Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig küldtem... (és félreolvastam... bocsi)
Hali!
Nem jött e-mail.
Csáó! Nem kaptam meg a mailt ?... már tegnap sem, se most ,
OK, megnézem, csak tanultam,
Dani megkaptam a gumibakokat , köszönöm szépen, majd meghálálom.

a cimzésen jot röhögtem.
Ja...én is inkább maradnék a kukinak ezen a felén amelyikre nőttem
Írtam mailt. Ha tetszett, akkor vegyél fel msnre, ha nem, akkor meg csak válaszolj rá!
ÜDv
dehogynem baj , az nem baj ha téged szopnak
Nem baj az,ha jol esik....
Szopni fogunk, már tisztán látom
Hát nem tudom, van több szerelő ismerős, aki ismeri és tudja h milyen a motor, nem tudom, nagyon alá nem akarok menni , ennek az ár alá, mert valóban jó a motor, szerintem ez nem rossz ár, szarért-hugyért nem fogom oda adni, ilyen p*csa 400ezerért, az felejtős, mert annyiért lehet venni "alig használt" szarokat, tele van vele a net, csak keresni kell, kutya nem veszi meg, 2 évvel ezelőtt vettem, mi is utaztunk szépen, Kecelen vettük, hát nem tudom, köszi egyébként a dicséretet, most olcsón, jót, ami ktm is , nem is eszik, de erős is, nem hiszem hogy fogsz találni, mindenki bukik a motoreladáson, csak ugye nem mind1 hogy mennyit, ha motort vennék én, és tudom hogy milyen árban akarok, megnézném a netet, mik vannak milyen állapotban, felhívnám őket, és engem pl. az út nem érdekelne, ha motort szeretnék, de persze mindenki más, ezzel semmi baj , mennyire gondoltál egyébként , árban? ha akarod akkor jöhet privátban is vagy, adatlapomon ott a mail cím.
Az fasza lesz. Tetszik az a rendezvény......Kamival találkoztam a zsemberi (nem véletlen irtam igy) elött, mondta lesznek uj feladatok,már megszületett az agyába.
Tetszik tényleg a motorod. Szép nagyon. De 600ft-ot nem szánok a motorodra. Ahhoz messze van, h lemenjek, kipróbáljam és hazajöjjek, majd aludjak. Telefonban meg nem fogok alkudni, mert az nyilván neked sem tetszene.
Yahzee! Én is annyi kg vagyok, ezért is edzek egyébként, ezért lett beállítva most a teló minden, Langer Józsi barátom , aki szintén "nagyobb" darab, érti a dolgát, és most tökéletes, szerintem ezen nem múlik
CSáó! Ez most nekem szólt ? gondolom, mivel 600irányárat én írtam, ha tévedek akkor bocs. Nagyon rendben van a motor, rohadt keveset használtam , és ezek nem marketing dumák, nehogy azt hidd, kezdő motoros vagyok, és rábasztam, elnézést a kifejezésért, nekem erős, crossozni akarok majd a nyáron szeretném elkezdeni (most érettségire készülök, még1 indok h miért nem használom, ) és a crossos köreimben, ismerősök szerint a 250 4t jobb választás lenne kezdésnek. Edzek rendesen most, kondi rendben legyen, de nem vagyok profi, erdőztem vele, lightosan, pályán nem voltam vele, mint említettem, kezdő vagyok. Gyere el nyugodtan,ha tudsz, megegyezünk, megnézed, ahogy gondolod.
tudja a faszom de ugy emlékeztem a régebbiekben is három van mint minden rendes motorban összes japán, gasgas.

lánckeréknél 2, fék oldalon 1.
jaja nekem is most lett cserélve és mindkét oldalt 1-1 van
Már a 2000-s EXC-mben is csak 1-1 volt, úgyhogy ez nem annyira új dolog
na például ez az ami faszság ebben az új KTM-ben, itt már a könnyités, meg az egyszerüsités oltárán beáldozták a lánckerék felőli dupla csapágyat....

ebben már csak oldalanként 1-1 db van, valoszinű nem is fogja anyi ideig birni mint egy régebbi.
A különbség.
Igaz, én SKF-et vagy FAG-t szoktam venni (azok vannak itt a boltban ahova járok).
Mondjuk majdnem egy éve hogy utoljára kellett vegyek, szóval lehet hogy rosszul emlékszem - meg nekem az aranykerékbe hátra pl. 3 db kell, úgyhogy leginkább a faszom se tudja
A különbség 2-3ezer vagy annyiért veszed a csapágyat?Én 3ezer párszáz Ft-ért vettem a Koyo-t párba szimeringel együtt!
A gyilkos halásztelki pálya
Március végén lesz megint klubos rendezvény amúgy

Egyébként ha nem motorosboltban veszi az ember, akkor tényleg nem tétel a gagyi meg a minőségi csapágy közti különbség (kerekenként 2-3e Ft), én is csak kíváncsiságból vettem bele az olcsóbbikat hogy lássam, mennyivel bír kevesebbet