izléstelen csúnya gagyi meg nem illik a képbe!fasza lett az öszkép csak ez a kézvédő na érted 3000-körül van egy csinos lepke kézvédő levágod a felfogatót róla és felteszed az alura meglátod hogy szebb lessz!tudod az ördög a részletekben
csinálnád meg inkább az első fékcsövet!mert középen csuklik a berugózáskor és elakad valamibe,annak fel kell csúsznia vezetőben ha megy össze a teló,meg súgom hogy a műanyag szódás flakon belső csöve pont jó rá, csak hosszába szétvágod és ráteszed ha ez megvan akkor ved le azt a simson kézvédőt és vágd oldalba vele a kutyát mert az arra való,
Sziasztok!
Nekem a ktm exc gyújtás gázállás érzékelő vezetékjéhez van egy kis doboz csatlakoztatva ami valószinűleg becsapja a gyújtást. Tudja valaki, hogy pontosan mit csinál ez a kütyü?
Nem azért kopik mert le van tiltatva Rosszúl fogalmaztam.Azért kopik mert pörög vagy 12ezret és ezt huzamosabb ideig nem szereti egy motor sem Következtess hogy miért nem.
Kopik mint a kurvaélet Amúgy fasznak húzogatod tiltáson?Nem arra való Menj ki crosspályára azt ott huzigáld tiltáson!Amúgy a lángok azért jönnek mert nem ég el a benya és a csőbe robban be nemde
OK. akkor majd megmérem a mostani szélességét. Azért kell, mert nem biztos hogy ugyanolyan széles lesz összepréseléskor, (0,05-0,1 mm kb.) és a tengelyirányú lógást ezek alapján kell majd beállítani összeszereléskor. (ne szoruljon és ne is lógjon tengelyirányba)
lc4 620 miért dobálhatja ki a kettest?