nyugodtan elhiheted a Husaberg 300, 2t és a KTM 300 EXC tők ugyan az a motor, a husán az a nagyobb tank van amit a KTM idéntöl rakott fel, a blokk teljesen ugyan az, elvileg az első telon belűl van valami kis szelepelési változtatás amit vagy elhiszek, vagy csak sima reklám, merthát valamit mondani kell mitöl sárga-kék
a piaci bevezetést ez a jövőbeni injektoros bevezetés szolgálja, amit a KTM kisebbik márkaneve alatt ,vagyis a Husaberg név alatt fog behozni,
okosan mert ha nem jön be a dolog, meg az elektronikusan változtathato befecskendezési-gyujtásgörbe akkor nem a nagy márka presztizsét nyomja le..
viszont ha bejön a dolog, és odákat zengnek rola , hogy nincs magasság - hideg- terep viszonyok miatti folyamatos karburálási probléma, variálás , hanem csak van egy kapcsolo 5-6 fokozattal és oda rakod amilyet akarsz, akkor 1 éven belűl a narancs is olyan lesz.
jaja,vágom.
Most vett egy 2010-es 450 es six day-t.
Oké,szólok,ha megyünk.Addigra kiszedem ezeket a szar folytásokat,meg lekapom az indexeket(vagy majd leszedi az erdő?),aztán go!
a gyereket tanítsad megfele motorozni már majdnem leér a lába bíztos jó lenne együtt motorozni apja és fia
jo kis motor,
menek én is aludnyi.
Na koccolok,joccakát mindenkinek!
de még mindig nem válaszoltál h mien a te ktm 300ad már 3-ra kérdem
a piaci bevezetést ez a jövőbeni injektoros bevezetés szolgálja, amit a KTM kisebbik márkaneve alatt ,vagyis a Husaberg név alatt fog behozni,
okosan mert ha nem jön be a dolog, meg az elektronikusan változtathato befecskendezési-gyujtásgörbe akkor nem a nagy márka presztizsét nyomja le..
viszont ha bejön a dolog, és odákat zengnek rola , hogy nincs magasság - hideg- terep viszonyok miatti folyamatos karburálási probléma, variálás , hanem csak van egy kapcsolo 5-6 fokozattal és oda rakod amilyet akarsz, akkor 1 éven belűl a narancs is olyan lesz.
nem hűlyék, okosak.
Most vett egy 2010-es 450 es six day-t.
Oké,szólok,ha megyünk.Addigra kiszedem ezeket a szar folytásokat,meg lekapom az indexeket(vagy majd leszedi az erdő?),aztán go!