Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az EF-es is kb. ugyanennyibe került (24ezer valamennyi volt párban) mikor vettem - akció nélkül...
áhhá köszi
http://www.kerekcsere.hu/gumia...

Én innen vettem, itt a legolcsóbb, de hátsó kerékre nem kapható csak 19-es.

http://www.strauszgumi.hu/moto... itt van 18-as szintén olcsón.
hát árban szinte ugyan ott vannak szóval eddig nem okosodtunk
Miért, mennyi egy AC-10?
És a hidraulikacső másik oldalán vajon mitől lesz nyomás ami "elvégzi helyetted" a munkát? Csak nem attól hogy húzkodod a kuplungkart? Vagy feltaláltad a perpeetum mobile-t?
Mindenképp enduro gumit akarsz?
Mert cross gumik közül a Michelin Ac 10-et tudom nagyon ajánlani hobbi felhasználásra, és jóval olcsóbb is mint a fim enduro gumik.
mien endurogumikat tudtok nekem ajánlani?
én a mitas ef08 és 07-eseket nézegetem?
jól teszem-e?
Na bazdki az nem
Azt írtam nem? a 250-es is?
Bocs,hogy beleszolok de azok már öninditosak 2007töl mindegyik négyütemü
Öninditos persze
értettem főnök
Csak azt senki(viszonylag, senki) nem fogja nézni mennyit lett rá költve. Sajnos ebből a dologbol csak mínuszban lehet kiszálni, 07-es az már önindittos, hát mit tom én fel kell rakni 850-ért. azt ha nem akkor meg lejebb kell vinni az árát
+nézed mennyiért mennek a neten a többiek, hozzájuk jobban néz-e ki vagy rosszabb és ott lehet kalkulálni!
Mint ahogy az olajpumpát sem csak biztos ami biztos.Néztem a számlát vmi mégegyszer két szelep,dugo,olajpumpák,olajcsere,245ezer.ft volt
Szia! Nem hiszem nem kellett mindet csak kettöt ,de azt sem azért mert rosszak voltak hanem azt irták elö a KTM-esek....Ö a szervizemberekre hagyatkozot nem a pénz számitott nála...
Szelepek az összes ki lett cserélve? Annyi az élettartamuk? 450-esben 80 üzemóra? Nem kötekedni akrako, mielött bárki belémkötne!
Ne hagyd magad,kemínyen
Ja dde bocs Biturbo ! Most nézem SXF az már 2007töl van akkor neked nem jo....szerintem.
Sziasztok! Az elöbb nem irtam de nekem lenne lenne egy AKRAPOVIC-kipufogorendszerem kompletten elado ! 2003tol jo exc,sx,ekre 2007ig.
akko végülis csak nem mondtam hülyeséget avva h inkább olajost nézzen
Sziasztok! Az egyik jo barátomnak elado lenne egy KTM SXF450-es 2008ban vette 2007es gxártásu teljesen gyári nagyon jo állapotban van,96üzemora van benne 80nál szervizelte a KTM kecskemét/szelep,dugo,olajpumpa/ ,jo gumik,jo a láncszett van pár extra .:teloszellöztetö,kézvédök,üzemoraszámlálo. Ha valaki tisztába van azzal,hogy mennyiért lehetne viszonylag gyorsan eladni irjon.TÉnyleg költségmentes,zsir állapotu! Köszi a válaszotokat!
azért azt nehogy elhidd hogy egy bowdenest ugyan olyan huzkodni mint egy hidraulikust,
ahol a rugok meg a kuplung szerkezet ellenállását , és kiemelését egy hidraulikus munkahenger végzi helyetted.

persze be tudod huzni a bovdenest is, elsőre nem is érzed nehéznek, aztán mikor aznap már 128-adszorra kell behuzni ,meg csusztatni akkor rájösz a durva kűlönbségre, a hidrost meg tovább huzkodod egy ujjal.

ennyit erröl.
na máris okosodtam
Én amennyire ismerem az olajos kuplungot, nekem annyi jön le, hogy arra való, mindig ugyan ott fogjon, valamint verseny közben ne nyúljon a bowden. Hobbi használat esetén tökmindegy, mert állítólag épp oly nehéz húzni a kart az olajosnál, mint a bowdenesnél.
Más tapasztalat van még erről a típusról?
És előre is köszönöm, h foglalkoztok a témával...