Szerintem meg az hogy mennyit és hogy hol használod!Ha nem nyomod telibe nagynyomásu mosóval nem lesz annak semmi baja.Nekem a halásztelki motorozás baszott oda mindkétszer Amúgy nem nagy tétel a koyo csapágy!És csak azért mondok rá jó véleményt mert haver aki tényleg évente jó ha egyszer lemossa a motort,kb 3hónapig bírta az elsőkerékbe a gagyi csapágy.A belső csapágycsésze 3részre tört és szétbaszott mindent
Szerintem igazából azon áll vagy bukik a történet hogy mennyit és hogyan mosod a motort...a legfaszább csapágyat is ki lehet nyírni pár hónap alatt ha minden héten telenyomatod sáros vízzel (nagynyomású)...nekem meg a közepesen gagyi 1300 Ft-os kínai csapágyak is jók voltak évekig, mivel kb. szökőévente 1x mosok motort, akkor is jobbára csak slaggal+súrolókefével
Tudna valaki segíteni abban, hogy mit jelent az alábbi oldalon (http://www.bikez.com/motorcycl...) említett alternate seat height?
Szerény angol tudásom szerint alternatív ülés magasság, de az a 25cm ami a normál és e között van elég soknak találom, gondolom ennyit a rugó összehúzásával nem lehet nyerni, mert akkor már nem lenne rugózás.
Szándékomba áll venni egy ktmet bár valószínű 200as lesz, csak egy gond van a magasságom, a 925mm magas lenne de ha tényleg lehet ilyen magasságig levinni az ülést az jó lenne, bár a 800mm már bővel jó lenne.
Koyo-t vegyél az a legjobb a kerékbe De nehogy motorosboltba vegyed mert dupla annyiba kerül
Tudna valaki segíteni abban, hogy mit jelent az alábbi oldalon (http://www.bikez.com/motorcycl...) említett alternate seat height?
Szerény angol tudásom szerint alternatív ülés magasság, de az a 25cm ami a normál és e között van elég soknak találom, gondolom ennyit a rugó összehúzásával nem lehet nyerni, mert akkor már nem lenne rugózás.
Szándékomba áll venni egy ktmet bár valószínű 200as lesz, csak egy gond van a magasságom, a 925mm magas lenne de ha tényleg lehet ilyen magasságig levinni az ülést az jó lenne, bár a 800mm már bővel jó lenne.
köszi a segítséget, Peti