Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tény hogy akkor olcson vettem azt a motort ,ismertem a gazdáját, azt is hogy ment vele pályán vagy 5 orát cakli pakli,, szoval megérte.
Ez így van ezek a rezón lévő védők kutyaszar mind!Lehet kicsit megfogja a horpadást de amiért lényege lenne hogy ne rogyassza meg csonkból a rezót szart se ér!Aki komolyan tolja a sziklákat farönköket annak érdemes is egy ilyen páncélt csinálni!
Megértettem.
drága fiatal barátom, felvilágositalak ama egyszerű tényröl hogy nincs az az epoxitos rezo védő amit fel tudsz rakni ugy hogy elháritsa az alulrol -oldalrol jövő támadást.

ezt mondjuk pár évtizednyi terepmotoros tapasztalat, és jo sok nyűstölt 2t után mondom.

erröl eszembe jut az a pár évvel ezelötti dolog mikor ismerős motorosok kiötlötték hogy majd ők faszán beerősitik a rezot, és összekötötték laposvassal a nyakat meg alatta a hurkot,

aha nem is rogyott felfelé, hanem letörte a hengerröl a kipufogo csonkot.
Annyiért számolom, amennyiért használtan el lehetne adni.
Ami pedig az eddigi, nem kicsi számú alkatrész-bizniszem tapasztalatai alapján ha jó állapotú a cucc, akkor az új árnak sacc/kb. 50%-a /nyilván néhány kurrens cuccot ennél többért is el lehet passzolni, de az LC4 kuplungot pl. évek óta itt kerülgetem, pedig azt még az 50%-nál is kevesebbért hirdet(t)em/...
Én meg úgy vettem a motort hogy a tulaj oda adta a fél garázst!Igaz nem volt olcsó akkoriban a gép de értékeltem ezeket a cuccokat.Bár nem került többe mint hasonló évjárat köbcenti.De egy fillért se engedett belőle!Vagy elviszem úgy ahogy van,vagy marad
Mihez viszonyítjuk az olcsót?
Tegnap pont BUGIC-nak írtam hogy a használtautón pl. egyetlen olcsóbb 250 EXC van mint az enyém, ami: egy évvel idősebb; nincs papírja; ráadásul 4ütemű...a többi mind drágább (ha nem is sokkal) mint az enyém
Én hajlandó lettem volna megvenni a motort ésszerű keretek között, de miután előálltál a kerék nélküli eladással... Úgy gondolom, hogy veled nem lehet ésszerűen üzletelni, mert a saját igazadat hajtod mindig és minden körülmények között. Így nem lehet megegyezni.
Leütött fos ez is. Normális használt motort a Dunántúlon, Észak -Magyarországon és a homokos Kunságban nem igazán veszel. A hegyekben hullára szétbasszák endurozás címén, az Alföldön csak szimplán szétetetik homokkal. Biztos vannak kivételek, (Nyírségbe is lehet menni kacatokért) de én még szép állapotú gépet ezekről a helyekről nem láttam. Illetve láttam, de annak ára is volt.
Hajrá!
200ast gyengusnak tartom. A 250 az tetszik, de Danién kívül egyet tudok eladót
Nem gyakorlásképpen gyártottam
A kuplungmunkahenger-védőből pl. azt az egyetlen egy darabot csináltam, ami fent van a patkányon.
Rezóvédőből is összvissz 2 készült, az egyik az enyémen volt (a csővel együtt eladtam a Gustafsson-nak), a másik CONDOM-nak.
A LED-es világításból is az az egy készült ami a motoromon van, a karter+rezóvédőből is és azt nem is én csináltam, hanem sok-sok pénzembe került...

A 135-öt nyilván senki nem fogja, de az értelmesebbje valamennyi pénzt (mondjuk a felét) azért gyanítom hogy hajlandó lenne kiadni érte. Vagy fordítva, esetleg olyan alkuba belemenni, hogy olcsóbban megkapja a motort, kevesebb extrával...az EXC-t is úgy vettem hogy a rajta lévő krossz HGS dobot elcseréltük a tulaj haverja 200-asának a gyári hangtompítójára, így én 10e-rel kevesebbet fizettem a motorért, ők meg lebizniszelték egymás között a dolgot.
Tessék ott van Ronis GasGas 300-asa azt meglesném mindenképp Annak már meg lett tanítva a földmunka meg a kőfejtés de a gazdája úgytudom ért hozzá és nem kókányolta
Én véleményem hogy ilyen árba vegyél inkább 2T-t!Ezek a régi 4T-k nek a belük kitudja hogy van már összedobva.Ha egy ilyet szét kell bontani az bizony sokba kerülhet.Jóval többe mint egy kétütemnél!Szerintem jobban járnál egy 2T EXC-vel 200-250-300-al!
De csak hogy értsd nem baszogatásképp írom ezeket meg úgylátom nem csak én látom így a dolgot.De ez a nagy helyzet hogy az ilyen cumókért pénzt kérni nem igazán lehet!Egyrészt hogy számolod fel?Új árba ugye nem lehet mert már a motoron használod.A munkaórád meg nem fogja kifizetni senki!Egy komplett motorgenerált szarnak pluszba venni nemhogy a munkaórát.De legyek én a hülye mert lehet nem így van Mindenesetre adja isten hogy valaki megvegye ennyiért!Mindenkinek jobb lenne ez így
Erről egyébként mi a véleményetek?
http://www.vatera.hu/ktm_exc_5...
De gondolom nem azért vetted meg mert nem volt kereke?!?
Hanem mert JÓ állapotú és még a rendelt kerekekkel (ami utánjárást igényel, nem intéz sűrűn vásárlást e-bay-en mindenki ugyebár?!?) együtt is JÓ ÁRÚ volt! No most amiről eddig beszéltünk az meg merem kockáztatni hogy tényleg JÓ ÁLLAPOTÚ, de nem éppen OLCSÓ (természetesen csakis vásárlói szemmel! és a többi legyalázotthoz képest). ÉS ami lényeg Sajnos Magyarországon vagyunk ahol nincs igazán kereslet!(ill. van csak pénz nincs)...
De pont azért kell jól felrakni rá. Ha jó a tervezés, akkor az alulról érkező ütéseket is el tudja hárítani anélkül, hogy a rezódat összecseszné...
má bocs de ezen jot röhögtem,

fillérekböl, jahh és pont nem ér semmit, mert abban igaza van Daninak hogy a fő probléma NEM a horpadás, (bár ha sok van belőle akkor némi teljesitményvesztéssel jár ) hanem a nyakban rogyás, ami az alulrol jövö ütés miatt hamar becsuszik mivel a 2t-én lejjebb van a rezo mint a váz alja.
Szóval azokat felszámolod amiket te gyakorlásképpen legyártottál.Meg megvetted fillérekért és felszerkesztetted a motorra.De milyen tizenezrekröl beszélsz amikor újonnan lehet rá kapni annyiért?Na mindegy te tudod én kiszámoltam kiváncsiságból 135ezer kb a pówerpartsz cumó a motoromon ha újonnan kéne hozzá megvenni.Na most kérdem én ki a náthásfaszom fogja ezt nekem kifizetni?
vagytok többen is nyugi
Akkor már legalább ketten vagyunk hülyék
erröl eszembe jutott én vettem jo pár éve egy svéd barátomtol egy crf-et kerekek nélkűl...

lehet hogy hűlye vagyok?

merthogy supermoto kerekekkel volt azt eladta ,a motor csak ott ált bakon, nekem meg ugyis volt itthon egy másik crf, aztán vettem ebayrol semmi perc alatt első-hátso kereket.
Amiket én csináltam?
A kuplungmunkahenger-védőt pl. odaadnám 5e-ért ha valaki elviszi a motorral együtt. Ha boltban meg kell vennie, akkor ugye tizenpár rugót kéne kiadjon a gyáriért, úgyhogy szerintem ezzel mindkét fél jól járna...