Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor jövő héten megbeszéljük.
hopp az igaz . akkor csak hétfőn
Az ünnep.
pénteken tudom feladni.
Számom meg ott van az adatlapon, a Fazer hirdetésen.
Ha tényleg kell, és azt akarod hogy jövő hétre kész legyen akkor holnap el kéne tetetni, hogy ne adják el. Hétfőn vagy kedden már valszeg nálam lesz, csütörtök péntekre meg is kapod készen. Csak küldd el a sonkát minél hamarabb, vagy ha ráér akkor meg mindegy.
Alul a keverékállító csavar, a vezetékek meg a gázállásérzékelőhöz tartoznak.
Kezelési könyv (angolul, pdf formátumban).
Igen akkor kell mindenképpen.
Hivjalak azért valamelyiknap vagy hogy hová küldjem megy ilyenek?
Ok. Ha gondolod csörögj. Ennyivel beszponzorálom az SM pályafutásod.
ha 100%-ban kell a cucc jövő hétre akkor el tudom tetetni azt az 1 db-t is Neked
Én máshogyan értettem akkor ezt.

Jövőhéten felhívlak !
itt miskolcon egy boltban 55ezret mondtak a hajtókarra meg hogy 5-8 ezer az alkatrész DE még a héten vigyem mert betelefonált és a prox magyarországi raktárjában csak az az egy darab van
Ezt már vagy 2 hónapja felajánlottam Neked. De ha leküldöd a sonkát úgy is jó.
ha elviszem és 50ezer forintért teszel bele nekem új hajtókart akkor jövöhéten ott is vagyok
ok értem
arra a 60-ra mondtam neked szerelve 50-t. (mivelhogy én veszem 41-ért)
Nem érted. A hajtókar egyezik meg csak. A hajtókarhossznak köze nincs a lökethez. A löket egyébként hosszabb a 625/640-nek 2 mm-rel. A gyújtással meg szétszívatod magad, mert a 620-n Sem van, a 625/640-n Kokusan.
felejtős a komplett főtengely. A HAJTÓKART KELL ÁTPRÉSELNI A SAJÁT SONKÁDBA ÉS JÓ LESZ.
nem lihegem túl
csak most kaptam egy ajánlatot ezért érdeklődtem meg

tisztában vagyok vele hogy 55ezer az új hajtókar még vagy 5ezer a szerelés 60ezer . beteszem és alattam már sosem fog szétmenni.
azért köszönöm a segitséget.
ÁHÁ köszönöm!

azt vágtam hogy másabb a blokk is meg a váz is mert ugye a kiegyenlitőtengely kidudorodik előrefelé enyémen meg nem.

dehát akkor b*szhatom


Tehát akkor egyáltalán nem lehet betenni...?
Mert igaz más téma de én csináltam olyat hogy egy önindítós motor főtengelyét betette,m egy önindító nélkülibe ( tehát a lendkeréken nem volt fogaskoszorú). ugye anyi volt a külömbség hogy a fogaskoszorú suja le volt csippantva a sonka tömegéből gyárilag de öszességében a két főtengely súja (lendkerékkel fogaskoszuruval és nélkül ) ugyan anyi volt. igy anyit vettem észre hogy a motor pörgösebb lett egy hangyányival meg nyomatékban szegényebb.

620 - 640ajtókar egyezik amint irtad. akkor a lökethossz is (?) ,
tehát egymás mellé teszem a kettőt ha gyujtás oldali rész megegyezik és azt fel tudom tenni, plusz attól hogy nincs kiegyenlitő tengely de a vezlánc fogaskerék meg minden stimmel akkor oké a téma?

vagy az egész nagy hülyeség éás hagyjam a piicsába?
Túlliheged ezt a hajtókar témát. Új megrendel, kicsomagol, összeprésel, kicentíroz, belerak. 20 e km-t megint elmegy, úgy, hogy tudod hogy jó. Bontott blokkot megveszed, és lehet 1 órát bír. Nem azért, mert hallatszik rajta. Összetörik benne a tűgörgős kosár akkor ha nem pattogott ki és nem is lógott. Elfárad az anyag.
haverom is 360ast zúz
a te blokköntvényed másabb mint a kiegyenlítőtengelyesé a vázaddal együtt.
Leírom ami az új Proxx hajtókarszett dobozán olvasható:
KTM 620/625/640 LC 4 '94-'07
csak a 2002-es 625 sxc-é. a többi önindítós, ezért nem. a hajtókarszett az passzol, a sonka nem