anyit hozzálöknék még az előző kérdezős hszemhez hogy a szerviz manualok alapján( nem erre alapozok csak észrevettem) tök ugyanugy néz ki a kettő- gondolok itt arra hogy az enyémben nincsen kiegyenlitőtengely mégse másabb a rajzon a 640esétől. hajtókar hosszára lennék kiváncsi ja és hogy a 640esekben a kiegyenlítőtengely honnan van meghajtva
Köszke.
Megtörtént.
Fülre jobb de majd élesben.
Egyéként az alján van egy álitócsavar az mi az?
Megasztán két vezeték is van rajt oldalt ?
De sehol nem találok leirást csak robbantott rajzot.
ÁÁÁÁÁ ez nekem magas
Ha esetleg valaki felhomályosítana azt megköszönném
Pusztán elméletileg.
Nagy barátság mindenkinek.
Szép jónapot kívánok.
Probléma üttötte fel a fejét:
A hidegebb idő beáltával nem faxa a traktor (sxf250 2007)
Vázolom:hidegindítás ok. bemelegitem ok.alapjárat ok.
negyedgázig ok.bö félgázig sovány és onnét megint tol rendesen.
Gondolom a karburáció a jelenség okozója.
Lehet ezt beállítással korrigálni vagy mindenképp nagyobb fúvoka kell neki,vagy,és?
Hát inkább enduró mert az talán tartósabb de vonzz a cross vadsága.
Jelenleg még a pénzt vakargatok szóval lehet majd a jövő 7végén elindulok beszerző útra
amugy érdekes módon,jó ez az új LC4,de már kezdem érezni a KTM-minőség csökkenést,a régi 620hoz képest...
1000kmt mentem vele mióta megvan,azóta ELTÖRÖTT a blokktartócsavar,a fesszabályzó kitörött a helyéről,akksitartóműanyag eltörött...mindez 21ezerkm-nél...a régi 620 rázott mint a barom,még 32ezernél se voltak ilyen gondjai...
kényelmes,meg minden,de nemugyanaz a feeling...lesz még munka vele bőven
hát a helyzet az,hogy én az SXS-et már eladtam...
ráköltöttem bő150et,fullgenerál,világitás minden szar...
aztán ugy volt hogy vennem kell kocsit,azért adtam el,közbe megörököltem nagyfater gépét,igy a kocsi meg lett oldva,aztán most vettem 640LC4-et,mert azért motor kell
amugy ebbe az SXS-be csomo cucc sima SX(pl telobelső,hátsó teló)a blokk az full SXS gyárituningos(V-force,karbi stb.),a durvább cuccok,amik full profiverseny cuccok,még az előző tulajok kicserélgették sima SX-re...nagyrészét.
amugy ha ugy nézed,normál használatra nem is gond,mert sokkal jobban kezelhető,ha nem repkedni akarsz vele...
amugy az TUTI hogy 100%-patent,akinek eladtam meg szerintem túl erős,azért hirdeti..
tény,hogy simán odavágtam vele az yz450et meg crf-et,szoval megy kegyetlenül...
Nem ismerem Gödöllő felé a motorosokat!Biatorbágyi vagyok Budai oldal Dunántúl!De döntsd már el hogy crosst akarsz vagy endurót mert nem mindegy!Én azt a motort tartom jó állapotúnak csak rajtad múlik melyiket nézed meg!Alkudni meg lehet bőven mindenből ha komolyan el akarják adni!Ja és ne csak az évjáratot nézd mert azzal nem mész semmire.Hasonlítsd össze a két motort és láthatod a különbséget!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_52
5exc-328664
3
Pedig ha rámész erre amit linkeltél akkor egy 520-ast dob!
Mindegy te tudod mit csinálsz meg mit akarsz!Az a Miskolci a leg tiptopp állapotú az a Halásztelki meg egy ránézésre is lelakott....Én véleményem Ennyi.
Érdi 520-as? Amit belinkeltem az papíron 525 és Halásztelken található. Nem a 10 000 variálok csak keresgetek, minek kocsikázzak több 100 km-t? Majd kialakul.
Hi All!
Szia BUGIC!
Jé Árpit ismerem Zircről most küldött gyűrűszettet és fékbetéteket a 400 hoz
Holnap rakjuk össze teljesen,hátha tudok még motorozni hó előtt
Sérülés miatt egy darabig nem motorozhatok ezért inkább eladnám a motorom.Felújítást nem igényel,mert azt esésem előtt tettem meg.Új gumik,új láncszett,új telószimering és dugó.Ha valakit érdekel keressen itt vagy 308230445
Ide is beírom!
Kéne egy kis segítség Havernak a 400EXC-je szarakszik.Ha behúzza a kupungot vagy fékez akkor leáll a motor meg ledadog.Olyat csinál még hogy alapjáraton ha rábassza a világítást akkor fulladozik a gép Mintha a gyertyától elvenné a szikrát.Valami tipp hogy mitől csinálhatja?
valaki meg tdja nekem mondani valami szakkönyvbál vagy akárhonnan hogy a 94es 620 LC4be jó e valamelyik 640es főtengely?
Megtörtént.
Fülre jobb de majd élesben.
Egyéként az alján van egy álitócsavar az mi az?
Megasztán két vezeték is van rajt oldalt ?
De sehol nem találok leirást csak robbantott rajzot.
ÁÁÁÁÁ ez nekem magas
Ha esetleg valaki felhomályosítana azt megköszönném
Pusztán elméletileg.
Szép jónapot kívánok.
Probléma üttötte fel a fejét:
A hidegebb idő beáltával nem faxa a traktor (sxf250 2007)
Vázolom:hidegindítás ok. bemelegitem ok.alapjárat ok.
negyedgázig ok.bö félgázig sovány és onnét megint tol rendesen.
Gondolom a karburáció a jelenség okozója.
Lehet ezt beállítással korrigálni vagy mindenképp nagyobb fúvoka kell neki,vagy,és?
És mennyibe adtad el ha nem titok?
Üdv
Jelenleg még a pénzt vakargatok szóval lehet majd a jövő 7végén elindulok beszerző útra
1000kmt mentem vele mióta megvan,azóta ELTÖRÖTT a blokktartócsavar,a fesszabályzó kitörött a helyéről,akksitartóműanyag eltörött...mindez 21ezerkm-nél...a régi 620 rázott mint a barom,még 32ezernél se voltak ilyen gondjai...
kényelmes,meg minden,de nemugyanaz a feeling...lesz még munka vele bőven
hát a helyzet az,hogy én az SXS-et már eladtam...
ráköltöttem bő150et,fullgenerál,világitás minden szar...
aztán ugy volt hogy vennem kell kocsit,azért adtam el,közbe megörököltem nagyfater gépét,igy a kocsi meg lett oldva,aztán most vettem 640LC4-et,mert azért motor kell
amugy ebbe az SXS-be csomo cucc sima SX(pl telobelső,hátsó teló)a blokk az full SXS gyárituningos(V-force,karbi stb.),a durvább cuccok,amik full profiverseny cuccok,még az előző tulajok kicserélgették sima SX-re...nagyrészét.
amugy ha ugy nézed,normál használatra nem is gond,mert sokkal jobban kezelhető,ha nem repkedni akarsz vele...
amugy az TUTI hogy 100%-patent,akinek eladtam meg szerintem túl erős,azért hirdeti..
tény,hogy simán odavágtam vele az yz450et meg crf-et,szoval megy kegyetlenül...
A miskolci hát nem tom de tuti nem enged 100-at ha jó én legalábbis nem engednék
5exc-328664
3
Pedig ha rámész erre amit linkeltél akkor egy 520-ast dob!
Mindegy te tudod mit csinálsz meg mit akarsz!Az a Miskolci a leg tiptopp állapotú az a Halásztelki meg egy ránézésre is lelakott....Én véleményem Ennyi.
Erdőkürt: proksza@vipmail.hu
Sajna én sem mentem,mert itt állt a paripa szétborítva és sajnos csak nézegetni tudtam
Bocs hogy ne szóltam,nem mentünk ki Halásztelekre.Sógor esett quaddal azt nem indúlt!
Szia BUGIC!
Jé Árpit ismerem Zircről most küldött gyűrűszettet és fékbetéteket a 400 hoz
Holnap rakjuk össze teljesen,hátha tudok még motorozni hó előtt
Megyünk megnézzük a mestert !
Kéne egy kis segítség Havernak a 400EXC-je szarakszik.Ha behúzza a kupungot vagy fékez akkor leáll a motor meg ledadog.Olyat csinál még hogy alapjáraton ha rábassza a világítást akkor fulladozik a gép Mintha a gyertyától elvenné a szikrát.Valami tipp hogy mitől csinálhatja?