Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mindkét hatlapfejűt ki kell venni! Az egyiken egy szűrő van a másikon pedig egy mágnes, mindkettőt meg kell tisztítani! Ha a mágnesen sok a vasreszelék nem árt utána nézi, hogy mitől lehet. Ha mindkét csavart kivetted szedd le a vázról a szűrőt és alatta találsz egy imbusz fejű csavart, azt is ki kell venni és ott kifolyik még 6dl olaj. Ne felejtsd el a blokkban is kicserélni a szűrőt (fékkar mögött 3 csavar). Ha felraktad az új szűrőket, a blokkba 1.5dl a vázba 0.6dl (kormánynyaknál hatlapfejű csavar benzincső és egy flakon segítségével) olajat tölts!
Ebben mi volt a nem normális? A te motorodban, ha jól látom a képen, akkor kipufogó alatt van az olajszűrő, és a vázban is van olaj. Olajcserekor azt is le kell engedni. A blokk alján meg valószínűleg egy nagyobb, hatszögletű csavart kell keresni, réz alátéttel...
Ha valaki tud normálisan segítsen már pls..
Még nem volt KTM lc4 em ..
Meg a vázból se felejtsd el leengedni...
Sziasztok..
KTM lc4 640 es motoromba akarok olajat cserélni de a blokk alján 3 csavar is van és nem tudom melyiket tekerjem ki ..
Tudnátok segíteni ?
Van egy nagyobb és egy kisebb..meg egy belső imbuszos azt hiszem..
Nekem is ilyen szemüvegem van nekem sem ilyen kerettel meg lencsével de nagyon jó.
okés, köszi, hogy válaszoltál!
Igaz hogy nem ezzel a kerettel meg lencsével,de ilyet használok,és szerintem nagyon jó szemüvegek. Nekem több mint egy évet kibírt a lencséje,pedig törölgettem róla a sarat rendesen! Két év után szakadt le róla a szivacs.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném, mégpedig abban, hogy az első kerekembe szeretnék belsőt venni (régi tönkre ment, full lapos, valószínű a belső lesz a baj, többen mondták, mivel a szelep kilett cserélve, de így is leeresztett :( ) és nem tudom, hogy milyen belsőt is kellene venni, mi a jó.
Még valami, esetleg valakinek valami tapasztalat, vagy infó, hogy jó-e ez a szemüveg ?

http://cgi.ebay.com/OAKLEY-OFR...

Előre is köszönöm!
Üdv: Viktor
kb úgy ahogy mondod, én a bolti új ár feléért hirdetgettem meg pár szarságokat és úgy viszonylag hamar elment mindent
ha meg nem sikerül eladni, endurósítsd az sxf-et, havasinak szerintem megvannak még az én enduro rugóim
na jó csak vicceskedek
780 sem durva,lehet annyiért is motort venni,sőt!Akinek kell a pénz vagy épp nem érdekli,mert annyi van az adja olcsón.Extrákat add külön,bár az sem lesz egyszerű.
Szép a géped de kurva jo áron vetted szerintem ! gratula!
ez a hinson kuplung amit írtál mivel jobb mint a gyári?
ez valami csúszókuplung?
Nem is 1M az kevés Majd elöbb legyen összerakva utána majd kitaláljuk
én nemrég vettem 07 es 450 sxf et. 720 ezerért sikerült hozzájutni. motorikusan és kivülről is topp állapotba van. szerintem 700 és 800 között van az ára
Az azért durva az a 780- ?Nem! ? Na de igazatok van azért naggyábol mert nehéz bármit is eladni. De lehet úgy lesz a rendszert, csuszásgátlos ülést és a rajtsegitöt külön meghirdetem jo áron mert az ülés 35900,rendszer 200.000,rajtsegitö 25000.amikor én vettem ennyik voltak. Össz.:260900-ft. Elado::160.000ftért egyben az jo ár érdekel vkit ? A motort meg gyári rendszerrel gyári üléssel 850fix áron. Igy könnyebb vagy egyben extrákkal 1Millio.
hm.....
megalázó vagy nem, kb ott van a dolog.
haver 08-asára 30-40 üzemórával sem adtak volna sokkal többet.
ez sajna egy ilyen sport....vagy nem szabad eladni.
És,ha meghirdeted 850-ért akkor jönnek a 780 ajánlatok,ha jönnek....
ez így van
szerintem meg sokan úgy vannak vele - többek közt én is így lennék, hogy inkább megveszek egy alapfelszereltségű gyári gépet kevesebbért és a saját szájízlésem szerint építem át pénzemtől fügően
havasi futóművet kb baszhatod, minek vegyen meg valaki azért drágában egy gépet mert olyan telók vannak benne amik Rád vannak belőve? akkor már inkább megcsináltatom magamra Havasival...
doma rendszer... szerintem alapvető hogy megtartod a gyárit és azzal árulod, a tuning rendszer meg megy fel ebayra... én legalábbis ezt fogom csinálni majd egyszer, a motoron úgyse fizetik meg azt a plussz 100-120e-et érte - amennyiért ebay-en 2 nap alatt elmegy
szerintem jövedelmezőbb visszaépíteni amennyire lehet gyárira, és az extrákat meg külön eladni, a motoron 1 fillérrel nem adnék érte én se többet...
Zoozee! Nem ujonnan de a Nagybátyámtol vettem és ö vette 2008.02-én de a motor 2007-es modell Dunaföldváron lett vásárolva. Ö ment vele 10orát neki nem jött be átvettem az extrákkat rápakoltam és /amatör/szinten motorozok vele vagyunk 10.en cross-osok ,most felujitom ,de az extrákat nem tudom átvinni mert EXC530-at veszek páran endurora váltunk inkább tura vagy endurocross,ami le is van foglalozva egy barátomé és csak akkor kell elhoznom ha ezt eladom.Neki van KTM qvadja nem sürgös neki eladni. Hát az 3000euro 850E kb? Kicsit megalázo de ha ez az ár nem lehet mit csinálni.Nem is irtam elöbb kihagytam a felsorolásbol gyári-csuszásgátlos ülést is vettem ,üo-számlálo tehát naggyábol ami extra ezekra van azt megvettem.Azért nem SXS450F -et vettem mert azt mondták csináljam meg én igy havasy-doma stb,hinson stb és jobb mint egy sxsf.Na ezt én nem tom de nagyon megy a moci és na hát vigyázni kell vele én nem is használtam ki igazán...Felujitani azért kell mert hajtokaros lett ,igy dugo-henger-hajtokar.akkor már -vezérműlánc is. A szelepek 20üzemorával ezelött lettek cserélve. Igen az fogja ezt megvenni aki tisztában van azzal hogy az extrák mit érnek ,és nézi vmibe.Vagy aki a már vett magának ugyanigy extrákat a motorjára. Nem tom akkor használom és meglátjuk késöbb hátha jobb ára lesz ezeknek. Köszi a választ Üdv.
hát nem akarlak elkeseríteni (főleg nem fikázni a motorod )de amiket felsoroltál azt nem fizetik ki manapság sajna....bár a felsorolás az nem lenne rossz és arra enged következtetni így látatlanban is hogy van egy kíváló mocid... ...de...halkan jegyezném meg az árnyoldalait a dolognak...
sajnos ezek a motorok/felszerelések/extrák "egynyári" dolgok komoly felhasználás szempontjából....így az igazi értéküket is ugyanilyen gyorsan vesztik.....főleg,hogy már 3 évjárat kijött belőle azóta és nem kis változtatásokkal amitől nem rosszabb lett és a 2010-es vatta újhoz is hozzá lehet jutni 2 milla alatt ....a mostani gazdasági helyzet meg tovább rontja a jó eladások esélyeit ...amatőr szinten persze csodamotor is lehet sőt ha neked csinálták a seggedre akkor neked sokat ér és ha motorozol vele nem is érdemes eladni ..egyenlőre....
vagy ha nem újonnan van akkor felmerül kitől vetted a motort ? már gondolok itt 1 versenyzőtől(ami nem jelent nálam hátrányt sokesetben egy amatőr sokkal rosszabb a nem versenyzett motorjával ami általában szar...persze van kivétel .....
aztán hogy pl. csak a havasi telókat említsem (amit emberek mint például te is hatalmas extrának írsz fel ...ami lehet annak az volt akinek a valagára varrták de könnyen lehet másnak nagy hátrány is.... ha például véletlen ugyanaz a súlya is az új gazdinak de a motorozási stílusa már biztos nem ugyanaz, így majdnem megint elköltheti azt a pénzt a telójára hogy bírjon vele menni egy kört ......ezért sem nagyon becsülik.....bár hirdetésekben jól hangozhat amatőrök számára...további aggodalom, hogy ha versenyzőtől vetted az általad hetes gyártású motort akkor ő már valószínű 2006 nyárvégén rákuporodott bizony...akkor már 4 éve megy?
úgyhogy ez remek motor lehet de olyan pénzt nagyon nem fogsz érte kapni amit szeretnél és amiből akár egy hasonlót tudnál venni...ezért lehet én el se adnám ....

vagy eladnám alapba a mocit piaci áron... extrákat meg áttenném a 10-esemre amit ezhelyett vennék...persze ha továbba akarsz motorozni...
szóval max.3000 euro kb..hogy vígasztaljalak is kicsit
Mennyit ér a motorom szerintetek ?! KTM-SXF450 2007,gyártás de 2008.02-ben vettem ! Havasy-futomű,,,,-komplett doma -rendszer,,,-hinson kuplung,,,-rejtsegitö,,,-uj gumik,,,telovédök,uj hajtokar,,uj henger,,uj vezérműlánc,,uj dugo,, ! Extrákkal együtt ? Csak az extrák több mint400volt .A motor meg2millio.
Annyit ér amennyiért eltudod adni...van 3 komplett Akrapovic rendszerem, és azt se tudom eladni..