nekem 28 napig, a cégnek meg asszem 5 évig... de nem leszek hülye, hogy a "sáros" korongokat leadjam... oldja meg a cég, hogy hova lettek ha véletlenül belefutnak egy ellenőrzésbe. Nekem az a lényeg, hogy én tiszta legyek.
Hát ha teheted akkor nézzél inkább vmi más szakmát... ebből nem lehet megélni, vagy kurva sokat kell menni belföldön, vagy elmész uniózni de akkor meg alig vagy itthon.
Én csütörtök hajnal 2 kor kezdtem, péntek délután 3 kor szálltam ki. 3 tachográf korong és 1250km... mindezt alvás nélkül.
ők előveszik a telefonjukat, meg a telefonszám listát és felhívják az adott ország michelin szervizét és azok küldik a szerviz kocsit ami viszi a pótkereket és kicserélik nekik...
az első még nem gond, de mikor más a második 100 kilós kereket cibálod az már kiszívja az ember erejét. Amúgy ha rutinos az ember akkor halad, egy belső húzó defektet kicserélek 43 perc alatt kézmosással együtt
Láttam ma bicskén első-hátsó kerekes yamahát,orrán száján jött az olaj,de ment mint a disznó Má 2T olajat tettek a hajtásba,me minden olajuk elfogyott,de mentek
Nekem az elöző golfban volt minden, emelő, kulcs, mankókerék... azt mikor defektet kaptam derült ki, hogy a jóféle tescos kerékkulcsot körbeforgatom a csavar körül
http://sportmotor.hu/motoros_v...