Épp ma voltam a bátyáméknál vízmelegítőt reparálni, hát mit mondjak nem izzadtam, pedig rendesen beöltöztem. reggel elég szépen fagyott, Holnap hajnalban elválik mennyire keményedik meg az anyaföld.
Az enyém új korától ilyen , beindítom aztán már megyek is vele, nem nagyon várok melegedésre. Lényeg hogy ne nyélgázzal legyen terhelve a motor elindítás után. Beindítás után fel kell pörögnie a motorfordulatnak aztán visszáll alapjáratra ha a szívató lezár. Le tudod ellenőrizni a helyes működést a szerelési útmutató alapján, mérésekkel.
Végig követtem az automata szívató vezetékét, és a feszszabályozóba megy a töltés az jó, de nem lehet hogy az nem vezérli rendesen a szívatót? Mikor rendesen működött minden akkor indult hidegbe, de viszont járatni kellet kb fél percet mert le akart fulladni mikor el akartam indulni vele( állítólag ez a normális). De most5 ha netán sikerül elindítani akkor rögtön nyélgázon is lehet vele menni.
A membrán bekeményedése is okozhat gondot, ez is igaz. Tapasztalat, hogy újonnan vett membrán pár nap használat után bekeményedett. Sajnos ez ilyen játék, ki kell tapasztalni, mi okozhatja az általad említett működési rendellenességéet.
Szia! Ahogy mondtad a szelepeket megnéztem és be állítottam de mindig ugyan az. Most még arra tudok gondolni hogy a suber membrán ki van keményedve és az nem működi úgy ahogy kell.
A benzincsap gondolom rendesen működik amikor indítasz és a porlasztó is rendben van? Akkor mégis azt javaslom, hogy miután elvileg már mindent átnéztél, nézz rá a szelephézagra is, mert mint előzőleg írtam az is lehet az ilyen jellegű hiba okozója. Sajnos csak magadra támaszkodhatsz, mert a távgyógyítást még nem találták fel. Itt csak tippelgetünk és esetleg az eddigi tapasztalatok alapján adunk ötleteket merre is indulj el a hiba elhárítása kapcsán.
Eszembe jutott még valami! Szét húztam a szűrőnél a benzincsövet. Tele volt benzinnel de mikor indítottam a csőből nem ment lejjebb a benzinszint. Mert ugye elvileg ahogy indítom fogyni kellene a benzinnek az úszóházból és ezáltal a csőből is!
Egy ötlet, illetve inkább tapasztalat, amit leírok.
Ellenőrizni kellene a szelephézagot is, mert nemrég beleszaladt egy barátom ebbe a hibajelenségbe. Sajnos a vége hengerfej csere lett, mert a szívószelep kiverte az ülést és persze maga a szelep is kidobandó lett. Nem elég csak a hézag beállítása, érdemes ellenőrizni a csatlakozó felületeket is.
Kellene egy kis segítség, hát ha valakinek van ötlete!
Agility 50 4t hidegen nem indul! Pontosabban áll 1-2 napot akkor 10 perc nyektetés után indul csak be. de akkor is csak úgy ha autóról be bikázva.Vagy ha rúgással kezdem az indítás max. kicsit felpörög és utána egy pöffentés sem. A gyertyát, szívatót ki cseréltem. De viszont ha akár milyen hideg van és sikerül elindítani akkor megy rendesen( tehát elvileg a szívató működik)! A szívató csatlakozónál indítózásnál kb 1,2V van ez normális? Ha pl: reggel elindítom megyek vele van kb 10 fok hagyom állni pár órát, elvileg kihűl a motor akkor indul rendesen.
Valószínű hogy anyag gondja lehet mert legutóbb mikor nem indult kiszedtem a gyertyát és teljesen száraz volt, de az úszóházban volt benzin.
És még annyi hogy ez a jelenség akkor kezdődik mikor kb 10 fok körüli hidegek vannak
Előre is köszönöm a segítséget!
Ha egyébként első rúgásra indul, esetleg 2.-3.-ra ne foglalkozz vele, hideg van erre kényesek ezek a motorok. Gondolom melegebb időben nincs ilyen problémád. Rúgással egyébként úm. " nagyobb indítási fordulatot " érhetsz el mint az indítómotorral.
Sziasztok abban szeretnék segítséget kérni hogy van egy agility 4t 50.hidegen csak berugásra indul melegen indít rendesen.Mi lehet a gond?akksi feltöltve szelepek beállítva vezérlés henger minden jó erősebb aksi sem indít hidegen.megköszönök minden infót!
Köszönöm a hozzászólásokat! Most már okosabb lettem de legfőképp arra gondolok, hogy több videot láttam és csak a fojtások vannak kiszedve és azok mennek 70 et akkor ez vajon miért nem?Errefől gondolom hogy esetleg a szíj lehet a hibás hogy el van esetleg vékonyodva?Nekem a 70 en bőségesen elég lenne.
Ha azt akarod, hogy gyorsabb legyen az áttételt kell cserélni. Jelen állapotában csak a motorerő változik, mitől menne gyorsabban ha az áttétel változatlan marad.
Nekem nem Kymcoval, de egyik robogómmal történt, hogy kapott 100 ccm hengert. Ehhez már nagyobb karbi kellett (vagy lehet, hogy elég ha nagyobb fúvókákat kap az eredeti karbi) és a benzin-levegő arányon is hangolni kellett. Remélem segít valamennyit.
Üdv!
Én is tanácsot szeretnék kérni egy hozzáértőtől adott egy kymco agility 50 es kapott ma egy 70 es hengert állítólag az összes fojtás ki van szedve de csak 70 et megy. Kapott nagyobb görgőket szíjat még nem kapott csak hétfőn mert addigra jön meg esetleg az ujj szíj segít neki hogy 70 et menjen?Esetleg ha valakinek van tanácsa szívessen venném.
Épp ma voltam a bátyáméknál vízmelegítőt reparálni, hát mit mondjak nem izzadtam, pedig rendesen beöltöztem. reggel elég szépen fagyott, Holnap hajnalban elválik mennyire keményedik meg az anyaföld.