Néztem anno én is azt a 250 sxf-et a neten, sőt még most is fenn van. Mért mi baja volt még hogy még mindig nincs kész?
Az a baj hogy kb 10-et hirdetnek hibátlannak abból 9 szar. Akkor amit rossznak hirdetnek attól mit várjon az ember .?
A CRF-em példáját meg úgyis ismered. Az is olcsó volt .
értem! volt fent egy vezérműtengely hibás sxf 250 még valamikor augusztusban 444000-ért... állítólag 100eFt-os hibával...érdekes..még 550ért is jó lehetett volna a tulajnak,de inkább eladták...most itt van Debrecenben azóta is csinálgatják ahogy van rá pénz...mert nem véletlen kell benne veztengelyt cserélni...
kösz a dicséretet...egyenlőre nem tudom élvezni,pályára nem jutottam még el vele...
Konkrét infókat nem tudok róla mert élőben nem láttam. Ezeket csak a képen láttam. Pápán volt ugye múltkor eladó 550 000Ft-ért. Nekem is felkeltette az érdeklődésemet még az az ár. Gyorsan utána is néztem és nemvolt túl megnyugtató az eladó. Tudták ők hogy ezt gyorsan el kell olcsón passzolni. Ha jó lenne megcsinálták volna szerintem mert van egy motoroszervizük. Egyébként Pápán nagyon sokan foglalkoznak motorbehordással olaszból. Tuti ez is onnan való.
Amire ebből szép és jó motort csinálsz addigra már egy 2009-es újszerűt is vehetnél.
ha lenne gógyija akkor nem sokból megtudja csinálni 07nek vagy 08nak... csak szét kéne nézni hozzá a neten...de így is lesz olyan madár valaki hogy megvegye...
tudsz valamit a blokkjáról is? miért igényel még foglalkozást?
Már hirdetik is ezt a "csodamotort" csak 550 helyett 670ért. De persze az állapotán semmi sem változott. Nagyrésze még mindig a régi sx modellből való(hátsó teló+kerekek+...).
Csak sajnálni tudom a srácot hogy így behúzták.
Elvileg egy gyűrűsnek kellene lennie, nekem van gyári javítási manualom, igaz az 2004-től 06-os modellig, abban azt írják, hogy 2005-től szerelik 2 gyűrűvel a dugókat a 2T modellekben.
nem feltétlenül... de általában nikasilos hengerhez 1gyűrűs dugó van sztem... de nekem is a WR 250be 2gyűrűst küldtek... bár van egy ismerősöm aki a 2002es sx250-ébe direkt tett 2gyűrűs EXc dugót!
lökj egy képet az új gépről had vegyük szemre
Sziasztok.
Tegnap vásároltam egy 2003 as évjáratú KTM SX 250-est.
A rezó leszerelése után amikor belenéztem a hengerbe,és megláttam a dugót 2 gyűrűt láttam rajta..
Nem egy gyűrűs dugónak kellene benne lenni?
Helo!
Azt szeretném megkérdezni, h mi a véleményetek egy KTM EXC 300(1999-es)-ről. Mennyire szervízigényes, mennyibe kerül hozzá az alkatrész, gyakori gondok, mire figyeljek vásárláskor stb.? Meg h mennyire jól lehet vele motorozni terepen, milyen erős stb.?
Előre is köszi!
Az a baj hogy kb 10-et hirdetnek hibátlannak abból 9 szar. Akkor amit rossznak hirdetnek attól mit várjon az ember .?
A CRF-em példáját meg úgyis ismered. Az is olcsó volt .
kösz a dicséretet...egyenlőre nem tudom élvezni,pályára nem jutottam még el vele...
Amire ebből szép és jó motort csinálsz addigra már egy 2009-es újszerűt is vehetnél.
tudsz valamit a blokkjáról is? miért igényel még foglalkozást?
Csak sajnálni tudom a srácot hogy így behúzták.
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
szerda van.. csüt.. péntek jan1. ünnep...akkr már csak hétfőn jön meg...
várom
lökj egy képet az új gépről had vegyük szemre
Tegnap vásároltam egy 2003 as évjáratú KTM SX 250-est.
A rezó leszerelése után amikor belenéztem a hengerbe,és megláttam a dugót 2 gyűrűt láttam rajta..
Nem egy gyűrűs dugónak kellene benne lenni?
Válaszaitokat várom..
Azt szeretném megkérdezni, h mi a véleményetek egy KTM EXC 300(1999-es)-ről. Mennyire szervízigényes, mennyibe kerül hozzá az alkatrész, gyakori gondok, mire figyeljek vásárláskor stb.? Meg h mennyire jól lehet vele motorozni terepen, milyen erős stb.?
Előre is köszi!
Kormánymagasítót keresek 450 exc-hez.
Keresek Radiális főfékhengert (lehetőleg brembot)
akinek van kérem jelezze
joci232@hotmail.com
Köszönöm!