Sóskút? mi lesz ott?
nekem most gáz van a pinával
most szakított meg nem is akar egyenlőre kapcsolatot, de azért szeretne ismerkedni rágjam meg a a a mindenét de főleg......
Cserélnem kell a lánckerekeket és arra gondoltam, hogy előre kisebbet hátra pedig több fogszámút teszek nyomatéknövelés céljából. Jelenleg elől 13 hátul pedig 50 fogszámú van. Ha előre 12 hátra pedig 52 megy milyen hosszú lánc kell hozzá? Van erre valami okosság?
Mondjuk te jól használtad,ha arra értetted hogy értelmileg fejlődésében visszamaradt.
Azért az nagy különbség,hogy akkor én már motoroztam (1 évet suzuki RM-el,utána meg 1,5 évet egy 520 EXC-vel) és volt némi fogalmam a motorokról,endurozásról,nem úgy mint neked. Közel sem kérdeztem annyit mint te.Főleg nem olyanokon voltam fennakadva,hogy a drz-nek 6 centivel alacsonyabb a hasmagassága mint az EXC-nek. Ha jól emlékszem a 2T vagy a 4T között variáltam. Szerintem azért a kettőnk variálása között van különbség. De lehet hogy neked van igazad,és mégsincs!
Ha jó emlékszem,senki nem oltogatott egészen addig,amíg nem kezdtél el totális baromságokat beszélni,és annyira variálni a motor vételt. A szűz lányok nem variálnak ennyit az első dugáson,mint te ezen a motor vételen. Próbált itt neked mindenki segíteni,motort ajánlgatni,de neked mindennel volt valami bajod. Nem kell az én tanácsomat megfogadni,de vannak itt olyanok,akik már akkor motort szereltek és motoroztak,amikor te még a pisakását kevergetted a homokozóba. Na legalább az ő tanácsukat fogadtad volna meg,és nem lefaszoztad volna őket.
Részemről ennyi. Majd szólj ha lesz motorod,aztán találkozunk a Bakonyba. Persze mire te veszel,lehet hogy már nyugdíjas öregember leszek!
Pontosan erre értettem... Használni is tudni kell, nem elég leírni.
De azért olvasd vissza a "Milyen motort vegyek? by Jimmy" topicot, valamint az egy hónap kérdezősködést, meg vacillálást! Tanulságos. Aztán miután elolvastad, utána oltogass!
Mi az a definició? Valami lóbetegség? Csak halkan jegyzem meg,hogy azért majd nézd meg valahol az infantilis pontos jelentését!
Gondoltam hogy örülni fogsz,azért írtam!
Én sem születtem annak,csak így alakult! Nem is tudnál versenyezni még ha akarnál sem,mert nincs mivel!
Definíciót is írhattál volna. Jah, te nem ismered az idegen szavakat...
Egyébként örültem az írásodnak a KTM fórumon.
Nem versenyzek veled, mert nem vagyok akkora Rossi mint te. Ez adottság, van aki tökéletesnek születik, de erről nem tehetsz..
nekem most gáz van a pinával
most szakított meg nem is akar egyenlőre kapcsolatot, de azért szeretne ismerkedni rágjam meg a a a mindenét de főleg......
vagy jóra gondolok amikor gondolok,h miért nem vagy otthon?(PINAAAA)
na moci h áll?
tudom h a kerekein, na de mégis
nem nyúltál még hozzá?
Ha igen előre is köszönöm
44-ik oldal,ez mindenki számára elerhetö,néha nem ártana megkeresni, ahelyett,h ....
Köszönöm az infókat a lánccal és lánckerékkel kapcsolatban. További szép napot Nektek.
43-as, 7 eFt...
van-e neked olyan karbi beállitási táblázatod ami a 2t 250 sx-é vagyis a krossz N1 EH tűhöz valo, főfuvoka, alap, és levegő?
motorozzatok bazzeg, a gumitok kopjon ne a billentyű..
amugy ez szinte ugyan az mint volt, ha nincs tul hátul a lánc akor simán feszitővel beállitod.
Cserélnem kell a lánckerekeket és arra gondoltam, hogy előre kisebbet hátra pedig több fogszámút teszek nyomatéknövelés céljából. Jelenleg elől 13 hátul pedig 50 fogszámú van. Ha előre 12 hátra pedig 52 megy milyen hosszú lánc kell hozzá? Van erre valami okosság?
Azért az nagy különbség,hogy akkor én már motoroztam (1 évet suzuki RM-el,utána meg 1,5 évet egy 520 EXC-vel) és volt némi fogalmam a motorokról,endurozásról,nem úgy mint neked. Közel sem kérdeztem annyit mint te.Főleg nem olyanokon voltam fennakadva,hogy a drz-nek 6 centivel alacsonyabb a hasmagassága mint az EXC-nek. Ha jól emlékszem a 2T vagy a 4T között variáltam. Szerintem azért a kettőnk variálása között van különbség. De lehet hogy neked van igazad,és mégsincs!
Ha jó emlékszem,senki nem oltogatott egészen addig,amíg nem kezdtél el totális baromságokat beszélni,és annyira variálni a motor vételt. A szűz lányok nem variálnak ennyit az első dugáson,mint te ezen a motor vételen. Próbált itt neked mindenki segíteni,motort ajánlgatni,de neked mindennel volt valami bajod. Nem kell az én tanácsomat megfogadni,de vannak itt olyanok,akik már akkor motort szereltek és motoroztak,amikor te még a pisakását kevergetted a homokozóba. Na legalább az ő tanácsukat fogadtad volna meg,és nem lefaszoztad volna őket.
Részemről ennyi. Majd szólj ha lesz motorod,aztán találkozunk a Bakonyba. Persze mire te veszel,lehet hogy már nyugdíjas öregember leszek!
De azért olvasd vissza a "Milyen motort vegyek? by Jimmy" topicot, valamint az egy hónap kérdezősködést, meg vacillálást! Tanulságos. Aztán miután elolvastad, utána oltogass!
infantilis:
gyerekes, testalkatilag éretlen, nemileg vagy értelmileg fejlődésében visszamaradt
Gondoltam hogy örülni fogsz,azért írtam!
Én sem születtem annak,csak így alakult! Nem is tudnál versenyezni még ha akarnál sem,mert nincs mivel!
Egyébként örültem az írásodnak a KTM fórumon.
Nem versenyzek veled, mert nem vagyok akkora Rossi mint te. Ez adottság, van aki tökéletesnek születik, de erről nem tehetsz..