És a hidraulikacső másik oldalán vajon mitől lesz nyomás ami "elvégzi helyetted" a munkát? Csak nem attól hogy húzkodod a kuplungkart? Vagy feltaláltad a perpeetum mobile-t?
Mindenképp enduro gumit akarsz?
Mert cross gumik közül a Michelin Ac 10-et tudom nagyon ajánlani hobbi felhasználásra, és jóval olcsóbb is mint a fim enduro gumik.
Csak azt senki(viszonylag, senki) nem fogja nézni mennyit lett rá költve. Sajnos ebből a dologbol csak mínuszban lehet kiszálni, 07-es az már önindittos, hát mit tom én fel kell rakni 850-ért. azt ha nem akkor meg lejebb kell vinni az árát
+nézed mennyiért mennek a neten a többiek, hozzájuk jobban néz-e ki vagy rosszabb és ott lehet kalkulálni!
Szia! Nem hiszem nem kellett mindet csak kettöt ,de azt sem azért mert rosszak voltak hanem azt irták elö a KTM-esek....Ö a szervizemberekre hagyatkozot nem a pénz számitott nála...
Sziasztok! Az egyik jo barátomnak elado lenne egy KTM SXF450-es 2008ban vette 2007es gxártásu teljesen gyári nagyon jo állapotban van,96üzemora van benne 80nál szervizelte a KTM kecskemét/szelep,dugo,olajpumpa/ ,jo gumik,jo a láncszett van pár extra .:teloszellöztetö,kézvédök,üzemoraszámlálo. Ha valaki tisztába van azzal,hogy mennyiért lehetne viszonylag gyorsan eladni irjon.TÉnyleg költségmentes,zsir állapotu! Köszi a válaszotokat!
azért azt nehogy elhidd hogy egy bowdenest ugyan olyan huzkodni mint egy hidraulikust,
ahol a rugok meg a kuplung szerkezet ellenállását , és kiemelését egy hidraulikus munkahenger végzi helyetted.
persze be tudod huzni a bovdenest is, elsőre nem is érzed nehéznek, aztán mikor aznap már 128-adszorra kell behuzni ,meg csusztatni akkor rájösz a durva kűlönbségre, a hidrost meg tovább huzkodod egy ujjal.
Én amennyire ismerem az olajos kuplungot, nekem annyi jön le, hogy arra való, mindig ugyan ott fogjon, valamint verseny közben ne nyúljon a bowden. Hobbi használat esetén tökmindegy, mert állítólag épp oly nehéz húzni a kart az olajosnál, mint a bowdenesnél.
Más tapasztalat van még erről a típusról?
És előre is köszönöm, h foglalkoztok a témával...
Én innen vettem, itt a legolcsóbb, de hátsó kerékre nem kapható csak 19-es.
http://www.strauszgumi.hu/moto... itt van 18-as szintén olcsón.
Mert cross gumik közül a Michelin Ac 10-et tudom nagyon ajánlani hobbi felhasználásra, és jóval olcsóbb is mint a fim enduro gumik.
én a mitas ef08 és 07-eseket nézegetem?
jól teszem-e?
+nézed mennyiért mennek a neten a többiek, hozzájuk jobban néz-e ki vagy rosszabb és ott lehet kalkulálni!
ahol a rugok meg a kuplung szerkezet ellenállását , és kiemelését egy hidraulikus munkahenger végzi helyetted.
persze be tudod huzni a bovdenest is, elsőre nem is érzed nehéznek, aztán mikor aznap már 128-adszorra kell behuzni ,meg csusztatni akkor rájösz a durva kűlönbségre, a hidrost meg tovább huzkodod egy ujjal.
ennyit erröl.
Más tapasztalat van még erről a típusról?
És előre is köszönöm, h foglalkoztok a témával...