Mik a vélemények a Kymco People 50 2T-ről? Szeretnék nyárra valami robogót venni és ez itt van helyben. Első tulajos, bár Ő beletekert 40.000 km.-t, de a motor szép, látszik, hogy vigyáztak rá. 85.000- Ft. körül kér érte, erősen gondolkodom rajta.
NA hali lenne itt 1 kérdés az a kérdésem ha 23Km/h nál vált a varió 7 ezres fordulatnál csutakagázon és 45km/h nál megy fel 7.5 ezres fordulatla azt jó variátor beállítás? ja és benne vannak a gyári folytások 52/5 km/h a vége 8.3 ezres fordulat csutkagáz de ha visszaengedem a gázkart lemegy akár 7.5 ezres fordulatra is és ugyanannyival megyek az mitöl lehet?
elöre is köszi a válaszokat
Szia!A mutatóknak a műszeren jelentős csillapitása van akárhol van a benzinszint a tankban.Gyujtáskulcs elforditásakor a tiéden is szép lassan kuszik fel a mutató a végső szintig,nem?Ha igen,akkor a műszerrel lehet a probléma,megütögeted a műszert,akkor is jelentkezni kell ilyenkor a hibának.
Egy kis segítség kellene. Eddig nagyon jó volt a benzin szint jelző, de mióta nagyon teli tankoltam, azóta minden kis döccenőn össze-vissza mutat a mutató. Ha megállok vele, akkor jól mutatja, de minden kis rázkódásnál fityeg össze vissza :@ Mit lehetne kezdeni vele? Mert nagyon zavaró.
Valószinű a hibás akkum miatt szaladhatott meg a fesz,azaz nem volt terhelés...
Köszi a kimeritő választ én ilyen mélységig nem mentem bele és már nem is fogok,mert vettem egy másikat.A diódákat végigméregetve igaz nem forrasztottam ki,de nem találtam semmilyen hibát ami terheletlenül előjött volna,máshoz pedig nincs műszerem.
Ami biztos az,hogy büdös volt a panel nagyon és tulajdonképpen a bemenő ac-t dc feszültségéé alakitotta de tovább semmi.
Arra jutotam hogy Csuibe szabályzója gyárilag magas feszültségen dolgozott.A két zéner dióda- a ZD2,ZD3 egyik10.3 a másik 4.4 voltos feszültség alatt ez terhelés nélkül,üresben mérve 20 v ról.Kimenet 14,7 volt üresen..Természetesen fordulat alatt és akkura rákapcsolva ez az érték nagyobb.Legalább 1 Voltot csökkenteni kell,ami a 4,4 voltos zener egy 3,3 voltossal való párhuzamositásával sikerült is.Igy alapon 13,6 volt a kijövő üresjársti feszültség most.
Nálad ha az akku jó volt ,és elment a feszültség,akkor a Gate köri szabályzásba kötött zénerdióda szakadása valószinű-tulmelegedés miatt,ez tul nagy váltófeszmegszaladás esetén(rossz illetve hiányzó akku-nincs terhelés) és alulméretezett alkatrészek miatt is előfordulhat.Sajnos sok helyre csak 1/4 Wattos diódákat raaknak félwattosok helyett.
Most van nálam egy malaguti szabályzó annak meg zárlatba ment a zénerdiódája,megszünt a töltés,de ha a test lábára egy megfelelő zéneren keresztül kötöm csak a testet,akkor ismét működőképes.Majd Csibewerre bízom a szétkaparását,aztán alkatrészcsere.
Szia!
Nálam van Csibewer szabályzója,most jutottam el addig,hogy a szétszedésből elkerülhetetlenül adódó sérüléseket helyrehoztam .Megpróbáltam feltérképezni a nyákot de a kétoldalas kivitel miatt nehézkes mivel az alkatrészek takarják a pontokat felűl.Majd ha próbafeszültséget csinálok,ami nem biztos hogy sima 50 Hz ről jó lesz a jelalak miatt,próbálni fogom- a töltőtirisztor G vezérlőkörét kisebb zenerrel próbálom söntölni.Előtte valami módon még a kondenzátorokat is ki kell mérni.
Mikor mérted a tirisztorokat,az Anód-Katód kör szakadása normális volt,mivel csak begyujtás után válik vezetővé még egyenáram esetén is.Sajnos a feljövő váltófesz frekvenciája a póluspárok számától mondjuk 3 Hz per fordulat,az 2ezer fordulaton 6 ezer Hz már,vagyis 6 KHz.Ez messze van a hálózati 50 - n Hz től.Jártam ugy hogy hálózatról egy másfajta fesszabályzó nem működött a saját kivett akkujára kötve,de a motorban tökéletes lett.Legjobb egy viszonylag olcsón vehető kis panelfeszmérő-digitális-beszerelése szerintem a müszerfalra,vaterán1000-1500 ft.Akkor mindjárt látni a gondokat.
Tegnap vettem egy fesz szabályzót RMS névre hallgat és kymcohoz gyártották 2800Ft volt plusz egy akkut 4Ah savas akkut 4500Ft-ért. Most jó várom,hogy meddig fog tartani. Ha a szabályzódat sikerül megjavitani ird már meg mi volt a baja.
Az akkum nekem ún. gondozásmentes, azt nem lehet nyitogatni büntetlenül. A szabályzó nál azért óvatosan kell cserélgetni, mert nem mindegyik csereszabatos. Némely robogónak egészen különbözőek a fesz. szabályzása, kezdve a töltéstől egész a világításig. Én nem mertem belerakni az utángyártott szabályzót, főleg hogy azt írták minden robogóba jó. Ez azért nem ilyen egyszerű. A gyári alkatrészek meg sajna mindig elég drágák, ez van.
Az én akkum nem száradt ki,mondjuk én mikor használtam előző szezonban havonta egyszer megnéztem a sav szintet és ha kevés volt utána töltöttem,de minimális volt ami kellett bele igazából a minimumot jelző vonal alá sosem ment és összesen kétszer kellett bele töltenem 4000km alatt.A kupak nekem egyszerűen kihúzhatós nem tekerős stb és nem vettem észre,hogy ne zárna.Most egyik napról a másikra lerottyant és 10,5V van benne.Lehet egyszerűen cellazárlatom van és az nyeli el a töltő áramerősséget.
A13ezer kicsit sok egy szabáylzóért még ha gyári akkor is.Legalábbis szerintem.
Na mindegy ha sikerül ma venni akkor én dio af18at rakok bele az 3-4 körül mozog,elméletileg ugyan az,legalábbis elég sok webshopban hirdetik úgy,hogy a kompatibilis tipusok között ott van a people 50 is.
Persze, próbáltam a régi akkuval is most minden rendben szuperál. Mivel már meggyötört akku ezért most ezt a simsonomba raktam be, a robogóba veszek újat. Azt nem írtam, hogy nem ez az első akku sajna, ha jól emlékszem már a 3. amit vettem. Az előzők azért mentek tönkre, mert kiszárította a folyamatos túltöltés. Próbáltuk felsavazni, de azzal meg az a gond, hogy a zárófedél csak egyszer használatos. Ha felbontod többé már nem zár rendesen és szivárogni fog a sav. Nálam nem változott a feszültség annyi volt a hiba, hogy túl magas volt a feszültség, mint írtam kb. 15,2 V. Ha van motor akkuhoz való töltőd, megpróbálhatod regenerálni, de ne fűzz hozzá túl sok esélyt a javuláshoz. Mondom a baj az, hogy valószínű kiszáradt az akku, annak már kampec., de a remény hal meg utoljára.
Az új szabályzóval és a régi akkuval te próbáltad?
Nálam ugyanis az a helyzet,hogy ha jár a motor fordulaton és 15V körüli töltést mérek az irényjelzőt bekapcsolva leesik a feszültség 8V-ra és meg sem mozdul az index csak recseg.
Nem lehet,hogy az akku még használható lenne csak le van merülve és a szabályzó hibájából a feszültség megvan és fordulaton magas is,de áramerősség nincs, ezért nem működik az indexem?
én sem kinlódok tovább veszek egy szabáléyzót.vagy kymco vagy honda dio.ránézésre ugyan az csak más a felirat rarjta kymco/honda + egy akkut és kész.nem olcsó sajnos,de ezért áll a robogó megint,pedig 2 hét alatt kitermeli az árát.
Remélem az enyémből lesz valami, ha sikerül megreparálni megírom. Persze nem szórakoztam, hanem megvettem a gyárit, ezzel meg el lehet szórakozgatni, kísérletezni. Az akkut nekem is cserélni kellett, a túltöltés kinyiffantotta. A legérdekesebb az egészben, hogy lehet új korától rossz volt a szabályzó csak idáig nem méregettük sosem a töltést. Amikor megvettem a feszültségmérőt és felszereltem akkor tűnt fel mennyire elszalad a feszültség fordulaton.
ja + még annyit hogy elötte 30 nál ha visszaengedtem míg a mutató megmoccant km 4 mp volt most azonnal reagál a gázadásra bármeik fodulat tartományban ja és azt még elmondom hogy a cdi met is cseréltem de feleslegesen meet az eredeti is folytatlan volt x) mert sport szériás moci
Mik a vélemények a Kymco People 50 2T-ről? Szeretnék nyárra valami robogót venni és ez itt van helyben. Első tulajos, bár Ő beletekert 40.000 km.-t, de a motor szép, látszik, hogy vigyáztak rá. 85.000- Ft. körül kér érte, erősen gondolkodom rajta.