Szia! A négyütemű Agility kipufogójában nincs fojtás. Ha gyári 50-es a henger, a 82-es főfúvóka jó lesz. Ha nem újonnan vetted, akkor mindenképp cserélj hajtóműolajat és motorolajat. Üdv: KE
Sziasztok!
Most vettem egy agility t.
Folytott, 45 a vege.
Rendeltem csötengelyt a variatorba, a kipufogot holnap ellenörzöm, a cdi lesz vagva.
Van a szivocsöben is szükites?
Mekkora föfuvokat rendeljek bele?
Köszi
Hello mindenki! Lett egy 2004-es agility 50 2t a birtokomban.
A baj csak az hogy 35-el heggeszt a gép.
A kipuffogo nem gyári rajta de csörög benne egy golyó,
Minden más gyári szerintem.
Mit csináljak a nagyobb sebesség érdekében?
Bár a füled botját sem mozdíottad, hogy reagálj a válaszomra, azért megírom a lehetséges okot ami ezt a jelenséget előidézte, esetleg másnak is segíthet. Utána néztem a hibajelenségnek, szinte biztos, hogy az indítórelé érintkező összeégése ( beragadása ) okozta a jelenséget, mivel a kulcs, nyomógomb, fékkar kapcsoló csak a relé meghúzásában játszik szerepet, a közvetlen indításért az indítórelé építi fel az akkumulátor-indítómotor áramkörét.
Ha jól értelmezem, az indítókulcs behelyezésekor már hajt az indítómotor vagy csak akkor amikor már elfordítottad indító állásba és ráindítás után nem enged ki? Ez esetben az indítással kapcsolatos áramkört kellene ellenőrizni. Nagy vonalakban: - gyújtáskapcsoló, indítókapcsoló ( nyomógomb ) , indítórelé, féklámpa kapcsolók és persze a vezetékelést is. Valami vagy beragad ( meghúzva marad az indítógomb elengedése után is ) vagy esetleg zárlat alakult ki. A kapcsolási rajz alapján kellene nekilátni az ellenőrzésnek, mérőműszerrel felvértezve. feltételezem minden gyári kialakítású és csak egyik napról a másikra kezdte el hibát produkálni. Az nem lehet, hogy a bendix koszos és nem kapcsolódik szét a sikeres indítózás után?
Sziasztok.Olyan segítségre lenne szükségem,hogy a 125-ös agilitym ahogy aramot kap hajt az onindito fuggetlenul attol hogy milyen allasban van a kulcs illetve megnyomtam e a gombot.csak akkor fejezi be ha akksisaru le!!:-(
Jelenleg toronycsapágyat kellene meghúznom, meg egy első teló szimering csere. Az érdekelt volna, hogy mit kell lebontani, (burkolatok) hogy hozzáférjek mert feleslegesen nem akarom szétszedni az egészet. :D
Az a baj hogy kidobtam mindent! Kb 2 hete volt úgyhogy kikukázni sem tudom! Ékszíjat ugyanolyat vettem mint ami rajta volt! A régi görgők eléggé le voltak kopva, gondoltam nem tartom meg lomnak! Lehet veszek bele 7 grammos görgőt, meglátom mi lesz az eredmény!
Egyszerű, tedd vissza régi görgőket és nézd meg azokkal növekszik-e a sebesség. A szíj mérete is befolyásolhatja a sebességet, azzal is lehet variálni, persze nem nagy léptékben. A szélessége, hossza mind-mind befolyásoló tényező. Lényeg, hogy csak az befolyásolta a végsebességet amiket cseréltél, ott kell kutakodni.
Most vettem egy agility t.
Folytott, 45 a vege.
Rendeltem csötengelyt a variatorba, a kipufogot holnap ellenörzöm, a cdi lesz vagva.
Van a szivocsöben is szükites?
Mekkora föfuvokat rendeljek bele?
Köszi
Elsőnek elllenőrizni a teljes hajtásláncot, utána okosabb leszel miért megy csak ennyit a robogó. Aztán javaslom ezen oldalon történő olvasgatást: http://www.egumotors.hu/robogo_tuning és http://www.egumotors.hu/robogo_kisokos
A baj csak az hogy 35-el heggeszt a gép.
A kipuffogo nem gyári rajta de csörög benne egy golyó,
Minden más gyári szerintem.
Mit csináljak a nagyobb sebesség érdekében?
De csak 35 el megy.
Fokozni szeretném ezt hogyan lehet?
Bár a füled botját sem mozdíottad, hogy reagálj a válaszomra, azért megírom a lehetséges okot ami ezt a jelenséget előidézte, esetleg másnak is segíthet. Utána néztem a hibajelenségnek, szinte biztos, hogy az indítórelé érintkező összeégése ( beragadása ) okozta a jelenséget, mivel a kulcs, nyomógomb, fékkar kapcsoló csak a relé meghúzásában játszik szerepet, a közvetlen indításért az indítórelé építi fel az akkumulátor-indítómotor áramkörét.
Ha jól értelmezem, az indítókulcs behelyezésekor már hajt az indítómotor vagy csak akkor amikor már elfordítottad indító állásba és ráindítás után nem enged ki? Ez esetben az indítással kapcsolatos áramkört kellene ellenőrizni. Nagy vonalakban: - gyújtáskapcsoló, indítókapcsoló ( nyomógomb ) , indítórelé, féklámpa kapcsolók és persze a vezetékelést is. Valami vagy beragad ( meghúzva marad az indítógomb elengedése után is ) vagy esetleg zárlat alakult ki. A kapcsolási rajz alapján kellene nekilátni az ellenőrzésnek, mérőműszerrel felvértezve. feltételezem minden gyári kialakítású és csak egyik napról a másikra kezdte el hibát produkálni. Az nem lehet, hogy a bendix koszos és nem kapcsolódik szét a sikeres indítózás után?
Mivel kapcsolatban kérnél segítséget? Manual letöltés is sokat segíthet: http://www.manualedereparatie....
Van itt valakinek Kymco Dink 50 2t classic (2001-2002) robogója? Szereléshez szeretnék tanácsokat kérni.
Alapvetően CDI-t, trafót, jeladót, és gyertyát tudsz cserélni.
De az elején meg kéne nézni hogy kap-e a CDI áramot---
Részletezve, mi az amit eddig cseréltél?
Mindenképpen írok!
Remélem megtalálod a sebességcsökkenést okozó elemet, esetleg megírhatnád mire jutottál.
Egyszerű, tedd vissza régi görgőket és nézd meg azokkal növekszik-e a sebesség. A szíj mérete is befolyásolhatja a sebességet, azzal is lehet variálni, persze nem nagy léptékben. A szélessége, hossza mind-mind befolyásoló tényező. Lényeg, hogy csak az befolyásolta a végsebességet amiket cseréltél, ott kell kutakodni.