Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem.
egyenlőre mind1 kell még pár éve mire kitanulom a szakmát most mind1 h EC vagy Enduro a lényeg h lássam h zajlik egy ilyen, háá nem?
tanulnitanulnitanulni most ez a lényeg, mármint ezt az enduro dolgot
neeem , magyarok vagyunk, kitartunk
Csak kiegészítésként azt hiszem III. osztályban enduro-ban is engedtek menni 1-2-szer rendszám nélküli motorokat... Belekóstolni ebbe ez is jó! Pl. 2 éve Csitárban haverom is ment RMZ-vel... De ez nem minden alkalommal van így...
EC szinte ugyanazt követeli mint a kroszz Itt is ott is 2 kör azt halál
komoly cucc használ is
igen igen erre én is rájöttem sajnos h idehaza az enduroversenyek nem valami nagy számok, de hálistennek románia itt van a közelben mivel nyírségi vagyok ami szar hely, de valamire csak jó
amúgy meg köszönöm a segítséget, majd utánna járok, ha idén nem is, mert dirtwiseolok , de jővőre muszály leszek megmérettetni magam
A képen lévő üvegszál-erősítésű epoxi.
ezt igy nehéz elmondani pár mondatban.

a lényeg az keress meg egy környékbeli klubot, vegyél éves licenszet, ott ugyis elmondanak sok mindent, ha meg csak egy két EC-n akarsz indulni akkor ott helyben is tudsz venni napi licenszet 3.-osztályba.

ha elmész egy verenyre ott ugyis elmondanak mindent, probáld ki sokat tanulsz verseny közben, figyelj és tanulni fogsz.

az EC egy 2 orás verseny 1-2.osztálynak és seniornak. 3. osztály 1 orát megy, van felvezető kör.

Enduro egy két napos verseny, a motoroknak rendszámosnak kell lenni, napi táv kb 150-km-er kb 40-50 km-es körök, és minden körben van krossz teszt, és speciál teszt ami egyenként mért szakasz, kb ennyi.
de Enduro idehaza felejtős az idén lesz három futam abbol kettő ugyis elmarad a zöldek miatt a többi futam mind horvátban ,meg kűlföldön lesz.
ez a rezovédő mien anyagbú van fönők
Ha elég nagy motorral próbálkozol, akkor egy idő múlva a gázt is elfelejted húzni...
te egy isten vagy
lassan mar egy box kólával jövök neked
de megérdemled
meg az van a 4t-el h a aki azzal kezd elfelejt fékezni
apum is miután 300-ast kezdte próbálgatni rájött, hogy o a 4t-vel nem szokott fékezni
Nincs mit, de ettől ne parázz... van ezen kívül elég amitől lehet. ez tuti hiszen nekem is ez van a lengővilla pedig ua. mint majd mindegyikbe.
örülök h visszatértél közzénk
képet sürgösen lökjél
fazer1000
meregettem centivel es nagyon necces lesz,de remelem belefer majd!egy hetig nem fogok raerni ugyhogy izgulhatok,hogy jot vettem e a 120-as krosszgumim szelet is eszi a lanc,pedig 140 es t irnak bele gyarinak,de gondolom valami enduro gumibol.
kösz a segitseget
zsoltika elmondom neked mert támogatjuk a fiatalságot, és mert megérdemled.

kimész az udvarra a sthillel fogsz egy 5-ös padlot ,és a végétöl kb 5 centire egy egészen hegyes szögben levágsz egy éket.

utána felrakod a satupad fa részére lapján az első nagy hurokra ráfekteted a rezot és a nyak meg a vastag hurka rész közé beűtöd a fa éket egy nagy kalapácsal , mivel fa ezért nem fogja durván behorpasztani a rezo lemezét, de az összerogyást az ék semmi perc alatt szétnyitja.

volt mikor hetente 2-szer kellet igy vissza ütnöm, mert felűtötte valami farönk és rögtön eléri a jobbos hűtő alját a rezo.

nincs mit majd jössz egy kolával.
facebookon ismerösöm
szurnám
ja meg vanak ezek a dirtwise videok
na idén nekiugrok oszt kitanulom ezeket
idén és talán még jővőre se tudok menni versenyezni
sajnos píínzhiányvan
Hát igen! Én még nem tudok kulunggal is foglalkozni, meg az "úton" tartani a vasat! Majd ha megtanulok egyszer motorozni, 4t-vel akkor lehet hogy el kezdem a tanulást 2t vel A súly és az irányíthatóság egyértelmű a 2t javára! Csak a 2t vel motorozni is tudni kell
na vazze én délig aludtam, pedig én nekem is el kellene mennem, mostanába hanyagoltam
Loretto,

Nekem 06' 525 Exc-m van 5-ös hátsó felnivel. ELFÉR! az a lényeg hogy ne engedd nagyon hátra a kereket, mert az alsó láncvédő ér hozzá a felni pereméhez, de ha nagyon közel kerül akkor is a belső csavarok végéhez ami a műanyagot tartja de abból le lehet csiszkerálni kicsit. Ha még "rövid" a láncod akkor bent a helye. És 165-ös gumi! az a jó méret.
köszi ronis a tanácso t már amugy is akartam tőled kérdezni h szted hogyan kezdjek hozzá, most is lenne egy kérdésem kifejtenéd ezt nekem bővebben, hogyan mit csináljak mi szükséges ehhez az EC-ban való versenyzéshez? Motor, védöfelszerelések, klub,stbstb? Minden érdekel ami eszedbe jut h mi kell eversenyzéshez ebben az osztályban, azt oszd meg velem mert nagyon érdekel a dolog
ja és miben különbözik az EC az Endurohoz képpest