Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja beláttam hogy nem érdemes eladni egyáltalán a gépet.Nem kenyérre kell a pénz bár most csóró vagyok de kétütemet szerettem volna a helyébe.De ilyen nyomott árak meg emberi hozzáállás miatt inkább megtartom a gépet.Nagyon meg vagyok vele elégedve.De úgylátom az összes 525EXC tulaj elégedett a gépével
kiforott csika technologiával készült, nemhiába
forintot fogadok el, vagy eurot..
Ja látom, gondolom még azért van fent képesmotoron....
azt hülye lennél eladni ...persze ha kenyérre kéne a pénz akkor....se
fabatka jó lesz?
5 ezerért megmondom.
célszerűbb lenne, csak fogalmam sincs hogy kell csinálni.
azért mondtam hogy elvileg , de így jobban belegondolva lehetséges, csak akkor annyira nem látványosan van elhajolva.
őő nem valóban De amúgy már nem is hirdetem a gépet.Megmarad
gsxr bűtykös gumival, renthal kormánnyal alus kézvédővel..
Jóó, tudom h a tied csak 1 misi, de te nemhiszem h benne lennél 1 gsxr cserében....
Dehát ez fakktori ezek nem olcsók
kb 300-al drágább mint kéne..
Na hallo, ja hazértem már piázom... de haver lehet cseréli a gsxr-t, aztán előtte körbeérdeklődöm...de amugy nagyon sokba kerül...
na mi van gyerök haza értél?

szép motor, jo drága..
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy vki nem ismeri ezt a motort, vagy netán valaki már volt megnézni?Vélemények érdekelnének.
Köszi előre is

http://kepesmotor.hu/ktm-endur...
Minnyá jobban eloszlott a cucc
azért érdekesen mondod el a problémát ,pár hozzászolással ezelött még azt mondtad hogy elvileg nincs görbűlve....
bármivel kened annyit ér mint halottnak a csok...

az egyengetés segit, más nem.
Nem lenne célszerűbb kiegyengetni, és visszatenni a gyári pozícióba?
én szemügyre vettem a a tömítéseket, mindkettő ilyen zöldes színű volt és egybe voltak, a kipuf alsó részénél van ellapulva, szóval akkor inkább görbeség lehet gondolom. esetleg gondoltam egy olyan megoldásra, hogy kikenném az alját ilyen hőálló cementszerű kipufftömítővel, ami hőre keményedik, annak bírnia kellene sztem.
amugy a görbeség a valoszinűbb. de azt meg látod a gumibakon, ha feszűl valamerre mint atom akkor ott a hiba.
ha szétesett viszonylag rövid idő alatt darabokra magyarul elégett, esetleg felvett ilyen kockás szőgletes alakot akkor nem hőállo.

van hogy gyáriban csak az egyik hőállo, az általában más szinű vagy narancs, vagy zöld, és azt kell az első gyűrübe tenni mert ott kapja a több hőt direktbe.
Nem a tömítés gagyi, hanem valószínűleg nincs a helyén a cső, nem merőleges a kilépő csonkra. Ha eldől a motor, és leér a rezonátor, akkor előfordul, hogy elgörbülnek a tartófülek...