Máá meg is jöttem! Valahova mocskosul oda baszhattam a hátsó kereket,mert a gumimon van egy háromszög alakú repedés,a kerékcsapágy meg úgy lötyög,mint kókadt fasz a lében! Úgyhogy hamar haza kellett jönnöm.
Pont akkor kezdett el esni,mikor toltam ki a motort. De mondom,mostmár mindegy,leszarom. De aztán egész jó idő lett.
nem mentem vissza az idöben 2009 ig:) csak beirtam hogy ktm idomok és kidobta ezt a forumot de fa.......om ki van vele mert nem értem az ijet szoval vannak fekete z idomjaid?
Minden 2t modellhez van egy beállítási táblázat. Nagyjából 300 méterenként (tengerszint feletti magasság) és 10 fokonként más tűt, fúvókát, beállítást kérnek. Ha ezt megcsinálod, akkor be is indul majd, szépen is jár, nem is fog megakadni, és nem utolsó sorban a gatyádat sem eszi le...
Szevasztok. Lenne egy olyan kérdésem hogy az alu hűtővédő(nem a merevítő) csak a gyári méretű hűtőhöz passzol? Nagy hűtő van mindkét oldalon és rendelni akarok rá védőket(műanyagok széttörtek). Valaki tud mondani valami okosat?
Kösz a választ.
Üdv mindenkinek.
Basszátok meg úgy megszívtam a KTM el
Amikor nyitva maradt a benzincsap, pár perc múlva elkezdett cseppenni 3-4 másodpercenként egy kicsi csepp benzin a túlfolyón.
Gondoltam hogy ez nem folyik, akkor valami kösz kerülhetett a tűszelep alá..
Amikor levettem a karbit, akkor akadt ki a szemem..
A benzinszint szinte duplája volt
És nem tudom hogy a volt tulaj meddig járt így vele. de most hogy beállítottam, hidegen 2 percig kb füstöl egy kicsit, utána már semmi füstje nincs..
Csak az volt a meglepő, hogy ilyen magas benzinszintel sem dadogot le, csak füstölt nagyon..
Nem én kezdtem a beszólogatást. Anno sem, és most sem. Elkezdi valaki, én folytatom. Olyan stílusban, amilyet az illető megérdemel. Ennyi. Kishapsi is milyet ír már? Nehogy azt mond, h még én vok a paraszt... de az övét nem is kommentelem inkább.
Te Győrnek meik részén laksz
Pont akkor kezdett el esni,mikor toltam ki a motort. De mondom,mostmár mindegy,leszarom. De aztán egész jó idő lett.
Használt KTM LC4 hátsó lábtartó érdekelne.
Kösz a választ.
Basszátok meg úgy megszívtam a KTM el
Amikor nyitva maradt a benzincsap, pár perc múlva elkezdett cseppenni 3-4 másodpercenként egy kicsi csepp benzin a túlfolyón.
Gondoltam hogy ez nem folyik, akkor valami kösz kerülhetett a tűszelep alá..
Amikor levettem a karbit, akkor akadt ki a szemem..
A benzinszint szinte duplája volt
És nem tudom hogy a volt tulaj meddig járt így vele. de most hogy beállítottam, hidegen 2 percig kb füstöl egy kicsit, utána már semmi füstje nincs..
Csak az volt a meglepő, hogy ilyen magas benzinszintel sem dadogot le, csak füstölt nagyon..