190 db készült belőle, abból 25 db-ot rögtön versenycélra elhasználtak. Többet között 17, 22 lóerős; 6, és 7 sebességes blokkokkal szerelték.
Ha valaki bármit tud alkatrészről, kérem szóljon!
Mondjuk mikor megvettem ifjú korában nagyon sokat mosogattam.Kis sár került rá már nyomtam neki a nagynyomásút.A gyertyapipa nem bírta(szar japcsi NGK ) na azt összevissza nyomta félre a szikrát.Nehezen indult meg gázra befulladt.Állítottak karbin már összevissza meg én is szétszedtem ezerszer gyertyát is cseréltem mire rájöttünk a gondra.Persze már akkor is megmondták mint lehetséges hibát az itt fórumozó kollégák
jaja az van! de várjál,most hogy így mondjátok eszembe jutott valami. Havernak volt egy 2000-es évjáratú husi 610-es sm,és mikor kisebb nagyobb túra után megállt, sose lehetett neki gázt húzni,mert akkor sose indult be könnyen. 1x szétszedte a gépet(na azért nem darabokra,de a karbit megvizsgálta,mert azt hitte hogy víz került a rendszerbe) és akkor látta hogy a karbi benyát fecskendez be a hengerbe...
Én nem csak mondom hogy mi kell, egyből mondják hogy mondjak motorszámot. NINCS. akkor váz számot: arra senkinek nem ad ki egyik KTm katalógus sem semmit. Így hogy vegyek akármit is
mondom 620as kiegyenlítő tengely nélküli 94es blokk. adnak egy szűrőt de nem olyan van benne . amit adnak még csak nem is hasonlít
érted felőlem lehet akár milyen csak semmit nem tudok hozzá venni
Azt gondolom már bánod mikor erre a motorra ki mertél csengetni forintot Szemét KTM-nek még az a nagy mentsége hogy néha azért tudnak jó motorokat is gyártani!
ja és lehet az enyém nem is 620as most azt találgatjuk lökethossz 76 mm mint az 540 LC4eken de 101es a dugó mint a 620asokba bedobom az árokba oszt majd átnövi a csalán
Döglik a kutyafaszát Zéé elvén inditom a motort én is évek óta benzincsap kinyit,szivató rárántok a gázra 3-4et azt első legfeljebb a 3-ikra beindul.Mondjuk ez EXC
Látom nincs a gépen önindító,így gondolom rúgással szoktad beindítani a masinát! Mi a megfelelő módja,ha úgy akarom beindítani a gépet? Hogy kell vele együtt használni a dekompresszor kart? Télen sokat szarakodik az enyém indulásnál,az aksi már kiöregedett, és ilyenkor elő kell vennem a berúgókart. Észrevételeim alapján 2x kell letolni a berugókart hogy a dekomp. teljesen nyitni tudjon,majd a 3. lenyomásnál csak 1/3-ot kell letolni a berrúgókart,és azután rúgni. Mi lenne a helyes hasznlat,hogy a motor leghamarabb beinduljon?
KTM Comet 125 GP RS
190 db készült belőle, abból 25 db-ot rögtön versenycélra elhasználtak. Többet között 17, 22 lóerős; 6, és 7 sebességes blokkokkal szerelték.
Ha valaki bármit tud alkatrészről, kérem szóljon!