És te is gyorsaságit vagy túrasportot szeretnél helyette?
Egyszer én is meghoztam ezt a döntést,az első hónapban úgy gondoltam hogy mennyire jót cselekedtem de irtó hamar ráuntam a dologra,ellaposodott,valahogy nem tudják azt az érzést visszaadni amit egy Supermoto minden nap hozzád vág.Ezért is döntöttem úgy hogy visszatérek.
azért írom mert tettek egy ajánlatot hogy kicserélnék az én CRM emet ilyen motorra hogy meg-e éri nekem.erőben gondolom megéri de én motrozni is akarok nem csak szerelni ha esetleg érted mire gondolok....
hát azokat ne erőltesd he lehet ...nem csak azért mert szarok, meg nyűgösebb az alkatrész is hozzájuk kicsit...
már frissebb motorokat lehet kapni nem sokkal többért ...inkább abba gondolkodj mert ez se lesz olcsóbb választás ha ragaszkodsz a régiekhez..
azért nem írok róluk különösebben mert nem érdemes...
Valaki tudna mondani 1,2 szót a KTM SX 250 esről?esetleg akinek volt ilyen típusú motorja és vele együttes tapasztalatok...
köszönöm hogy vissza írtok!
Szép a motorod egyébként,tudom beszéltünk telefonon róla.
Örülnék neki ha sikerülne nekem is kifogni egy jót,jó áron,mert a többi mind 1 milla fölött van.
csak anyit hogy ha így halad akkor várok még 10 évet és ők fizetnek hogy elvigyem
ja én is ócsóért adom a motorom dehát ehez képest sehol sincs(? !) 550-600 között akarom valahol , fris műszaki meg új hajtókar szimeringek meg egy csomó minden, csak hát mondtam neked hogy én sajna ráfizetni nem tudok
Igen emlékszem én is rá,dupla titán akra rendszer volt rajta,meg arany színű felnik,most ebből sok minden nem maradt a mostanin,igaz az ára sem annyi.
Engem az érdekelne hogy a blokkja milyen lehet,nehogy egy szétgyepált gépet fogjak ki,az ára kedvező csak ne azért legyen annyi.
Csáó,hát ritkán írogatok,ha segítségre és tanácsra van szükségem akkor csak.
Fazer 1000el nyomulok még mindig de szeretnék visszamenni SMre,és ha lehet akkor 660ra.
előre szólok hogy már nem teljesen emlékszem rá ugyhogy ha valami nem így van azért nem vállalok felelősséget
amikor ő használta más kerekek voltak alatta ( arany színű?) , eredeti dupla akra rendszer volt rajta, bukógombák, de motor tuningra nem emlékszem,
akár hogy erölködök nem ugrik be hol olvastam
hát vazze most nézem pedig kiverte a szememet hogy te vagy az ... ..mizu veled ? rég láttalak vagy akkor is csak vak voltam de úgy rémlik hogy rég jártál errefelé..
hagyad már ezt a verebet!
hát ennek nem lehet tanácsot adni,olvass vissza meg nézd meg azt a motort...nullára koptatott gumik, meg laposon űzi azt a szegény vasat
de nekik az endúrózás az a falu körüli szántóföldeken zötyögés meg az aszfalton jampizás
a Vermesnek volt feketére festett szürkeblokkos 660 na értitek
meg le volt fullra könnyítve versenyre .aztán igy visszaalakitva utcára ( volt ezen csomó tuning cucc csak má nincs
netán ezaz. ?
( persze nemtudom csak valahol ráakadtam neten, lehet FAKE információ )
nekem is exc m van és motorozni is szoktunk vele kipróbáltunk már ezt azt de erre a 14:48 a lehető legjobb áttétel amit rakhatsz ...persze ha nem supermotyózni akarsz......ja és hatodikba is kerekezek vele
Egyszer én is meghoztam ezt a döntést,az első hónapban úgy gondoltam hogy mennyire jót cselekedtem de irtó hamar ráuntam a dologra,ellaposodott,valahogy nem tudják azt az érzést visszaadni amit egy Supermoto minden nap hozzád vág.Ezért is döntöttem úgy hogy visszatérek.