Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szasztok


lc4 620 miért dobálhatja ki a kettest?
Hy mindenkinek.Tudna vki segiteni nekem,hogy egy 250 sxs-nek mi a gyári lánckerék áttétele?Elöre is köszönet.
Adás-vétel topikba dobtam fel néhány KTM alkatrészt, ha valakit érdekel...
De hát ez egy patkánymotor...
izléstelen csúnya gagyi meg nem illik a képbe!fasza lett az öszkép csak ez a kézvédő na érted 3000-körül van egy csinos lepke kézvédő levágod a felfogatót róla és felteszed az alura meglátod hogy szebb lessz!tudod az ördög a részletekben
Felmegy a fékcső berugózáskor, ne aggódj!
Simson kézvédő rajta van egy éve, funkcióját tökéletesen ellátja...nem tudom mi a bajod vele...
csinálnád meg inkább az első fékcsövet!mert középen csuklik a berugózáskor és elakad valamibe,annak fel kell csúsznia vezetőben ha megy össze a teló,meg súgom hogy a műanyag szódás flakon belső csöve pont jó rá, csak hosszába szétvágod és ráteszed ha ez megvan akkor ved le azt a simson kézvédőt és vágd oldalba vele a kutyát mert az arra való,
Szerintem ez járhat GD fejében :
a patkánymotor szép lett, grat!

Eladó egy Keihin FCR MX 41-es gyorsítópumpás síktolattyús karburátor!
Sziasztok!
Nekem a ktm exc gyújtás gázállás érzékelő vezetékjéhez van egy kis doboz csatlakoztatva ami valószinűleg becsapja a gyújtást. Tudja valaki, hogy pontosan mit csinál ez a kütyü?
Nem azért kopik mert le van tiltatva Rosszúl fogalmaztam.Azért kopik mert pörög vagy 12ezret és ezt huzamosabb ideig nem szereti egy motor sem Következtess hogy miért nem.
Valszeg nem véletlenül van benne a fordulatszám-korlátozás...
Bugic! Most ezt nemmondod komolyan,hogy attól kopik a motor mint állat mert levan tiltatva.Miért kopna?
Hali! KTM exc520-hoz új vezérműlácot tud valaki?
Kopik mint a kurvaélet Amúgy fasznak húzogatod tiltáson?Nem arra való Menj ki crosspályára azt ott huzigáld tiltáson!Amúgy a lángok azért jönnek mert nem ég el a benya és a csőbe robban be nemde
KTm exc! Ha hoszabban levan tiltatva az okozhat valami kárt a blokkban?
Néha lángot lő {tiltás közelben, az természetes?
Csőváz .
Ilyenem van nekem is.
Elolvastam de ez nekem olyan mint a fekete mágia .
Azért köszi.
oké
OK. akkor majd megmérem a mostani szélességét. Azért kell, mert nem biztos hogy ugyanolyan széles lesz összepréseléskor, (0,05-0,1 mm kb.) és a tengelyirányú lógást ezek alapján kell majd beállítani összeszereléskor. (ne szoruljon és ne is lógjon tengelyirányba)
egyben van. a hajtókar két oldalán van a két hézagoló alátét na abbólaz egyik összetört. mert nincs benne meg egy vödör forgács volt a blokkban
Szét van préselve a hibás vagy egybe van? a főtengelycsapágy hézagolók miatt kérdem.