egyenlőre mind1 kell még pár éve mire kitanulom a szakmát most mind1 h EC vagy Enduro a lényeg h lássam h zajlik egy ilyen, háá nem?
tanulnitanulnitanulni most ez a lényeg, mármint ezt az enduro dolgot
Csak kiegészítésként azt hiszem III. osztályban enduro-ban is engedtek menni 1-2-szer rendszám nélküli motorokat... Belekóstolni ebbe ez is jó! Pl. 2 éve Csitárban haverom is ment RMZ-vel... De ez nem minden alkalommal van így...
igen igen erre én is rájöttem sajnos h idehaza az enduroversenyek nem valami nagy számok, de hálistennek románia itt van a közelben mivel nyírségi vagyok ami szar hely, de valamire csak jó
amúgy meg köszönöm a segítséget, majd utánna járok, ha idén nem is, mert dirtwiseolok , de jővőre muszály leszek megmérettetni magam
a lényeg az keress meg egy környékbeli klubot, vegyél éves licenszet, ott ugyis elmondanak sok mindent, ha meg csak egy két EC-n akarsz indulni akkor ott helyben is tudsz venni napi licenszet 3.-osztályba.
ha elmész egy verenyre ott ugyis elmondanak mindent, probáld ki sokat tanulsz verseny közben, figyelj és tanulni fogsz.
az EC egy 2 orás verseny 1-2.osztálynak és seniornak. 3. osztály 1 orát megy, van felvezető kör.
Enduro egy két napos verseny, a motoroknak rendszámosnak kell lenni, napi táv kb 150-km-er kb 40-50 km-es körök, és minden körben van krossz teszt, és speciál teszt ami egyenként mért szakasz, kb ennyi.
de Enduro idehaza felejtős az idén lesz három futam abbol kettő ugyis elmarad a zöldek miatt a többi futam mind horvátban ,meg kűlföldön lesz.
fazer1000
meregettem centivel es nagyon necces lesz,de remelem belefer majd!egy hetig nem fogok raerni ugyhogy izgulhatok,hogy jot vettem e a 120-as krosszgumim szelet is eszi a lanc,pedig 140 es t irnak bele gyarinak,de gondolom valami enduro gumibol.
kösz a segitseget
zsoltika elmondom neked mert támogatjuk a fiatalságot, és mert megérdemled.
kimész az udvarra a sthillel fogsz egy 5-ös padlot ,és a végétöl kb 5 centire egy egészen hegyes szögben levágsz egy éket.
utána felrakod a satupad fa részére lapján az első nagy hurokra ráfekteted a rezot és a nyak meg a vastag hurka rész közé beűtöd a fa éket egy nagy kalapácsal , mivel fa ezért nem fogja durván behorpasztani a rezo lemezét, de az összerogyást az ék semmi perc alatt szétnyitja.
volt mikor hetente 2-szer kellet igy vissza ütnöm, mert felűtötte valami farönk és rögtön eléri a jobbos hűtő alját a rezo.
Hát igen! Én még nem tudok kulunggal is foglalkozni, meg az "úton" tartani a vasat! Majd ha megtanulok egyszer motorozni, 4t-vel akkor lehet hogy el kezdem a tanulást 2t vel A súly és az irányíthatóság egyértelmű a 2t javára! Csak a 2t vel motorozni is tudni kell
Nekem 06' 525 Exc-m van 5-ös hátsó felnivel. ELFÉR! az a lényeg hogy ne engedd nagyon hátra a kereket, mert az alsó láncvédő ér hozzá a felni pereméhez, de ha nagyon közel kerül akkor is a belső csavarok végéhez ami a műanyagot tartja de abból le lehet csiszkerálni kicsit. Ha még "rövid" a láncod akkor bent a helye. És 165-ös gumi! az a jó méret.
köszi ronis a tanácso t már amugy is akartam tőled kérdezni h szted hogyan kezdjek hozzá, most is lenne egy kérdésem kifejtenéd ezt nekem bővebben, hogyan mit csináljak mi szükséges ehhez az EC-ban való versenyzéshez? Motor, védöfelszerelések, klub,stbstb? Minden érdekel ami eszedbe jut h mi kell eversenyzéshez ebben az osztályban, azt oszd meg velem mert nagyon érdekel a dolog
ja és miben különbözik az EC az Endurohoz képpest
tanulnitanulnitanulni most ez a lényeg, mármint ezt az enduro dolgot
amúgy meg köszönöm a segítséget, majd utánna járok, ha idén nem is, mert dirtwiseolok , de jővőre muszály leszek megmérettetni magam
a lényeg az keress meg egy környékbeli klubot, vegyél éves licenszet, ott ugyis elmondanak sok mindent, ha meg csak egy két EC-n akarsz indulni akkor ott helyben is tudsz venni napi licenszet 3.-osztályba.
ha elmész egy verenyre ott ugyis elmondanak mindent, probáld ki sokat tanulsz verseny közben, figyelj és tanulni fogsz.
az EC egy 2 orás verseny 1-2.osztálynak és seniornak. 3. osztály 1 orát megy, van felvezető kör.
Enduro egy két napos verseny, a motoroknak rendszámosnak kell lenni, napi táv kb 150-km-er kb 40-50 km-es körök, és minden körben van krossz teszt, és speciál teszt ami egyenként mért szakasz, kb ennyi.
de Enduro idehaza felejtős az idén lesz három futam abbol kettő ugyis elmarad a zöldek miatt a többi futam mind horvátban ,meg kűlföldön lesz.
lassan mar egy box kólával jövök neked
de megérdemled
apum is miután 300-ast kezdte próbálgatni rájött, hogy o a 4t-vel nem szokott fékezni
képet sürgösen lökjél
meregettem centivel es nagyon necces lesz,de remelem belefer majd!egy hetig nem fogok raerni ugyhogy izgulhatok,hogy jot vettem e a 120-as krosszgumim szelet is eszi a lanc,pedig 140 es t irnak bele gyarinak,de gondolom valami enduro gumibol.
kösz a segitseget
kimész az udvarra a sthillel fogsz egy 5-ös padlot ,és a végétöl kb 5 centire egy egészen hegyes szögben levágsz egy éket.
utána felrakod a satupad fa részére lapján az első nagy hurokra ráfekteted a rezot és a nyak meg a vastag hurka rész közé beűtöd a fa éket egy nagy kalapácsal , mivel fa ezért nem fogja durván behorpasztani a rezo lemezét, de az összerogyást az ék semmi perc alatt szétnyitja.
volt mikor hetente 2-szer kellet igy vissza ütnöm, mert felűtötte valami farönk és rögtön eléri a jobbos hűtő alját a rezo.
nincs mit majd jössz egy kolával.
szurnám
na idén nekiugrok oszt kitanulom ezeket
idén és talán még jővőre se tudok menni versenyezni
sajnos píínzhiányvan
Nekem 06' 525 Exc-m van 5-ös hátsó felnivel. ELFÉR! az a lényeg hogy ne engedd nagyon hátra a kereket, mert az alsó láncvédő ér hozzá a felni pereméhez, de ha nagyon közel kerül akkor is a belső csavarok végéhez ami a műanyagot tartja de abból le lehet csiszkerálni kicsit. Ha még "rövid" a láncod akkor bent a helye. És 165-ös gumi! az a jó méret.
ja és miben különbözik az EC az Endurohoz képpest