Na látod te vén barom mekkora ökör vagy osztod itt a tanácsot mindenkinek, aztán ide linkelik az oldalt és még megvenni sem tudsz semmit! Vegyétek már meg neki mer ez csak arra képes hogy a kocsmába vegyen 1 sört
Keresek Kymco -D 208- típusú irányjelző lámpát-lámpákat. A lámpa alján ezek a számok olvashatók az egyik oldalon, a másikon- 91-1125CCP-
Ha valakinek lenne 1, vagy két darab megvenném. Esetleg a beszerzési lehetőségről. Köszönöm.
Sziasztok!
Ahogy irtam valóban a tárcsa tengelyén levő 3 stift már erősen kikoptatta a rugótámasztó hüvely oldalfalát...
Hogy miért az számomra most is rejtély..mintha már nem is tudom hány 10 ezer kilométer lenne a motorba, pedig csak 4000 van benne, az tuti.
A régi tárcsán védőgázzal be lett foldva a lyuk, lereszelve, leflexelve a fölös anyag, és összetételkor 90 fokkal elforgattam a rugokitámasztót, mert az elvileg(remélem) nem fog elfordulni, hogy az eredeti anyagon fussonak a stiftek.
Már azóta mentem vele kb 100 km-t és tökéletes a gyorsulás, sőt, még igaz kis háztszéllel, a 95 kg-om alatt belekóstolt a 70-be is, az órája szerint, de a 60-65-öt lazán viszi :-)
És csak az általatok leirt vállas csőtengely, lett kicserélve a simára, ennyi volt a tuning a gépnek.
Ugye a gyári komplett hátsó tácsa kb, 20 ezer felett van, de sikerült talánom 6000-ért komplett hátsó tácsát, mert egy hozzáértő ismerősöm azt tanácsolta, hogy cseréljem ki az egészet, mert valami bibi lehet, hogy ennyire kevés km-el már kilyukasztotta a stift a hüvelyt.
És mondjuk igy a komplett tárcsa kb 2000-el több mint a hüvely magában, igaz nem gyári, de hátha jó lesz, remélem.
Üdv mindenkinek és köszönöm a segítő szándékú hozzászólásaitokat
Eddig a max 55 volt lejtőn hátszéllel, nyilván a stiftek akadása miatt
Keresek -D 208- típusú irányjelző lámpát-lámpákat. A lámpa alján ezek a számok olvashatók az egyik oldalon, a másikon- 91-1125CCP-
Ha valakinek lenne 1, vagy két darab megvenném. Köszönöm.
Sziasztok!
Na nehezen de sikerült szétszednem, mivel légkulcsom nincs igy egy-két kitámasztó célszerszámot is gyártanom kellett.
De a lényeg, az, hogy rájöttem, hogy a rugókitámasztó hüvelyen levő lyuknak, na annak nem kéne ott lenni..
A vezető stift koptatta ki, és szúrta át a lemezt,és mivel stift van benne három, és a másik kettőnél is már erős kopásos bemélyedés van, hamarosan ott is lesz lyuk.
Szóval jól megszívatott, mert én azt hittem eddig, hogy annak a lyuknak ott a helye, de nem.
Most utána nézek a neten, csak lehet tán kapni ilyen rugótámasztó hüvelyt, külön, mivel a komplett tárcsa igencsak drága.
És a mozgó tárcsa falán levő lyukban kivülről a peremen találtam némi fém-sorját.
Bár azt nem értem hogy az a lyuk minek van rajta?A stift berakása miatt?De akkor miért ott van ahol a vezető horonyból pont meg tud akadni benne?
Bár lehet a kopás miatt van ez, nem tudom
Igen!
Köszi!
Pontosan ez a hiba, amire már én is rájöttem másodjára!
A pöcök beleakad a mozgó tárcsán levő lyukba, és ezért nem szorul, hanem megakad a tárcsa!
üdv
A hátsó,mozgó ékszíjtárcsafél szorulását okozhatja a vezetőcsapok pályájának bemaródása,vezetőstiftek akadása.Ez roszabb esetben szíjszakadáshoz vezet.Teljesen szét kell szedni-kuplung le,kontrasztrugó le-alatta lévő rugótámasztó hüvely lehúz,majd láthatóvá válnaka vezetőstiftek-hornyok.Ezeket ellenőrizd le.A szimeringeket ne sértsd meg.Kismértékű vállasodást még talán lehet orvosolni finom reszelővel.Sok szerecsét!
Ezért mondtam, hogy tüzetesen át kell nézni, nincs-e szoruló, kopott alkatrész ami a működést gátolja. Nem gond ha elsőre nem találod, mert amilyen egyszerűnek tűnik ez a szerkezet legalább annyira kényes. Meg lesz a hiba csak gondosan nézz át minden mozgó alkatrészt. Így távgyógyításban ennyit tudok segíteni, a többi már a te dolgod. Esetleg még annyi, hogy egy szervizkönyvet is érdemes átnyálazni az alkatrészek ellenőrzése miatt, méretek is nagyon fontosak. nemrég azt hiszem tettem ios linket ide az oldalra ahol megtalálható a szerviz leírás.
Köszi szépen, hogy ilyen hamar válaszoltál!
Annyit tudok elmondani, hogy korán örültem, mert pár km megtétele után ugyanaz a hiba mint volt.
Holnap megint szétszedem és mégegyszer átnézem hátha elnéztem valamit.Persze csak ott kenem meg ahol muszály
Bár amikor összeraktam és kipróbáltam, olyan lassan húzott amikor ráhuztam a gázt...bár ez nem egy erőkép és gyorsulási bajnok, de korábban ha odahuztam neki, szedte a lábát.
Nem tudom olyan érzésem volt mintha valami szorulna, és csak nehezen pörög fel a gép.
Aztán megint jött a nyöszörgés, mintha a tárcsa megragadt volna.
hát nem tudom, majd meglátom mi lesz, a videót meg ezután nézem amit küldtél
Majd irok, hogy mit találtam.
Üdv
Ez melyik típusé lehet?
Örömmel olvasom, hogy sikerült megtálalni a hiba okozóját és a javítás megoldotta. Azért pedig külön köszönet, hogy meg is írtad mi volt a megoldás.
Ha valakinek lenne 1, vagy két darab megvenném. Esetleg a beszerzési lehetőségről. Köszönöm.
Ahogy irtam valóban a tárcsa tengelyén levő 3 stift már erősen kikoptatta a rugótámasztó hüvely oldalfalát...
Hogy miért az számomra most is rejtély..mintha már nem is tudom hány 10 ezer kilométer lenne a motorba, pedig csak 4000 van benne, az tuti.
A régi tárcsán védőgázzal be lett foldva a lyuk, lereszelve, leflexelve a fölös anyag, és összetételkor 90 fokkal elforgattam a rugokitámasztót, mert az elvileg(remélem) nem fog elfordulni, hogy az eredeti anyagon fussonak a stiftek.
Már azóta mentem vele kb 100 km-t és tökéletes a gyorsulás, sőt, még igaz kis háztszéllel, a 95 kg-om alatt belekóstolt a 70-be is, az órája szerint, de a 60-65-öt lazán viszi :-)
És csak az általatok leirt vállas csőtengely, lett kicserélve a simára, ennyi volt a tuning a gépnek.
Ugye a gyári komplett hátsó tácsa kb, 20 ezer felett van, de sikerült talánom 6000-ért komplett hátsó tácsát, mert egy hozzáértő ismerősöm azt tanácsolta, hogy cseréljem ki az egészet, mert valami bibi lehet, hogy ennyire kevés km-el már kilyukasztotta a stift a hüvelyt.
És mondjuk igy a komplett tárcsa kb 2000-el több mint a hüvely magában, igaz nem gyári, de hátha jó lesz, remélem.
Üdv mindenkinek és köszönöm a segítő szándékú hozzászólásaitokat
Eddig a max 55 volt lejtőn hátszéllel, nyilván a stiftek akadása miatt
Ha valakinek lenne 1, vagy két darab megvenném. Köszönöm.
Na nehezen de sikerült szétszednem, mivel légkulcsom nincs igy egy-két kitámasztó célszerszámot is gyártanom kellett.
De a lényeg, az, hogy rájöttem, hogy a rugókitámasztó hüvelyen levő lyuknak, na annak nem kéne ott lenni..
A vezető stift koptatta ki, és szúrta át a lemezt,és mivel stift van benne három, és a másik kettőnél is már erős kopásos bemélyedés van, hamarosan ott is lesz lyuk.
Szóval jól megszívatott, mert én azt hittem eddig, hogy annak a lyuknak ott a helye, de nem.
Most utána nézek a neten, csak lehet tán kapni ilyen rugótámasztó hüvelyt, külön, mivel a komplett tárcsa igencsak drága.
Üdv
Bár azt nem értem hogy az a lyuk minek van rajta?A stift berakása miatt?De akkor miért ott van ahol a vezető horonyból pont meg tud akadni benne?
Bár lehet a kopás miatt van ez, nem tudom
Köszi!
Pontosan ez a hiba, amire már én is rájöttem másodjára!
A pöcök beleakad a mozgó tárcsán levő lyukba, és ezért nem szorul, hanem megakad a tárcsa!
üdv
A Tomi leírta a lehetséges hibát, teljesen korrekt.
Igen, tudom, láttam azt a linket amikor olvasgattam a fórumot.Megkeresem.
Köszi ezt a segítséget is!
Üdv
Ezért mondtam, hogy tüzetesen át kell nézni, nincs-e szoruló, kopott alkatrész ami a működést gátolja. Nem gond ha elsőre nem találod, mert amilyen egyszerűnek tűnik ez a szerkezet legalább annyira kényes. Meg lesz a hiba csak gondosan nézz át minden mozgó alkatrészt. Így távgyógyításban ennyit tudok segíteni, a többi már a te dolgod. Esetleg még annyi, hogy egy szervizkönyvet is érdemes átnyálazni az alkatrészek ellenőrzése miatt, méretek is nagyon fontosak. nemrég azt hiszem tettem ios linket ide az oldalra ahol megtalálható a szerviz leírás.
Annyit tudok elmondani, hogy korán örültem, mert pár km megtétele után ugyanaz a hiba mint volt.
Holnap megint szétszedem és mégegyszer átnézem hátha elnéztem valamit.Persze csak ott kenem meg ahol muszály
Bár amikor összeraktam és kipróbáltam, olyan lassan húzott amikor ráhuztam a gázt...bár ez nem egy erőkép és gyorsulási bajnok, de korábban ha odahuztam neki, szedte a lábát.
Nem tudom olyan érzésem volt mintha valami szorulna, és csak nehezen pörög fel a gép.
Aztán megint jött a nyöszörgés, mintha a tárcsa megragadt volna.
hát nem tudom, majd meglátom mi lesz, a videót meg ezután nézem amit küldtél
Majd irok, hogy mit találtam.
Üdv