Riki! Ha olvasnád a topicot, akkor látnád, hogy kérdeztem tőled a múltkor is, hogy milyen méret, és mi neked az olcsó gatya? Vagy ha csak a Ronis gatyája jó, az se baj, csak félre érthetőőő...
Oké. Mégegyszer köszönöm. Bevallom a service manualt nem olvastam el ennyire részletesen, de átlapozom rendesen most már.
Aber ich denke so, dass ich gegen du nie respektlos war. Mit nur einem Mann.
Fiatalság bohóság. Mi már öreg faszok vagyunk, de tapasztaltak, megfontoltak. Ők még átugorják a háztetőt is, még akkor is, ha fáj, és felesleges. Fiatalok mi is voltunk, de úgy érzem tiszteletlenek kevésbé...
also dann ...ich sage nochmal ....ha szétbaszódik nem velem basz ki...
ha nem jól van beállítva akkor se...
szétmenni nem fog...csak nem tudsz vele motorozni faszán, rendeltetésszerűen...
és akkor felvetődőtt fel bennem a kérdés minek ilyen mocc..
Megértettem elsőre is. Az meg hogy külföldiűűűűl van, nekem nem okoz gondot. Sem ha német, sem ha angol.
Így szimpatikus a beállítás, ha meg szétbaszódik, majd veszek bele másikat. De kösz a tanácsot!
a telókat nem embermagassághoz állítjuk mert elbasszuk őket ezzel ....
a súlyodhoz kéne az előfeszítést belőni pontosan és akkor lehet tekergetni ide oda a csillapítások mértékét...
ezt is csak akkor ha előtte kicserélted a rugókat a súlyodnak megfelelő méretűre....( ez lenne a legfontosabb kezdésnek)
a gyári ktm az kb.75 -80 kg-os emberre van ...ha kilógsz ebből a súlyból bármerre is rugócsere....
de a manual ezzel kezdődik...el kéne olvasni minden ktm tulajnak mert jobbakat lehetne motorozni....meg megspórolnánk pár kérdést ...meg a tévhitek is oszlanának ...
amúgy egész jó a manuáljuk ....benne minden nem csak ez...
viszont a gatyámban bent van a tudás, meg némi csoki..
Aber ich denke so, dass ich gegen du nie respektlos war. Mit nur einem Mann.
Fiatalság bohóság. Mi már öreg faszok vagyunk, de tapasztaltak, megfontoltak. Ők még átugorják a háztetőt is, még akkor is, ha fáj, és felesleges. Fiatalok mi is voltunk, de úgy érzem tiszteletlenek kevésbé...
also dann ...ich sage nochmal ....ha szétbaszódik nem velem basz ki...
ha nem jól van beállítva akkor se...
szétmenni nem fog...csak nem tudsz vele motorozni faszán, rendeltetésszerűen...
és akkor felvetődőtt fel bennem a kérdés minek ilyen mocc..
amúgy csak jót akartam....
Így szimpatikus a beállítás, ha meg szétbaszódik, majd veszek bele másikat. De kösz a tanácsot!
akkor tényleg ne olvass manualt se !.... további aggodalomra ad okot ,hogy az ráadásul még kűlföldiűl is van...
a súlyodhoz kéne az előfeszítést belőni pontosan és akkor lehet tekergetni ide oda a csillapítások mértékét...
ezt is csak akkor ha előtte kicserélted a rugókat a súlyodnak megfelelő méretűre....( ez lenne a legfontosabb kezdésnek)
a gyári ktm az kb.75 -80 kg-os emberre van ...ha kilógsz ebből a súlyból bármerre is rugócsere....
de a manual ezzel kezdődik...el kéne olvasni minden ktm tulajnak mert jobbakat lehetne motorozni....meg megspórolnánk pár kérdést ...meg a tévhitek is oszlanának ...
amúgy egész jó a manuáljuk ....benne minden nem csak ez...