Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



tegnap én is olyat motoroztam, hogy mind2 hűtő elöl elhagytam azt a szélterelő biz baszt de hogy hogy a fenébe nem vettem észre azt nem tudom...
Szétszaladt a ménes!
http://sportmotor.hu/motoros_k... mi lett itt lebontották rendesen...
fiúk!
nem így kell nézni, hanem sárosan
Aham. Most töltöm épp a galériát. Pannonhalma néven lesz fent. Fehér rajttábla, felirat nélkül. Az az én gépem. Rajtszámot még nem sikerült rá megcsinálni, mert nem volt időm rá. Meg egy motorex matrica megy még fel a telószárvédőre. Nekem tetszik a motor és ez a lényeg.
tieddel mivan már kész az idom faragás?
Jó, erősen sarkosítva írtam a véleményem, nekem a zöld szín semmilyen más színnel keverve nem jön be. Meg a fejidom és az első sárvédő kapcsolata nem tetszik. A váz és a rezó meg a többi az okés, tetszik. Fekete-piros, kék-fehér színekben szebb lenne.
pedig ránézésre elég erőteljesen hasonlít a ktm re... szerintem.

mondjuk az az erős piros szín nekem se tetszik. sima fekete fehérben ütne
Kövezzetek meg, de nekem speciel nem tetszik. Sem a színe, sem a formája.
gyönyörü darab
köszönöm szépen a választ, én is gondolkodtam h gasgast vegyek, most megerősítetted a vágyat bennem a GG felé, de ez még a jővő zenéje
EZ igy van!
csinos dög
Hát nem csúnya
Amúgy Heeeeellllllllllóóóóóóóóóóu
csak hogy csináljunk a KTM forumbol is kicsit Gasgas-ost...
A GASGAS sokkal endurosabb, elfolyathatobb, nagyobb a lendtömeg főtengelyen ,igénytelenebb egyszerübb, sokkal kedvezöbb a fogyasztása, szoposabb helyeken szerintem jobb könnyebben kezelhető!

A KTM sokkal réditurájszosabb, tempos halados helyeken igen jot és élvezeteset lehet vele menni, erősebb mindeg veszi fel az elejét, sajnos a vezérlését annyira kihegyezettre csinálták meg hogy emiatt érzékenyebb a hidegre folyton fuvokázni kell, és emiatt eszik joval többet, kb 1 tanknál 1,5-2 literrel többet!
Van sok jo megoldás rajta, de van egy rakás amiért fejbe lőném a tervezőt, pl a korom éjfekete tank fogalmad sincs hányas a kabát benzinileg, az idiota tanksapka, az idiota vázban elvitt vizcső megoldás, hogy a magnézium deknibe rakja az állorészt ahelyett hogy a blokkon lenne,a használhatatlan, de a prospektuson jol mutato önindito, a sáros hátso sárvédőböl alul előkaparos ülés csavar, nagyon hiányzik belőle egy 6.-ik, és még sorolhatnám a negativumokat.

Ami tetszett az a futomű, hogy nincs himba rendszer miatti folyton zsirzás stb, igaz hogy emiatt sokkal keményebb a hátulja, de én sem vagyok 50 kilo, jo a vázgeometria jo vezetni,bár nagyobb temponál ezzel a villanyakkal néha be tud csapkodni, meg igazábol csinos motor,ettöl függetlenül nem vagyok elájulva tőle,a vezérlés miatt kezelhetőségben közelebb áll egy 2t krossz motorhoz a gasgas pedig sokkal endurosabb kezesebb lágyabb, de ha oda csap neki az ember megy mint a meszes, és az új gasgas 300 sixdays már egy igen csinos darab.
ja és nem utolsósorban gyári holmi
olyan140- 150 euro kb..40.000 huf a spare parts szelep kit.....minden benne egy csomagba szelepek rugók szimmeringek ...rugótányérok.....
de este megmondom pontosan ha kellene ..
Akkor neked nem ajánlom a "disznófürdő" nevű helyet,amit a bakonyi kolléga talált. Egy darabig mi sem tudtuk miért ez a neve,de tegnap rájöttünk!
basszátok meg évikét ! mehetek dolgoz
Jóreggelt hétfőőő
pedig nagyon szép főnök, mi a baj vele, mi nem volt szimpatikus a masinában
miféle KTM?

de a motor az
van ez így,hogy nem jön be a márka valakinek...nekem remélem a héten meglesz a 4.KTM-em
hééhéé
a sörben női hormonok vannak
a töményet jobban díjazuk