üdv!csinálunk egy motort annak telibe verte a lánc és széttörött az egész alja!tehát az kéne!sztem 2004esé már jo rá a motor 2006os utániakba már nem vagyok biztos4!
pályára kell ledrótozni mindent mert a szabály az szabály.....
jajj múltkor láttam ilyen pályakészletet faktoris marháknak ...és vagy 300 euro volt ...
mi meg átfurkáljuk csavar sarkait hivatalos KTM dróttal lekötjük.... feldobjuk rá a túlfolyódobozkát olcsóbb szilikoncsővel és csacsiszép és jó is...és benne van vagy egy-két ezresbe...
és örömmel esel el vele mert olcsó
a régi a második képen tekerhető...az sima ügy..az a six days meg a factory telója...meg gondolom supermotyó
az első képen is hatlapfejjel ki tudod venni a tetejéből a dugót.. körmöskulcsal tudod/tudnád? tekerni a belsejét a dugónak ezzel állítva az előfeszítést ...ha tudod akkor az is olyan ..de ugyanilyen a dugó az álca telón is...innen a képről nem is tudnám megmondani...de könnyen elképzelhető
amiért nem ismerjük meg messziről, hogy nem ilyet használnak nagyon a komolyabb helyeken.. a versenyző majdnem úgy van kis túlzással , hogy reggel szarik megmérik és már veszi is elő a fürdőszobaszekrényből a rugóit..
de ez cross ....
még enduróba eltekergetik otthon ..vagy a supermotónál lehet finomítani vele de a crossba mással kínlódnak ..
én csak arra lettem volna kíváncsi amit látsz te is a két képen,,,Mindkettő smr teló teteje ,,Az első kép a 2010-eséé a második 2010-elötti.. visszamenőleg ,ha jól tudom 2007 -2009 ig az összes SMR állítható
van is képem valamelyik nagymenő gépéről közelről és ha csak a teló végét látod nem mondod meg hogy ktm...előkeresem...
sőt megnézem új wp service cd mik vannak ...
de mi még kispályásak vagyunk de már olyanok a motorjaink nekünk is hogy az sincs boltba...aztán hol vagyunk a gyári királyoktól...két évjárattal előttünk motoroznak minimum...
de van ilyen amit bedobtál képet, hogy ilyen körmöskulcssal elforgatható a bele...és ugyanígy néz ki a swima is a design miatt...csak ott vastagabb a perem és mintha hajszállal nagyobb lenne az árok .....
de az egyenlőre factory-n vagy six days-en fog előkerülni...
a rendes faktorykon persze minden van ilyen superman-eknek ....ott már a depóból is lehet menet közben talán állítani mindent de boltba olyan sose lesz ...
jajj múltkor láttam ilyen pályakészletet faktoris marháknak ...és vagy 300 euro volt ...
mi meg átfurkáljuk csavar sarkait hivatalos KTM dróttal lekötjük.... feldobjuk rá a túlfolyódobozkát olcsóbb szilikoncsővel és csacsiszép és jó is...és benne van vagy egy-két ezresbe...
és örömmel esel el vele mert olcsó
az első képen is hatlapfejjel ki tudod venni a tetejéből a dugót.. körmöskulcsal tudod/tudnád? tekerni a belsejét a dugónak ezzel állítva az előfeszítést ...ha tudod akkor az is olyan ..de ugyanilyen a dugó az álca telón is...innen a képről nem is tudnám megmondani...de könnyen elképzelhető
amiért nem ismerjük meg messziről, hogy nem ilyet használnak nagyon a komolyabb helyeken.. a versenyző majdnem úgy van kis túlzással , hogy reggel szarik megmérik és már veszi is elő a fürdőszobaszekrényből a rugóit..
de ez cross ....
még enduróba eltekergetik otthon ..vagy a supermotónál lehet finomítani vele de a crossba mással kínlódnak ..
sőt megnézem új wp service cd mik vannak ...
de mi még kispályásak vagyunk de már olyanok a motorjaink nekünk is hogy az sincs boltba...aztán hol vagyunk a gyári királyoktól...két évjárattal előttünk motoroznak minimum...
de az egyenlőre factory-n vagy six days-en fog előkerülni...
a rendes faktorykon persze minden van ilyen superman-eknek ....ott már a depóból is lehet menet közben talán állítani mindent de boltba olyan sose lesz ...
mindjárt keresek képet
de nekem marad ktm -...
én eccer hasonlóképp jártam és inkább felszerelkeztem pár motorrral..a biztonság kedvéért