Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyet fogok venni jövő héten!
KTM Comet 125 GP RS

190 db készült belőle, abból 25 db-ot rögtön versenycélra elhasználtak. Többet között 17, 22 lóerős; 6, és 7 sebességes blokkokkal szerelték.
Ha valaki bármit tud alkatrészről, kérem szóljon!
Mondjuk mikor megvettem ifjú korában nagyon sokat mosogattam.Kis sár került rá már nyomtam neki a nagynyomásút.A gyertyapipa nem bírta(szar japcsi NGK ) na azt összevissza nyomta félre a szikrát.Nehezen indult meg gázra befulladt.Állítottak karbin már összevissza meg én is szétszedtem ezerszer gyertyát is cseréltem mire rájöttünk a gondra.Persze már akkor is megmondták mint lehetséges hibát az itt fórumozó kollégák
Hát nemtudom Enyémen ilyen gondok nem fordulnak elő.Jobban belegondolok semmilyen gondok Lekoppkoppkopp
az retken pillangószelepes a karbi,tehát semmi tuning,max egy Keihin segíthet. Mondjuk annyira nem izgat, inkább motor csere mint karbi! Ugye Bugic?!
jaja az van! de várjál,most hogy így mondjátok eszembe jutott valami. Havernak volt egy 2000-es évjáratú husi 610-es sm,és mikor kisebb nagyobb túra után megállt, sose lehetett neki gázt húzni,mert akkor sose indult be könnyen. 1x szétszedte a gépet(na azért nem darabokra,de a karbit megvizsgálta,mert azt hitte hogy víz került a rendszerbe) és akkor látta hogy a karbi benyát fecskendez be a hengerbe...
Én nem csak mondom hogy mi kell, egyből mondják hogy mondjak motorszámot. NINCS. akkor váz számot: arra senkinek nem ad ki egyik KTm katalógus sem semmit. Így hogy vegyek akármit is

mondom 620as kiegyenlítő tengely nélküli 94es blokk. adnak egy szűrőt de nem olyan van benne . amit adnak még csak nem is hasonlít

érted felőlem lehet akár milyen csak semmit nem tudok hozzá venni

10ezer a hengerfej pakolás
A 620 és az 540 SXC lökete is 76 mm, csak az 540-nek 95 mm a furata. Túlreagáljátok.
ja meg amikor megy akkor imádom. szeretek vele motorozni. jobban bejön mint a hibátlan 110 lóerős CBR
Azt gondolom már bánod mikor erre a motorra ki mertél csengetni forintot Szemét KTM-nek még az a nagy mentsége hogy néha azért tudnak jó motorokat is gyártani!
Futtasd be borostyánnal a kertbe az jól nézne ki
ja és lehet az enyém nem is 620as most azt találgatjuk lökethossz 76 mm mint az 540 LC4eken de 101es a dugó mint a 620asokba bedobom az árokba oszt majd átnövi a csalán
azt tudom tán BST 40 de azt nem ismerem

ezzel kezdtem amugy hogy az enyém nem olyan
Láttam Mz karbit de körtiszdéviszén már csaknem az van Azon Mikuni van ha jól tudom
hogy spriccelne? láttál má MZ karbit? full primitív az egész
De az!Miért a többi nem spriccel be benyát
az nem FCr karbis? mert az frööcsent gázra benyát nem? a dellortó meg olyan mint egy nagy MZ karbi
Döglik a kutyafaszát Zéé elvén inditom a motort én is évek óta benzincsap kinyit,szivató rárántok a gázra 3-4et azt első legfeljebb a 3-ikra beindul.Mondjuk ez EXC
télen nem kell supermotozni dellortoval a 125ös CRm is nehezen indult télen, de kicsit át tekergettem 20-25 rúgásra indult
télen megdöglik az osztrák!
há lehet de ez külön fogalom ez a gép giraffe most hívott hogy a KTM -eseknél nincs a gépbe ilyen alvázszám
el
szivató .....megrángatni a gázt...de előtte nyitott csappal feldönteni míg elkezdenek folyni a túlfolyók ....

ja és gáz nélkül rárúgsz ...

így kéne télen állás után beindítani
Figyelj, enyém régi szerintem egész más mint a tiéd. Dellorto karbis.

Én így indítom:

lenyomom a kart dekó minden nélkül amíg megy.
Behúzom a dekót, átnyomom a holtponton, majd visszaengedem a berúgokart és ugy letaposom tökig


ja és enyémet télen esélytelen beindítani csak ha meleg helyen tartom vagy fél órát rúgdalom. nyáron elsőre röfög
Csövi!

Látom nincs a gépen önindító,így gondolom rúgással szoktad beindítani a masinát! Mi a megfelelő módja,ha úgy akarom beindítani a gépet? Hogy kell vele együtt használni a dekompresszor kart? Télen sokat szarakodik az enyém indulásnál,az aksi már kiöregedett, és ilyenkor elő kell vennem a berúgókart. Észrevételeim alapján 2x kell letolni a berugókart hogy a dekomp. teljesen nyitni tudjon,majd a 3. lenyomásnál csak 1/3-ot kell letolni a berrúgókart,és azután rúgni. Mi lenne a helyes hasznlat,hogy a motor leghamarabb beinduljon?
Oké már világos. Kicsit most nehéz a felfogásom. Köszönöm szépen a segítséget!
Minden jót!