így van professor úr megmondta, viszont azért nem egy és ugyanaz a Husa 2tje és a ktm 2tje mert lehet hallani ezt azt h futomüben meg vázban aproságokban azért eltérnek finomitottak a blokban is ezt azt, jó hogy jött egy professor ma, ronis bácsi h mükszik a 300as kétijem? kiváncsi vagyok
a Berg világ életében csak 4t motort gyártott, (four stroke forever) a fanatikus bergfanok szerint az egész KTM blokk az ő blokjukrol lett koppintva, ami ha öszinték akarunk leni részben igaz is...
tény hogy elötte elég szar motrokat gyártott a KTM soksok gyerek betegségel, viszont a felvásárlás után sok Berg megoldás visszaköszönt az akkori KTM modellekben, de ebbe felesleges bele folyni.
a KTM 1995-ben vásárolta meg a HUSABERG AG-t ,és vele együtt a WHITE POWERT.
AZ ÚJ 2011-es Husaberg 250-300 2t motorok gyakorlatilag teljesen KTM-ek csak kék-sárga ruhában, elvileg a piaci bevezetést szolgálják egy jövőben injektoros 2t Berg-hez amit 1-2 éven belűl fognak piacra dobni, merthogy a KTM meghagyta a séd tervezőgárda szabadkezüségét, a felforditott blokkot is ott tervezték.
A HUSQVARNA régen is gyártott 250-300 2t, és azok valoban elég betegágyak voltak , amugy őket meg a BMW vásárolta fel pár éve.
én 4 évig használtam egy sendát fél év után meguntam de 4 év kellett h elkeljen és most ez az enduroo háát apám eszméletlen, imádom a kihivásokat az ismeretleneket
azon vagyok a terepmotorozásról meg anyit h én már ezt ugy érzem soha nem tudom magamrol levakarni miko csikánál voltam öö mondta ebböl már nem lehet kiszálni és igaza van, én máá megörültem ha -40 fok lenne akkor is mennék az más kérdés h ott már egyes dolgok nem müködnek de én mennék akkor is
mizu?
most írja gtgt,hogy eladta sendáját.Nem te vetted meg?
Átmatricáztad rózsaszín hello kittysre,aztán legközelebb azzal látlak
Fáj a szívem
a Berg világ életében csak 4t motort gyártott, (four stroke forever) a fanatikus bergfanok szerint az egész KTM blokk az ő blokjukrol lett koppintva, ami ha öszinték akarunk leni részben igaz is...
tény hogy elötte elég szar motrokat gyártott a KTM soksok gyerek betegségel, viszont a felvásárlás után sok Berg megoldás visszaköszönt az akkori KTM modellekben, de ebbe felesleges bele folyni.
a KTM 1995-ben vásárolta meg a HUSABERG AG-t ,és vele együtt a WHITE POWERT.
AZ ÚJ 2011-es Husaberg 250-300 2t motorok gyakorlatilag teljesen KTM-ek csak kék-sárga ruhában, elvileg a piaci bevezetést szolgálják egy jövőben injektoros 2t Berg-hez amit 1-2 éven belűl fognak piacra dobni, merthogy a KTM meghagyta a séd tervezőgárda szabadkezüségét, a felforditott blokkot is ott tervezték.
A HUSQVARNA régen is gyártott 250-300 2t, és azok valoban elég betegágyak voltak , amugy őket meg a BMW vásárolta fel pár éve.
én nem birom ki, már szombaton irány az erdő
Egyébként az 530-at arra is vettem,hogy majd supermotozom vele.hát ez elmaradt,inkább terep.