Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!megvannak még a Kymco Kxr lámpáid?kuldd el a szamod ha igen!köszi
Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó helyre írok e. De lenne egy olyan gondom, hogy hozzám került egy állítólag kymco 2t 50 ccm robogó. Viszont semmit nem tudok róla ha valaki tudna segíteni hogy alvázszám alapján hogyan lehet adatokat szerezni róla azt meg köszönném ! Lefényképeztem az alvázszámot ! Jelenleg szétt van szedve de nem akarok hozzá nyúlni amíg nem tudom, hogy milyen is valójábol!
Előre is köszönöm a segítséget !
Na az Agilitym megint bedobta a törülközőt!Egy órát állt a napon,aztán nem indult el,bár előtte már vagy 20 szor volt inditva probléma nélkül..Benzin a nagyszürőből eltünt,annyit láttam. Természetesen csak gyertyakulcs volt nálam.Másnap vittem szerszámot,ahogy a légszűrő fedelét lebontottam,locsogott ki a benzin,a papir is tiszta benzin volt.Ezért nem indult,nem zárt le az úszó,és állandóan tulfolyt.Szétszedtem,a gyorsítófuvóka bekapcsolólemeze is el volt hajulva,beállitottam,a tűszelep ülését kipucoltam,volt benn egy kis maszat.Rendelek készletet,abban van minden,mert nem biztos hogy jó lesz.Talán a motorba nem folyt,mert akkor leszvárog az olajba,majd az olajszinten meglátom.De lehet olajat is cserélek,igaz hogy ebben csak 1400 km van még,de jobb a békesség.
Az árokparton.Ámen.
Mikor majd lesz egy kis hangja-és akkor majd motort cserélünk!
Annak randa berúgás lenne a vége!
Szia!

Ügyes gyerek vagy. Az enyémen mikor állítjuk be a hézagot?
Az indulási nehézséget a motoromnál Agility 50,a hézag nélküli szívószelep okozta.Beállítotttam,utánna kifogástalan.
Sziasztok!Kis segítséget kérnék az Agility 50 -hez.Már 1 hete nehezebben indult hidegen,nem a szokásos megrugom egyszer-indul,felpörög ,majd a szivató szépen visszaáll,fordulat beáll alapra--Hanem egyre több rugásra indult el,nem is pörgött fel mundjárt,csak 10-15 mp mulva.A mostani melegben sajnos kissé lehet hogy tulterheltem,mert olyan 250 km ment bele egy nap alatt,lett egy kis szelephangja,amit a sisakban nem is hallottam,csak amikor hazaértem.Másnap reggel már nem indult be,csak hidegindítóval.Szivató is gyanus volt,kicseréltem.Melegen indult azért.Utánna reggel megint nem indult hidegen.Most ott tartok,hogy porlasztó le,kompresszorral ma ki lesz fuvatva.Attól tartok hogy inkább szelephézagprobléma lesz,talán valamelyik kitámaszt már,nincs szelephézag.A 0.04 mm amugy is kevésnek tűnik-egy kis szelepfészekkopásnál már eltűnhet a hézag.A megvétel óta 1300 km került bele,Mi a véleményetek,járt már így valaki?
Köszönöm a tippet!
Szia!

Igen nagy valószínűséggel csapágytörés lesz a rendellenesség okozója. Ne próbálkozz tovább a beindítással, mert még nagyobb lesz a sérülése a motornak. Nemrég egy ismerősnek volt hasonló jelenség, csapágytörése volt. Szerelőhöz mielőbb.
Köszönöm, a tanácsot! Igyekszem találni valakit a továbbiakban.
Ahogy a túrós palacsintának
Tomboló hsz-ok ezen a fórumon a Kymco-hoz rengeteg közük!
Na látom az erre feltett kérdésre nem sikerül a válasz,akkor kicsi fényt próbálok gyújtani sötét fejedbe mert látom nem tudod mely évet írunk! Annak a korszaknak vége amikor bementél az avh-hoz és elmontad a szomszéd csúnyán nézett rád aztán jöttek és elvitték. Ez 1 nyilvános fórum ahová te számolatlanul minden topicba osztod a semmitmondó barom tanácsaidat ha meg ezzel valaki szembesít bíróság, rendőrség ha ebben még hiszel is pedig úgy tűnik még nagyobb hülyét csinálsz magadból! Először is ha nem tetszik más véleménye akkor ne ide irogass hanem imailozgas a hozzád hasonló sötét cimboráiddal, ezt az oldalt aki üzemelteti az majd letiltja aki nem ide való persze őket sem te irányítod ahogy semmi mást sem a világon és ha a feljelentgetéssel ennyire tisztában vagy akkor remélem azzal is ha valakit feljelentesz és a bíróság nem ad igazat úgy fizetheted majd a költségeket utazási díjakat és egyebeket, hú azért majd mennyit kell hegesztened rabszolga
Pl. téged add meg a címed és csináld már meg neki nálad úgysem talál nagyobb szakit amíg csak dumálni kell róla
Ne kínozd, mert nagy bajt csinálhatsz, csapágytörés pl. Keress valaki hozzáértőt, aki már találkozott ezzel a hibával.
Egy a gond. Azok között amiket belinkeltél nincs olyan amilyen nekem kellene! Van több Kymco -oldal is ahol már kerestem, de csak hasonló van! Végül is azt hiszem rá leszek kényszerülve , hogy olyat vegyek ami kapható!
Üdv mindenkinek!
Tavaly vettem egy 2000-ben gyártott KYMCO Cobra cross-t. Gyönyörűen ment, nem volt vele semmi baj. Aztán őszre hirtelen leromlott az állapota. Egyszer húzott, egyszer nem. Amikor nem, akkor kegyetlenül füstölt és nagyon zavaró pattogó, rekedt hangja volt, hiába húztam nem ment 6000 fölé, de ezen a fordulaton sem a megszokott teljesítményt nyújtotta. A fogyasztás 5 L körül volt, pedig nem hajtottam túl. Egyre nehezebben lehetett berúgni is. Nyár elején volt egy kis időm elkezdtem szerelni. Röpsúlyokat cseréltem, kipufogót tisztítottam, karbit átmostam, légszűrőt is takarítottam. Egy-két rúgásra indul, de ha elkezdem húzni a gázt akkor jön a hülye pattogó, rekedt pörgés, az egész motor berezonál és nincs ereje. Találkozott esetleg valaki ilyen jellegű problémával? Minden segítségnek nagyon örülök!
Aha és mi miatt is nyomoznak
Majd amikor megkapod az idézést a tárgyalásra megfogod tudni! A Járásbíróság a rendőrséget bízta meg a nyomozással. A többit majd megtudod!