Ha mindenképpen utaznod kéne miatta, akkor már lehet hogy jobban jársz ha rendelsz Elf-et...5-6 liternél már szállítással együtt is olcsóbban jössz ki mintha elbumliznál Castrol-ért...
Köszi, akkor meg probálkozom az elkészítésével.
Nem akarom sokat használni 2 személlyel csak az asszonykát akarom néha néha elvinni egy kis gurulgatásra, gondolom az nem árt neki.?
én is castrol akartam használni csak lusta voltam elmenni Nyíeregyre emrt legközelebb ott lehet csak kapni , de mostantól csak az megy bele
majd írni fogok h mi a helyzet
Erre azt mondom hogy ha ennyire hülye vagy akkor tanulj is a hibáidból Hányszor el lett ugatva hogy ne rakjatok bele ilyen macskafos olajat!Spóroltok azon a párezer forinton azt jobban beszopjátok a faszt mikor megadja magát a technika Nincs mit sajnálni ezen.Akinek ilyen motorja van az figyeljen oda mit rak bele és senki se mondta hogy nem fog sokba kerülni a cucc bele
A henger is megsérült? Van egyébként Vertex dugattyú is a KTM-ekhez, előző gépbe az került bele, sztem az nem rossz dugó, a mostani gépbe prox dugó van, arról még nem igazán tudok érdemben semmit mondani mert még keveset mentem vele (kb 10 óra). Amúgy meg nem hiszem hogy a dugók között nagyon nagy különbségek lehetnek, esetleg az alapanyag ötvözete, meg hogy van-e rajta valamilyen súrlódáscsökentő bevonat.
hát ez szopóka-nyalóka....
tud a stihl olaj is 12ezres fordulaton is biztosítani kenést..DE nem egy krosszmotorban,ahogy giraffe is írja!
nem hiszem hogy annyival olcsóbb lett volna,hogy ne a 2200Ft-os castrol power 1 racinget használd... vagy ha igen akkor most annak különbözetnek a többszörösét fogod SAJNOS rákölteni a motorra!
egyetem mellett nehéz lesz spórolgatni ilyen műveletre...nekem a benzinre is elég volt spórolni sulis időmben...
de kitartás...lehet elég egy hónolás a hengernek és GO! ha szétszedted írj valamit mit láttok!
csá
Szerintem gyárilag nincs hozzá illetve a régi 2000körüli exc-ken láttam még egykettőn.Az LC4-ét szokták ráfaragni!Amúgy szerintem tök egyszerű készíteni vascsőből meghajlitod ellapítod a végeket kifúr ráhegeszt lábtartót felcsavarozod azt végülis ennyi.De ne használd hosszútávon 2személyel mert ritka szar úgy menni!
Egy párszor el lett már mondva, hogy a Stihl olaj mire jó...egy léghűtéses foshoz van kitalálva, de vegyétek mert olcsó. Na, a javítás az nem lesz az...
Nem akarom sokat használni 2 személlyel csak az asszonykát akarom néha néha elvinni egy kis gurulgatásra, gondolom az nem árt neki.?
nem baj amberek
majd írni fogok h mi a helyzet
köszönöm, élni fogok a lehetöséggel
sajnálom h hülye vagyok, ez van, be is vallom az vagyok
ezvan
tud a stihl olaj is 12ezres fordulaton is biztosítani kenést..DE nem egy krosszmotorban,ahogy giraffe is írja!
nem hiszem hogy annyival olcsóbb lett volna,hogy ne a 2200Ft-os castrol power 1 racinget használd... vagy ha igen akkor most annak különbözetnek a többszörösét fogod SAJNOS rákölteni a motorra!
egyetem mellett nehéz lesz spórolgatni ilyen műveletre...nekem a benzinre is elég volt spórolni sulis időmben...
de kitartás...lehet elég egy hónolás a hengernek és GO! ha szétszedted írj valamit mit láttok!
csá