Jaja beláttam hogy nem érdemes eladni egyáltalán a gépet.Nem kenyérre kell a pénz bár most csóró vagyok de kétütemet szerettem volna a helyébe.De ilyen nyomott árak meg emberi hozzáállás miatt inkább megtartom a gépet.Nagyon meg vagyok vele elégedve.De úgylátom az összes 525EXC tulaj elégedett a gépével
én szemügyre vettem a a tömítéseket, mindkettő ilyen zöldes színű volt és egybe voltak, a kipuf alsó részénél van ellapulva, szóval akkor inkább görbeség lehet gondolom. esetleg gondoltam egy olyan megoldásra, hogy kikenném az alját ilyen hőálló cementszerű kipufftömítővel, ami hőre keményedik, annak bírnia kellene sztem.
ha szétesett viszonylag rövid idő alatt darabokra magyarul elégett, esetleg felvett ilyen kockás szőgletes alakot akkor nem hőállo.
van hogy gyáriban csak az egyik hőállo, az általában más szinű vagy narancs, vagy zöld, és azt kell az első gyűrübe tenni mert ott kapja a több hőt direktbe.
Nem a tömítés gagyi, hanem valószínűleg nincs a helyén a cső, nem merőleges a kilépő csonkra. Ha eldől a motor, és leér a rezonátor, akkor előfordul, hogy elgörbülnek a tartófülek...
szép motor, jo drága..
Köszi előre is
http://kepesmotor.hu/ktm-endur...
az egyengetés segit, más nem.
van hogy gyáriban csak az egyik hőállo, az általában más szinű vagy narancs, vagy zöld, és azt kell az első gyűrübe tenni mert ott kapja a több hőt direktbe.