csak egy nagyobb tárcsát kap előre... pont ma tettek föl hirdetésbe 2db 320 as tárcsát meg gyári brembo átalakítót 30 pénzért...
szinterező 3km en bellül 2db is van most egyenlőre osztok szorzok... holnap telefonálgatok... most ajánlottak gyári 4,25 ös ráfot 40 pénzért...
a parillában akciós az excel ráf, holnap felhívom őket, hogy mi pénz lenne...
a 2,5 es ráfot meg belealkudom a munkadíjba annál aki összefűzi a felniket
Jahh Atis tényleg kicsit őrült de hatalmas arc. a 2.5-ös felni az kuka! vegyél 4.25-öst az van dögivel keress egy szinterezőt aztán fefújják.
De lehet egyszerűbb lenne elengedni a mostanit, és venni egy belevalót. de ez nem biztos. Pénztárca függő. Meg a fékkel is kezdened kell valamit az se 2 forint ugye...
Kiegészíteném...jogsi akkor kell, ha napi licencel mész, mivel ezzel igazolod az orvosi igazolásod meglétét. Általában III. osztályban vannak a legtöbben, volt olyan, hogy 120 induló is volt a felvezető kör előtt...
Ismered a Zókát? őrült egy pali egyszer metem ki vele Aradra... érdekes egy út volt.
olcsón hozzájutottam egy sm szetthez, nem tudom, hogy eladjam és keressek egy kicsit rajta vagy befaragjam az enyémbe... mondjuk munka lenne vele... a gazdája szerint duke ban volt ( a fordított féktárcsa igazolja) viszont elöl 2,5 es felni van, hátul meg 3,5 es. a 3,5 est át kéne dobni előre, és hátra nézni vagy 4,25 vagy 5 ös ráf ot.... de ha már szét van szedve akkor nem ártana ha befeketedne a felni mert vhogy az jobban tetszik.
Szasz,
elől igen 3,5-ös felni 125/80 hátol 5-ös felnin 165/55ös. Szerintem ha akarsz szupermotózni,mármint komolyakat dönteni akkor ne erőltesd előre a110-es gumit mert alacsony. Itt a gumi oldalmagassága számit inkább mert a legtöbbel majd' lapon teszed meg. inkább a sima 120-as jobb alternatíva.
A 4.25-ös felnire a 160-as gumi a biztos, bár nekem a drz-n 165-ös volt amit kicsit összehúzott a felni így megnőtt kissé az oldala. De mindenki mást mond... a versenyző barátaim egyik fele (Zóka Atis) 165-re esküszik a másik fele ("kis" Kökény) a 170-re. szóval nehéz ügy... Nekem a saját szubjektív véleményem hogy a vékonyabb gumival könnyebb keresztbe verni... de lehet lesavaznak páran
tachográf szerint 50 el jött szembe... az előttem lévő suzuki meg állt... és ahhoz képest a motornak lófasz ba nem lett.
Saso mindent elfogad csak fizess.
szinterező 3km en bellül 2db is van most egyenlőre osztok szorzok... holnap telefonálgatok... most ajánlottak gyári 4,25 ös ráfot 40 pénzért...
a parillában akciós az excel ráf, holnap felhívom őket, hogy mi pénz lenne...
a 2,5 es ráfot meg belealkudom a munkadíjba annál aki összefűzi a felniket
idáig ez a terv, de lehet mire fölkelek változik
itt a helyszín
De lehet egyszerűbb lenne elengedni a mostanit, és venni egy belevalót. de ez nem biztos. Pénztárca függő. Meg a fékkel is kezdened kell valamit az se 2 forint ugye...
olcsón hozzájutottam egy sm szetthez, nem tudom, hogy eladjam és keressek egy kicsit rajta vagy befaragjam az enyémbe... mondjuk munka lenne vele... a gazdája szerint duke ban volt ( a fordított féktárcsa igazolja) viszont elöl 2,5 es felni van, hátul meg 3,5 es. a 3,5 est át kéne dobni előre, és hátra nézni vagy 4,25 vagy 5 ös ráf ot.... de ha már szét van szedve akkor nem ártana ha befeketedne a felni mert vhogy az jobban tetszik.
napi licenszel csak 3.osztályban tudsz elindulni utoso sorbol rajtoltatva, viszont van 1 orád hogy felgyere,
elől igen 3,5-ös felni 125/80 hátol 5-ös felnin 165/55ös. Szerintem ha akarsz szupermotózni,mármint komolyakat dönteni akkor ne erőltesd előre a110-es gumit mert alacsony. Itt a gumi oldalmagassága számit inkább mert a legtöbbel majd' lapon teszed meg. inkább a sima 120-as jobb alternatíva.
A 4.25-ös felnire a 160-as gumi a biztos, bár nekem a drz-n 165-ös volt amit kicsit összehúzott a felni így megnőtt kissé az oldala. De mindenki mást mond... a versenyző barátaim egyik fele (Zóka Atis) 165-re esküszik a másik fele ("kis" Kökény) a 170-re. szóval nehéz ügy... Nekem a saját szubjektív véleményem hogy a vékonyabb gumival könnyebb keresztbe verni... de lehet lesavaznak páran
hátul a 4,25 re jobb a 150 nem?