Tapasztalatom nem sok van a 300-ról,egy cimborámnak volt(Ronis vette meg),nagyon megtetszett,vettem én is egyet.Bár nem tudom mennyit tudom használni a fisfiam meg a meló mellett,de ha érdekel kb fél év múlva megírom
Egyébként sokan dícsérik,nagyon jó kis gép...
de mit?
a gyári gyújtást,vagy vettem volna gyári dellortó karbit rá,vagy egy zsír új hátsó telót?Mennyit kellett volna ráköltenem 500 ezret hogy jó legyen?
Az enyém motorikusan jó volt,de ezen kívül:gyújtás(alaplap,trafó-amal sem),karburátor(fain dellorto),hátsó teló(vagy rossz ember csinálta,nemtudom,használhatatlan volt,örökké fosta az olajat) ezek folyamatosan,akkor volt,hogy megelőzött az első lánckerék,szopós terepen folyamatosan beffulladt-na ekkor ugráltam rajta páros lábbal!és tudatosult bennem,hogy vagy felgyújtom,vagy eladom... És amikor mindent jónak gondolsz,előről kezdődik minden...(és ezt több szerelő is mondta,igazuk volt)
Az 550-eseknek motorbajuk volt-a főtengelyben a motorolaj furata telement fémreszelékkel többször,örökké megállt,a vezérműláncok szakadtak,és a legszebb,hogy annak a srácnak aki újan vette az olajpumpa szarul volt felrakva gyárilag,azért szopott,szóval egy a lényeg:azóta mindenki KTM-et vett,és soha senkinek semmi baja,mindenki boldog.(azt nem mondom,hogy a kopó alkatrészeket nem cseréljük,de ezen kívül szinte semmi hiba)
fos a netem itthon, majd jövö héten feltöltöm akkor már debrecenben leszek, itt megörülök egyszer jo egyszer nem a köcsög szolgáltato meg már vagy 2éve nem küld munkást fax kivan
2004-es volt többségük fe 550,az enyém volt öregebb.
Egy dolog viszont biztos:Amikor működnek nagyon jók,élvezetes a motorozás utcán-terepen egyaránt,csak az nem biztos,hogy lábon mész vele haza.(én konkrétan vontatókötél nélkül nem indultam motorozni)
két motorom van egy 530(amit árulok éppen),meg a 300
Egyébként sokan dícsérik,nagyon jó kis gép...
a gyári gyújtást,vagy vettem volna gyári dellortó karbit rá,vagy egy zsír új hátsó telót?Mennyit kellett volna ráköltenem 500 ezret hogy jó legyen?
Az 550-eseknek motorbajuk volt-a főtengelyben a motorolaj furata telement fémreszelékkel többször,örökké megállt,a vezérműláncok szakadtak,és a legszebb,hogy annak a srácnak aki újan vette az olajpumpa szarul volt felrakva gyárilag,azért szopott,szóval egy a lényeg:azóta mindenki KTM-et vett,és soha senkinek semmi baja,mindenki boldog.(azt nem mondom,hogy a kopó alkatrészeket nem cseréljük,de ezen kívül szinte semmi hiba)
Egy dolog viszont biztos:Amikor működnek nagyon jók,élvezetes a motorozás utcán-terepen egyaránt,csak az nem biztos,hogy lábon mész vele haza.(én konkrétan vontatókötél nélkül nem indultam motorozni)