejű az enyémen. A porlasztó típusát nem tudom sajnos megmondani, mert nem tudom.
itt a karburátorom egy muanyag csavar van benne mert igy tudtam haza jönni vele nem tudjátok hogy milyen tipusú ez a karbi?
okés köszi
Szia!
alkatrészek
Ezen az oldalon, ha tudod a karburátor típusát meg is tudod keresni a csavart és megrendelheted, vagy érdeklődj az oldalon található tel. számon illetve mail címen.
sziasztok kymco djw 50eskez a karburátorba javitókészlet kellene linket nem tudtok ahol tudnák vásárolni mert tegnap elhagytam egy beálitó csavart beindul és meg a motor csak gondolom men feleslegesen volt bennne:D
Szia!
Alapvetően ezt a típust nem ismerem de a márka nem takar rossz konstrukciót, alkatrész is van hozzá, bár néha kicsit hosszadalmas a beszerzése, de megoldható. Nekem is kymco-m van és eddig nem csalódtam benne bár okozott időnként gondot, dehát melyik motor nem romlik el időnként? A vásárláshoz annyit, ha megveszed és 50-es papírral akarod használni meg kell mondjam nem tartom jó ötletnek, de erről olvashatsz az erről szóló topikban is. Rendszámoztatni meg csak akkor tudod ha megvan minden hozzávaló papír.
Üdv.