feladtad a csomagot? mert akkor lenne esély,hogy holnap megkapjam...én azt hittem,hogy 31. piros betűs nap...de majd jan.1. az ünnep, nem szilveszter...
Nekem is hajlott el a segédváz ezen a részen még a 250EXC-n. Fel kell melegíteni és szépen vissza lehet hajlítani.Azt lehet törik ígyis nekem nem tört el még el se repedt.
Igazából nehezen megy ez a leszarom dolog, kicsit basztatja a csőrömet a dolog, jó lenne normálisan megcsinálni. Szeretem rendben tartani a dolgaimat .
Én ettől félek, ezt egy külföldi fórumon láttam, ő is megpróbálta visszahajlítani, aztán ez lett a végeredmény, így is biztos hogy nem fog törni sima hajlításra?
automata az összes exc......
csak 2005 ös-ig még van plusszba kézi dekompresszor kar is...
a hatoson már nincs rajta a kar meg a bowden se,de lent a hengerfejbe ki van építve minden ha benézel a gyertyánál jobbra még a kar is ott figyel csak a bowden kell beakasztani...amúgy végül is felesleges azért hagyták el..
de nem ettől automata a dekompresszor...eddig amiről beszéltünk az egy kézi kar és ha meghúzod letámasztja egyik kipufogó szelephimbát és míg húzva tartod végig nincs kompót..ilyen felborulás utáni kiszellőztetésnél vagy esetleg vízbeesesés után viszont nagyon jól tud jönni...
az automata dekompresszor az a veztengely másik oldalán független a karos előbb leíttól egy röpsúlyos cucc ami álló helyzetben vagy alapjárat alatti nagyon kis fordulaton meghatározott pozícióban kismértékben megemeli a himbát ezáltal azon a ponton veszt komressziót így át tudja forgatni főtengelyt könnyen az önkínlódó..vagy berúgókar...ezért van az , hogy ezeknél nem kell "holtpontotkeresni" mint a régieken akárhol van egyből rúghatod stb... kíméli a szabadonfutót.... szóval ezer előny...és már beindulást pillanatában ahogy nő a fordulat már zárva is van...
ez néha megkopik és nem tudja tekerni a motort még a zil akkumulátor se.. (a néha általába a nagyon kevésszer ..majdnem sohával egyenlő...) öregebb moccoknál fordul elő ..
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_lc4_640_presti
ge-4389763