Ha tényleg kell, és azt akarod hogy jövő hétre kész legyen akkor holnap el kéne tetetni, hogy ne adják el. Hétfőn vagy kedden már valszeg nálam lesz, csütörtök péntekre meg is kapod készen. Csak küldd el a sonkát minél hamarabb, vagy ha ráér akkor meg mindegy.
itt miskolcon egy boltban 55ezret mondtak a hajtókarra meg hogy 5-8 ezer az alkatrész DE még a héten vigyem mert betelefonált és a prox magyarországi raktárjában csak az az egy darab van
Nem érted. A hajtókar egyezik meg csak. A hajtókarhossznak köze nincs a lökethez. A löket egyébként hosszabb a 625/640-nek 2 mm-rel. A gyújtással meg szétszívatod magad, mert a 620-n Sem van, a 625/640-n Kokusan.
felejtős a komplett főtengely. A HAJTÓKART KELL ÁTPRÉSELNI A SAJÁT SONKÁDBA ÉS JÓ LESZ.
nem lihegem túl
csak most kaptam egy ajánlatot ezért érdeklődtem meg
tisztában vagyok vele hogy 55ezer az új hajtókar még vagy 5ezer a szerelés 60ezer . beteszem és alattam már sosem fog szétmenni.
azért köszönöm a segitséget.
azt vágtam hogy másabb a blokk is meg a váz is mert ugye a kiegyenlitőtengely kidudorodik előrefelé enyémen meg nem.
dehát akkor b*szhatom
Tehát akkor egyáltalán nem lehet betenni...?
Mert igaz más téma de én csináltam olyat hogy egy önindítós motor főtengelyét betette,m egy önindító nélkülibe ( tehát a lendkeréken nem volt fogaskoszorú). ugye anyi volt a külömbség hogy a fogaskoszorú suja le volt csippantva a sonka tömegéből gyárilag de öszességében a két főtengely súja (lendkerékkel fogaskoszuruval és nélkül ) ugyan anyi volt. igy anyit vettem észre hogy a motor pörgösebb lett egy hangyányival meg nyomatékban szegényebb.
620 - 640ajtókar egyezik amint irtad. akkor a lökethossz is (?) ,
tehát egymás mellé teszem a kettőt ha gyujtás oldali rész megegyezik és azt fel tudom tenni, plusz attól hogy nincs kiegyenlitő tengely de a vezlánc fogaskerék meg minden stimmel akkor oké a téma?
vagy az egész nagy hülyeség éás hagyjam a piicsába?
Túlliheged ezt a hajtókar témát. Új megrendel, kicsomagol, összeprésel, kicentíroz, belerak. 20 e km-t megint elmegy, úgy, hogy tudod hogy jó. Bontott blokkot megveszed, és lehet 1 órát bír. Nem azért, mert hallatszik rajta. Összetörik benne a tűgörgős kosár akkor ha nem pattogott ki és nem is lógott. Elfárad az anyag.
Kezelési könyv (angolul, pdf formátumban).
Hivjalak azért valamelyiknap vagy hogy hová küldjem megy ilyenek?
Jövőhéten felhívlak !
felejtős a komplett főtengely. A HAJTÓKART KELL ÁTPRÉSELNI A SAJÁT SONKÁDBA ÉS JÓ LESZ.
csak most kaptam egy ajánlatot ezért érdeklődtem meg
tisztában vagyok vele hogy 55ezer az új hajtókar még vagy 5ezer a szerelés 60ezer . beteszem és alattam már sosem fog szétmenni.
azért köszönöm a segitséget.
azt vágtam hogy másabb a blokk is meg a váz is mert ugye a kiegyenlitőtengely kidudorodik előrefelé enyémen meg nem.
dehát akkor b*szhatom
Tehát akkor egyáltalán nem lehet betenni...?
Mert igaz más téma de én csináltam olyat hogy egy önindítós motor főtengelyét betette,m egy önindító nélkülibe ( tehát a lendkeréken nem volt fogaskoszorú). ugye anyi volt a külömbség hogy a fogaskoszorú suja le volt csippantva a sonka tömegéből gyárilag de öszességében a két főtengely súja (lendkerékkel fogaskoszuruval és nélkül ) ugyan anyi volt. igy anyit vettem észre hogy a motor pörgösebb lett egy hangyányival meg nyomatékban szegényebb.
620 - 640ajtókar egyezik amint irtad. akkor a lökethossz is (?) ,
tehát egymás mellé teszem a kettőt ha gyujtás oldali rész megegyezik és azt fel tudom tenni, plusz attól hogy nincs kiegyenlitő tengely de a vezlánc fogaskerék meg minden stimmel akkor oké a téma?
vagy az egész nagy hülyeség éás hagyjam a piicsába?
KTM 620/625/640 LC 4 '94-'07