Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondtam hogy nem kell az első csak párban , nem olvasad? nem szopok lót
Hát megpróbálom, ha tudok egyeztetni a tulajjal akkor természetesen igen csak úgy látom fiatal srác, nehogy az legyen hogy suliba van, mert nekem meg délelőtt kell menni de megoldjuk valahogy
akkor szopjál lovat marad a hejdenem első meg a duda
Vááááá.... megnéznéd nekem ezt....
Csőő

Jövőhéten szerintem fogok
Háj Lac nem jársz a közeljövőbe Miskolcon
ez jó csak enyém 93as. egy ilyen manual jól jönne 93-93 körülibe. De a pakolás tuti nem jó, mert mondom a henger 101es
nem jó nekem 101es köll
hát ötödiket cirkusz de meglehet oldani...mondjuk a hatodikkal együtt viszont simán be lehet ... néhány órás feladat..viszont árba kéne hozzá némi zsír...
400asé 90 mm, aztán volt 95 meg 101 milis.. tied melyik?
De az még az előző gazdájánál volt,annak meg még a 4 is sok volt!
Lehetni lehet... de azt talán érdemes lett volna mikor felújították.
http://www.ktmcycles.com/manua... itt van hozzá a pdf is, cikkszám alapján rákereshetsz. ktm 580.30.136.200
95ös a belső átmérő,29 euro volt
oké, megbótoljuk ha jó áron adod, verseny van, piac, te vagy az egyetemista tudnod kell na de komolyan... nem 400asé? mert az nem jó
És lehet ebbe tenni 5.ik sebességet?
más a karakterűk, pörgösebbek ezért nyilván rövidebb az élettartam is valamenyivel...
hengertalp meg hengerfej. majd hétfőn megnézem meg mondok majd rá valamit
Okés. Köszi. Endurozni keresek vmi KTM-et, és így találtam rá a tiédre is. Csak hát SX avagy XC inkább krosszgépek... rövidebb üó intervallumban kell ezeket újítgatni mint az EXC-ket?
csak kp érdekel ennyiért, de ha van egy 1 milkás házad azt beszámolom szőrén.

szerintem ez a motor krosszpályára valo, bolond mint a barom, mondjuk váltogatni nem kell tul sokat mert 4.-ben is felveszi magát szinte bármilyen leesett temporol.
viszont krosszpályán ugrálosban, igy hogy garantáltan zsir uj az egész bele egy szezont biztos hogy gond nélkül el lehet vele motorozni, csak benzinre költve.
milyen, menyibe?
Endurozni kemény kicsit a gép nem? A 4 sebesség is inkább pályára való lehet. Erről mi a véleményed?
Egyébként csak KP érdekel a motorért?
a motor rövid története az hogy beszámoltam egy munkagépbe 500 e. ft.-ba annyiért elvihető.
a gazdája felujittatta az egész blokját 850-ben volt elmondása szerint neki a motor, KZ- csinálta a , futoművet is átszelepelte.
mindent cseréltek benne hajtokart, dugot , új a henger , új krom acél szelepek, csapágyak, szimeringek mittudom én,
tartalék motornak volt tartva mert a srác vett egy zsir uj Kawasakit, azzal motorozik..

motorikusan nagyon jo, 4 sebességes nagyon bolond erős krossz verzio, én egyszer mentem vele , kiprobáltam, de nem az én világom.
Jimmynek igaza van... nem tom hogy bukkantam rá, de érdeklődően olvastam a hirdetést...
Mit kell tudni a motorról?
Esetleg skype-on, vagy e-mailen, vagy akár itt is leírhatod, amit tudsz róla!
SKYPE: hulbert.david
E-MAIL: yahzee@freemail.hu
Előre is köszi!
Y
Szerintem pont azzal szemezget!