Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintetek?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_lc4_640_presti
ge-4389763
feladtad a csomagot? mert akkor lenne esély,hogy holnap megkapjam...én azt hittem,hogy 31. piros betűs nap...de majd jan.1. az ünnep, nem szilveszter...
Van rengeteg nekem felesleges krossz cucc itthon. Ide beraktam a ktm-ről maradtakat. Hátha kell valakinek valami belőle.
Üdv
gecsa kérésére kész a KTM SX 250 járatás.

Légyszíves nézzétek meg a következő linken..

Nekem is hajlott el a segédváz ezen a részen még a 250EXC-n. Fel kell melegíteni és szépen vissza lehet hajlítani.Azt lehet törik ígyis nekem nem tört el még el se repedt.
Sziasztok! Kipufogorendszert keresnék KTM 450-SXF-re Akrapovic érdekelne,ha van normális áron ! Köszi
Hát akkor hajrá! Ha félsz hajligatni akkor vágjad,és heggejtesd
Igazából nehezen megy ez a leszarom dolog, kicsit basztatja a csőrömet a dolog, jó lenne normálisan megcsinálni. Szeretem rendben tartani a dolgaimat .
Hát mesterem.Mindenre 2 fő variáció van.Vagy megcsinálod normálisan vagy leszarod az egészet Me,fél munka meg nem munka
Én ettől félek, ezt egy külföldi fórumon láttam, ő is megpróbálta visszahajlítani, aztán ez lett a végeredmény, így is biztos hogy nem fog törni sima hajlításra?
automata az összes exc......
csak 2005 ös-ig még van plusszba kézi dekompresszor kar is...
a hatoson már nincs rajta a kar meg a bowden se,de lent a hengerfejbe ki van építve minden ha benézel a gyertyánál jobbra még a kar is ott figyel csak a bowden kell beakasztani...amúgy végül is felesleges azért hagyták el..
de nem ettől automata a dekompresszor...eddig amiről beszéltünk az egy kézi kar és ha meghúzod letámasztja egyik kipufogó szelephimbát és míg húzva tartod végig nincs kompót..ilyen felborulás utáni kiszellőztetésnél vagy esetleg vízbeesesés után viszont nagyon jól tud jönni...
az automata dekompresszor az a veztengely másik oldalán független a karos előbb leíttól egy röpsúlyos cucc ami álló helyzetben vagy alapjárat alatti nagyon kis fordulaton meghatározott pozícióban kismértékben megemeli a himbát ezáltal azon a ponton veszt komressziót így át tudja forgatni főtengelyt könnyen az önkínlódó..vagy berúgókar...ezért van az , hogy ezeknél nem kell "holtpontotkeresni" mint a régieken akárhol van egyből rúghatod stb... kíméli a szabadonfutót.... szóval ezer előny...és már beindulást pillanatában ahogy nő a fordulat már zárva is van...
ez néha megkopik és nem tudja tekerni a motort még a zil akkumulátor se.. (a néha általába a nagyon kevésszer ..majdnem sohával egyenlő...) öregebb moccoknál fordul elő ..
Sziasztok.
gecsa kérésére feltöltöttem a tegnap előtt vásárolt KTM SX250-es motor képeit.
Aki szeretné megnézni az itt megtalálja.

http://sportmotor.hu/motoros_k...
Nem automata...
a Kuplungkar fölött van a dekompresszor (legalábbis a 2005-ön igen)
Helló!
Valaki nem tudja véletlenül,hogy a KTM EXC 525-ös 2004-es évjáratú automata dekompresszoros-e vagy nem?
Dehogy törik Fínoman kell,Nem rángatni, ezért kell több ember.
Rendben,elérhetőség van az adatlapomon.Küld amikor gondolod Telefonon meg mejd pontosítunk,me néha azt se tudom ki kicsoda
Kicsit azért félek, nehogy eltörjem, nem olcsó egy ilyen vacak. Kemény 70ezer.
Vagy ezt tapasztalatból mondod?
akkor jó...első hátsó teló felújítás kellene ...exc520
De attól nem törik el Ezek már biztos valami spéci aluötvözetből vannak, az alu meg amúgyis kényes anyag.
hosszú,acélrúd azt goooo
És hogy kell csinálni? Rá kell melegíteni?
Egyik embernek itt vagyok én, másiknak édesapám. Na jó én kiteszek kettőt is .
Van,de 2-vagy 3 emberes