el kell keserítselek elsődleges a szélterelés funkció aztán a védelem...külön szét vagyok oktatva belőle , hogy sok veréb supermotós hogy csökkenti a hűtését azt gondolva közbe hogy jót csinál a sok 15 ös lukkal amivel szitává fúrják a terelőbordákat...
aztán előre felé fúj ki a szél a lukakon...hűtő meg megsül..
mert ugye ez nem szemből lopja a szelet rá a hűtőre mert ott pont takarásban van hanem a kopoltyú felől oldalról szedi be és préseli rá a hűtőre.....és így faszán működik ..ha viszont kifúrod nem megy a hűtőn át kellő levegő mert kijön elölre...és hűti mondjuk a kormányzárat...
direktszűrő ...dobd ki a faszba....semmitérő szemét...és tényleg csak a kockázat és szopás van vele....ha vb-n jó a szivacs akkor falun is jónak kell lennie....főleg hogy akkor tudsz támaszkodni a gyári karburátor táblázatra mert az is szivaccsal van kitalálva ..szerintem... az akra miatt meg ne idegeskedj az jó a standard settingel....sőt városi legenda az átkarburálás a gyári táblázatok és leírások szerint is...
Mi van Bálint? Utolért téged is a válság? Nehogy már bemagyarázd nekem azt,hogy a KTM-nél jobb egy alacsony költségvetésü, pupoda GASGAS. Mielött motort cseréltem megnéztem,probáltam pár GASGAS-t, 2 forintos technika. Semmit nem ér...........
aztán előre felé fúj ki a szél a lukakon...hűtő meg megsül..
mert ugye ez nem szemből lopja a szelet rá a hűtőre mert ott pont takarásban van hanem a kopoltyú felől oldalról szedi be és préseli rá a hűtőre.....és így faszán működik ..ha viszont kifúrod nem megy a hűtőn át kellő levegő mert kijön elölre...és hűti mondjuk a kormányzárat...
az akránál elvileg van gyári ajánlás, de szerintem a gyárival is elegendő.
Én a helyedben rákérdeznék, hogy menyi lenne az a cucc hozzá. A fuvóka árából kiindulva szerintem max 1500-2000 ft körül lehet.
de majd jön zooze és megaszondja a frankót
http://youtu.be/c5PibIsGQbM
ami még buktábol is sok lenne, kb 15 perc után elköszöntem és elmentem egyedül motorolni, jo is volt nincs sirás, rivás, várás csak a tömény élvezet.