Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gépnek nem lesz tőle semmi baja, csak ti fogjátok megutálni a motorozást rohadtul...
Ha mindenképpen utaznod kéne miatta, akkor már lehet hogy jobban jársz ha rendelsz Elf-et...5-6 liternél már szállítással együtt is olcsóbban jössz ki mintha elbumliznál Castrol-ért...
Köszi, akkor meg probálkozom az elkészítésével.
Nem akarom sokat használni 2 személlyel csak az asszonykát akarom néha néha elvinni egy kis gurulgatásra, gondolom az nem árt neki.?
mondtam én h az okosok lebasznak
nem baj amberek
én is castrol akartam használni csak lusta voltam elmenni Nyíeregyre emrt legközelebb ott lehet csak kapni , de mostantól csak az megy bele
majd írni fogok h mi a helyzet
majd ma kiderül h mi sérült

köszönöm, élni fogok a lehetöséggel

sajnálom h hülye vagyok, ez van, be is vallom az vagyok
ezvan
Erre azt mondom hogy ha ennyire hülye vagy akkor tanulj is a hibáidból Hányszor el lett ugatva hogy ne rakjatok bele ilyen macskafos olajat!Spóroltok azon a párezer forinton azt jobban beszopjátok a faszt mikor megadja magát a technika Nincs mit sajnálni ezen.Akinek ilyen motorja van az figyeljen oda mit rak bele és senki se mondta hogy nem fog sokba kerülni a cucc bele
A henger is megsérült? Van egyébként Vertex dugattyú is a KTM-ekhez, előző gépbe az került bele, sztem az nem rossz dugó, a mostani gépbe prox dugó van, arról még nem igazán tudok érdemben semmit mondani mert még keveset mentem vele (kb 10 óra). Amúgy meg nem hiszem hogy a dugók között nagyon nagy különbségek lehetnek, esetleg az alapanyag ötvözete, meg hogy van-e rajta valamilyen súrlódáscsökentő bevonat.
hát ez szopóka-nyalóka....
tud a stihl olaj is 12ezres fordulaton is biztosítani kenést..DE nem egy krosszmotorban,ahogy giraffe is írja!
nem hiszem hogy annyival olcsóbb lett volna,hogy ne a 2200Ft-os castrol power 1 racinget használd... vagy ha igen akkor most annak különbözetnek a többszörösét fogod SAJNOS rákölteni a motorra!
egyetem mellett nehéz lesz spórolgatni ilyen műveletre...nekem a benzinre is elég volt spórolni sulis időmben...
de kitartás...lehet elég egy hónolás a hengernek és GO! ha szétszedted írj valamit mit láttok!
csá
Szerintem gyárilag nincs hozzá illetve a régi 2000körüli exc-ken láttam még egykettőn.Az LC4-ét szokták ráfaragni!Amúgy szerintem tök egyszerű készíteni vascsőből meghajlitod ellapítod a végeket kifúr ráhegeszt lábtartót felcsavarozod azt végülis ennyi.De ne használd hosszútávon 2személyel mert ritka szar úgy menni!
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy honnan tudnék szerezni 450 exc-hez hátsó lábtartót? Vagy ez csak egyedileg megoldható?
Ne keresgéljél,szóljál ha csak nem érdeklődsz me arra idő nincs.Azt elintézem neked, picié megcsinálják komplettó
megyek én is benézek a ktm gyárba
tucc élni
Na jó, eleget pihentem, irány a KTM gyár. Megyünk nézelődni egy kicsit...
Egy párszor el lett már mondva, hogy a Stihl olaj mire jó...egy léghűtéses foshoz van kitalálva, de vegyétek mert olcsó. Na, a javítás az nem lesz az...
úgye
az így van
kár h az okosok már ilynenkor alszanak, remélem majd visszaolvasnak, jól kioktatnak és lebasznak, de utánna segítőkészek lesznek és segítenek
lövésem sincs. nem csak erről de úgy semmiről se